Feliquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
GESLAAGD
Moest in Den Bosch op, had 2 hele domme fouten waarbij hij 1x moest ingrijpen.. Als het aan mijn instructrice lag zou ik niet geslaagd zijn zei ze. Ze vond namelijk dat ik in de lessen veeel beter gereden heb dan met het examen. Maar gelukkig ging zij er niet over
Vriend van me reed door rood (dus ingreep) en is geslaagdquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:08 schreef Markster het volgende:
Geslaagd met een ingrijp? Wow ik wou dat ze hier zo soepel waren (naarden-bussum)
Ik ben de eerste keer gezakt omdat me auto te vaak afsloeg. (ik moest 2 dagen voor me examen van auto wisselen)
Feli!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef DjRex89 het volgende:
GESLAAGD
Moest in Den Bosch op, had 2 hele domme fouten waarbij hij 1x moest ingrijpen.. Als het aan mijn instructrice lag zou ik niet geslaagd zijn zei ze. Ze vond namelijk dat ik in de lessen veeel beter gereden heb dan met het examen. Maar gelukkig ging zij er niet over
Was idd eerste keerquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:37 schreef axz0l het volgende:
[..]
Feli!
Was het je eerste keer?
Moest je nog bijzondere verrichtingen doen?
Proficiatquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Was idd eerste keerMoest slechts één bijzondere verrichting doen :x dat was fileparkeren en ging helemaal goed. Ik dacht dat je er altijd twee moest doen maar blijkbaar niet..
ik had er ook ééntje: vooruit fileparkerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:52 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Proficiat
Ik dacht inderdaad ook dat het er altijd 2 waren.. heb je in ieder geval geluk gehad
Ik heb nu 12 lessen gehad, en binnenkort wordt de TTT aangevraagd, ik heb de komende week 4 lessen dus het begint op te schieten
Dat is helemaal geen exameneis.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik had er ook ééntje: vooruit fileparkeren![]()
heul welquote:Op zaterdag 3 november 2007 12:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen exameneis.Ik heb zelf in mijn lessen nooit geleerd hoe je vooruit moet fileparkeren.
intest?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb volgende week intest bij ANWB.
Nog geen idee of ik wel bij ANWB wil gaan lessen, eerst maar eens zie hoe ik die test er vanaf breng
richting aangeven denk ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:16 schreef Sanderrrr het volgende:
Wat is pinken? Voorang verlenen ofzo?
Als je 'richting aangeven' bedoelt: ja dat moet bij ons ook. En het is mij nog nooit opgevallen dat een automobilist dat niet deed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:12 schreef zagevent het volgende:
Ha, ik ontdek dit topic nu pas.
Ik ben voor mijn theorie geslaagd op 27 augustus, en sinds een drietal weekjes bezig met die in de praktijk om te zetten. Ik heb al 14 van de 20 uur gedaan. Woon wel in België.
Maargoed; bij ons moet je als je een rotonde verlaat pinken. Alleen doet bijna niemand dat.Is het daar in Nederland ook zo erg gesteld?
dan heb je gelukquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je 'richting aangeven' bedoelt: ja dat moet bij ons ook. En het is mij nog nooit opgevallen dat een automobilist dat niet deed.
Het gebeurt toch vaak, ook een keer tijdens het lessen gehad dat er eentje aangaf de eerste afslag te nemen, maar daarna doodleuk doorreed..quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je 'richting aangeven' bedoelt: ja dat moet bij ons ook. En het is mij nog nooit opgevallen dat een automobilist dat niet deed.
Dat vind ik minder erg dan doen alsof je recht door gaat en dan toch ineens de bocht om gaan zonder richting aan te geven. Daarmee laat je al je medeweggebruikers (auto's, fietsen, voetgangers) in het ongewisse en breng je hen mogelijk zelfs in gevaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Het gebeurt toch vaak, ook een keer tijdens het lessen gehad dat er eentje aangaf de eerste afslag te nemen, maar daarna doodleuk doorreed..
Ja, het aangeven van richting is gewoon heel belangrijk, ook op de fiets, steek altijd m'n arm uit als ik afsla, wat ook bijna alle fietsers verzuimen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik minder erg dan doen alsof je recht door gaat en dan toch ineens de bocht om gaan zonder richting aan te geven. Daarmee laat je al je medeweggebruikers (auto's, fietsen, voetgangers) in het ongewisse en breng je hen mogelijk zelfs in gevaar.
Apart. Op alle websites die ik heb gelezen staat alleen dat je achteruit moet kunnen fileparkeren, en ik ken ook niemand die tijdens zijn lessen anders heeft moeten doen. Laat staan op zijn examen. Je zal het maar op je examen moeten doen en het nooit geoefend hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 13:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
heul welparker in file is een bijzondere verrichting, er staat niks over voor of achteruit
ik had het ook maar één keer eerder in de les moeten doen![]()
Ik zie het erg vaak. Vervelend als je staat te wachten op een auto, en dat blijkt dat hij de rotonde verlaat en je dus door had kunnen rijden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:22 schreef Viking84 het volgende:
En het is mij nog nooit opgevallen dat een automobilist dat niet deed.
Hehe, ik stop (of in ieder geval stopte want ik fiets bijna nooit meer) ook altijd voor zebrapden als fietser, vind ik juist leuk om te doen. Dan zijn er inderdaad vaak mensen bij die me bedanken of ze blijven gewoon staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe.
Sinds ik m'n rijbewijs heb, ben ik een voorbeeldige fietster. Ik stop bij elk zebrapad en laat iedereen die van rechts komt voor gaan (maar ik scheld er ook op los als ik zelf geen voorrang krijg). Wandelaars zeggen zelfs 'dank je wel' als ik hen voor laat gaan bij een zebrapad, maar goed, dat hoort toch ook gewoon zo?
.
Get used to it, Ik heb volgens mij nooit meer gefietst sinds ik mijn rijbewijs hebquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:25 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
(ik weet niet hoe ik het nu zou doen want ik heb niet meer gefietst sinds ik les)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |