Wiens moeder?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ja lekker neem ff ijzerkoekies mee!!
hazelnootschuimgebak (3x woordwaarde)quote:
Ijzerkoekjesquote:
Tering, de nachtploeg is echt aan het omdraaien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen allemaal
Gatverdefuck!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hazelnootschuimgebak (3x woordwaarde)![]()
hi, Diho!quote:
Klinkt érg smerig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ijzerkoekjes
die zijn zooooooooo verschrikkelijk lekker
Als we ooit een sc meet hebben, dan neem ik ijzerkoekjes mee voor je!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Klinkt érg smerig.![]()
Waarom wil niemand gewoon een ham/kaas croissant ofzo!?
lekker man!quote:
Er wás een meet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we ooit een sc meet hebben, dan neem ik ijzerkoekjes mee voor je!!
omdat ik al ontbeten heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Klinkt érg smerig.![]()
Waarom wil niemand gewoon een ham/kaas croissant ofzo!?
Ik moet toch nog langs het gemeentehuis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker man!![]()
maar dat komt omdat ik ontbeten heb natuurlijk. anders was ik voor croissants gegaan ofzo. of een italiaanse bol gezond![]()
sjit, echt niet genoeg gegeten nog. *kastjes induikt
Wrom weet ik daar niets van!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
Petraa was op vakantie toen geloof ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |