Mijn paintskillz zijn über.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef Lobasca het volgende:
Wow....ubercool!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Lauft Um Euer Leben!
[ afbeelding ]
Nou paint erop los zou ik zeggen. Wat moet ik me erbij voorstellen bodypainten of wat anders ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik heb een paint-bui vandaag.
Slim zeg....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou paint erop los zou ik zeggen. Wat moet ik me erbij voorstellen bodypainten of wat anders ?
Deze vraag hoef ik nu dus niet meer te stellen!
RedBull is je vriendjuuuuuuh...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, dan kan ik nu hier alweer verder![]()
ff koffie zetten, ik verkeer in een soort vacuum..![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
RedBull is je vriendjuuuuuuh...![]()
Dat snapt ze toch niet..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ja, ga d'r uit zitten lokken.
Lijkt me dus écht hilarisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan ga ik echt stuiteren..
ik word zelfs van teveel cola al heel raar. lachbuien enzo
weet je het zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lijkt me dus écht hilarisch.![]()
momentje hij loopt nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
buuf![]()
Heb je de koffie klaar ?
Ik haat het als mensen gewoon simpel tvp neerzetten, maak er dan iets interessants van!quote:
quote:
Wat denk je nou..... dat ik een dom blondje ben ofzo!!!quote:
Heej fiets!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mogguh
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koffie koffie tijddd![]()
Nog slimmer kan haast niet...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat denk je nou..... dat ik een dom blondje ben ofzo!!!
Misschien ben ik wel slim en ga er gewoon niet op in!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |