Mijn paintskillz zijn über.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef Lobasca het volgende:
Wow....ubercool!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Lauft Um Euer Leben!
[ afbeelding ]
Nou paint erop los zou ik zeggen. Wat moet ik me erbij voorstellen bodypainten of wat anders ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik heb een paint-bui vandaag.
Slim zeg....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou paint erop los zou ik zeggen. Wat moet ik me erbij voorstellen bodypainten of wat anders ?
Deze vraag hoef ik nu dus niet meer te stellen!
RedBull is je vriendjuuuuuuh...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, dan kan ik nu hier alweer verder![]()
ff koffie zetten, ik verkeer in een soort vacuum..![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
RedBull is je vriendjuuuuuuh...![]()
Dat snapt ze toch niet..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, ga d'r uit zitten lokken.
Lijkt me dus écht hilarisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga ik echt stuiteren..
ik word zelfs van teveel cola al heel raar. lachbuien enzo
weet je het zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me dus écht hilarisch.![]()
momentje hij loopt nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
buuf![]()
Heb je de koffie klaar ?
Ik haat het als mensen gewoon simpel tvp neerzetten, maak er dan iets interessants van!quote:
quote:
Wat denk je nou..... dat ik een dom blondje ben ofzo!!!quote:
Heej fiets!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koffie koffie tijddd![]()
Nog slimmer kan haast niet...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat denk je nou..... dat ik een dom blondje ben ofzo!!!
Misschien ben ik wel slim en ga er gewoon niet op in!!!![]()
Ian zegt dat het hem spijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen gewoon simpel tvp neerzetten, maak er dan iets interessants van!
Ja ik keek altijdquote:
lelelelelllelle, ik hou me in, maar wat zou ik je graag.....................quote:
waar tover je die mister solarium nou zo gauw vandaan..quote:
Erotisch masseren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:03 schreef petraa het volgende:
[..]
lelelelelllelle, ik hou me in, maar wat zou ik je graag.....................
Ik probeer de stemming een beetje positief te houden.quote:
Koffietijd...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar tover je die mister solarium nou zo gauw vandaan..![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
Wanneer is dit programma afgelopen?
Heb gehoord eind dit jaar,
Wel jammer eigenlijk, kijk het af en toe en is best geinig als ze weer eens ruzie hebben
Mag ik zeggen, dat als je voor mij zingt, je je mond mag houden !!!quote:
Koffietijd! was een Nederlands live-televisieprogramma dat van 1994 tot 2000 werd uitgezonden op RTL 4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:09 schreef vdvorst het volgende:
Wanneer is dit programma afgelopen?
Heb gehoord eind dit jaar,
Wel jammer eigenlijk, kijk het af en toe en is best geinig als ze weer eens ruzie hebben
Dat weet hij niet want hij is geboren oktober 2006, dus dat was voor zijn tijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koffietijd! was een Nederlands live-televisieprogramma dat van 1994 tot 2000 werd uitgezonden op RTL 4
![]()
Technisch gezien niet natuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze vraag moet je een deurtje verder stellen in de COS
Excuses, ik pak al een koffie om wakker te wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Deze vraag moet je een deurtje verder stellen in de COS
Ik ben A-technisch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Technisch gezien niet natuurlijk.
Maar goed, jouw topic.
Jep, ben nogal jong voor mijn leeftijdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat weet hij niet want hij is geboren oktober 2006, dus dat was voor zijn tijd.![]()
Kijk ff onder je, ik heb je antwoord gegeven ensowquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Excuses, ik pak al een koffie om wakker te worden![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Jep, ben nogal jong voor mijn leeftijd![]()
Jippie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben A-technisch!
Oke de geruchten gaan dat het stopt in december, maar het zijn maar geruchten, dus wie weet kan je nog langer genieten van de vechtpartijen en ruzies.
Tis dat ik een goeie bui heb.
Ja, nádat je hem de COS in begon te schelden!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk ff onder je, ik heb je antwoord gegeven ensow![]()
Oke ik bied hierbij vdvorst mijn nederige excuses aan!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, nádat je hem de COS in begon te schelden!
Thou art so benevolent.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ik bied hierbij vdvorst mijn nederige excuses aan!!!![]()
Ik zie het, dank jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk ff onder je, ik heb je antwoord gegeven ensow![]()
Die woorden zijn geheel voor jouw rekening..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jippie.
Wat is Petraa toch goed en lief en slim.
Mehehe.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die woorden zijn geheel voor jouw rekening..![]()
Okee, thát fucking does it.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
we vergroten de feestvreugde! COOKIES!!
mén heb echt een hongerklap ns ff kijken![]()
Mogguh moppiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:19 schreef Pavement het volgende:
Rise and shine
als je dan toch gaat ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, thát fucking does it.
Ik ga zo naar de bakker.
Coward!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die woorden zijn geheel voor jouw rekening..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |