Hij heeft een leven buiten DGK/SC.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
Goodmorning all!!!!!![]()
Wtf ik zag Ravii weer eens in de SC en dan zegt ie alleen Hoi!!!![]()
Wtf hoe is dat nou mogelijk!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:53 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hij heeft een leven buiten DGK/SC.![]()
Skorremquote:
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef Lobasca het volgende:
Zeg.. de volgende wordt toch wel een naamtopic voor ons aller Peetje he?
3 dagen niet tot nauwelijks slapen en gisteravond vroeg op bed gaan doet dat voor een Skorrempje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
SkorremWat ben je er weer vroeg bij vanmorgen!
je hebt je dag-nachtritme weer een beetje op regel?
Petraa, we love you... dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:06 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel.
Maar dan wel met iets origineels.
Geen Petra We Houden Fan Juuuhhuh111!11 breezer ge-eikel.
Als we het hier gaan verklappen is er sowieso geen fuck meer aan.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:07 schreef debuurvrouw het volgende:
en Petraa en Lobasca![]()
de nachtploeg gaat zich langzaam verplaatsen naar de morgen..
![]()
wat ben je weer helder...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:13 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Als we het hier gaan verklappen is er sowieso geen fuck meer aan.
Wehehe, ik heb dan ook al 2 Red Bull op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat ben je weer helder...ik zwijg
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wehehe, ik heb dan ook al 2 Red Bull op.
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hoe krijg je het weg?! Ik zit aan mijn 2e bak
, maar het hoofd slaapt nog..
Ik kom hier nooit door dat slappe gelul...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter he? Dat nutteloze gezwets 's nachts
![]()
we hadden het niet over jouw geslachtsdeel jochiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit door dat slappe gelul...![]()
Hier zijn de onthulling op 't gebied van geslachtsdelen en seksfantasiën te vinden hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zei ik wijven?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:23 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Hier zijn de onthulling op 't gebied van geslachtsdelen en seksfantasiën te vinden hoor.
(als die wijven genoeg gezopen hebben, ofzo)
Ehhh, ik pas!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:05 schreef Lobasca het volgende:
Zeg.. de volgende wordt toch wel een naamtopic voor ons aller Peetje he?
Gelukkig trek ik me daar geen kut van aan.quote:
Geen zwak excuus meneertje, je bent gewoon bang voor ons!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat gelul bedoel ik dus...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
we hadden het niet over jouw geslachtsdeel jochie![]()
![]()
Kom hier eens wat vaker, gezellie![]()
jawel, lekker vroeg er bovenop zeg ik!quote:
Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat gelul bedoel ik dus...![]()
en zo gezellig ben ik niet![]()
Jij bent toch ook zo'n SC snol? babe?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen zwak excuus meneertje, je bent gewoon bang voor ons!!![]()
Gelukkig heb je geen kut of zou het makkelijk zijn als je er zelf een heb, dan kan je jezelf ehhh......... ik hou me in anders heb ik weer DIE naam.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Gelukkig trek ik me daar geen kut van aan.
Je wilt oorlog ????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij bent toch ook zo'n SC snol? babe?![]()
het is nu al gezellig....![]()
Mogguh mannetjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, lekker vroeg er bovenop zeg ik!
Heej Bommie!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, lekker vroeg er bovenop zeg ik!
daar kan ik dan wel weer om lachen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen kut of zou het makkelijk zijn als je er zelf een heb, dan kan je jezelf ehhh......... ik hou me in anders heb ik weer DIE naam.![]()
Jij bent de lul nu, dat snap je?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen kut of zou het makkelijk zijn als je er zelf een heb, dan kan je jezelf ehhh......... ik hou me in anders heb ik weer DIE naam.![]()
Morguh beebquote:
ik dacht dat ik ruig was met mijn derde..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daar kan ik dan wel weer om lachen....![]()
en giet mijn 7e bak koffie naar binnen...
Zie je wel dat ik soms best wel leuk ben! Het heeft maanden gekost je daarvan te overtuigenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daar kan ik dan wel weer om lachen....![]()
en giet mijn 7e bak koffie naar binnen...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent de lul nu, dat snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |