quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef Juup© het volgende:
Het is doorgestoken kaart zeg ik je.
Ja, bij ons ook. De gemiddelde Turk weet wel waar hij iets goed haalt voor weinig geld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Diego27 het volgende:
Aldi turken winkel , althans bij ons wel
Die topcraft dingen? Dat kan ik wel beamen, Die batterijen zijn echt goed. zeker prijs/kwaliteits-gewijs. Maar ook puur op kwaliteit vind ik ze al gped.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:56 schreef worldpimber het volgende:
Aldi heeft ook al de beste batterijen
AH pindakaas stond geloof ik op 1.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:53 schreef Jonathon het volgende:
Dat idee had ik ook altijd al als ik naar dat programma zit te kijken..
Je zal nou nooit eens een Albert Heijn product op 1 zien, en die vind ik vaak 1 van de betere
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:34 schreef Birra het volgende:
Aldi..
Mensen die zich te goed voelen voor de Aldi, en dan klagen waarom ze zoveel geld moeten uitgeven in de Albert Heijn..
volgens mij is alles gewoon het zelfde enkel ander verpakking en prijs? misschien niet bij alles maar wel bij veel dingen heb ik t idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:34 schreef Birra het volgende:
Aldi..
Mensen die zich te goed voelen voor de Aldi, en dan klagen waarom ze zoveel geld moeten uitgeven in de Albert Heijn..
bronquote:ROTTERDAM - Aldi verkoopt de lekkerste kerststol van Nederland. De door Bakkersland in Andelst gebakken stol ontvangt in de kerststollentest van het Algemeen Dagblad een 9. 'Zo hoort een stol eruit te zien. Scoort hoog op alle onderdelen', is de conclusie van het testpanel. Met het rapportcijfer 1 eindigen de kerststollen van Hoogvliet en Boni Supermarkten op de laatste plaats in de test.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:39 schreef McWurth het volgende:
[..]
volgens mij is alles gewoon het zelfde enkel ander verpakking en prijs? misschien niet bij alles maar wel bij veel dingen heb ik t idee.
Heel veel dingen bij de Aldi zijn ook gewoon van grote bedrijven, zoals Coca Cola.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:39 schreef McWurth het volgende:
[..]
volgens mij is alles gewoon het zelfde enkel ander verpakking en prijs? misschien niet bij alles maar wel bij veel dingen heb ik t idee.
Dat ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:39 schreef Profesor het volgende:
Komt door de prijs / kwaliteits verhouding
Dat ben ik niet met je eens, maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn. Ik koop regelmatig groente en fruit bij de Lidl en heb er nog nooit problemen mee gehad. Prima te eten en het ziet er goed uit en smaakt ook prima.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:33 schreef Drasss het volgende:
Groente en fruit moet je bijv niet bij de aldi/lidl zijn!
Hmm tja. Hier hadden we misschien wat * pech * met onze keuze. Maakt verder ook niet uit, maar geeft wel aan dat Aldi prima producten in de schappen heeft liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn. Ik koop regelmatig groente en fruit bij de Lidl en heb er nog nooit problemen mee gehad. Prima te eten en het ziet er goed uit en smaakt ook prima.
Vorig jaar belde.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef pascalluiten het volgende:
jongens jongens wat een zielige mensen hier
van die lui die nooit iets bij de aldi hebben gekocht, en allleen maar slechte dingen erover kunnen zeggen omdat hun winkels duurder zijn
En de AH pure hagelslag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
AH pindakaas stond geloof ik op 1.
Die curry alleen alquote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef Bananenman het volgende:
Waarom kopen mensen bij de Aldi? Ik ben voor een algehele boycot.
Prijs, mensen die het niet breed hebben of er simpelweg niet veel aan willen besteden zijn bij de Aldi aan het goede adres. Je kunt zeggen wat je wil maar je kunt je hele winkelwagen vol laden en nog maar 20 euro af hoeven te rekenen. Als je bovendien een beetje selectief te werk gaat zijn er best goede producten te vinden. bijv. Golden power, 39ct - Red bull 1,39quote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef Bananenman het volgende:
Waarom kopen mensen bij de Aldi? Ik ben voor een algehele boycot.
Je moet bapao ook niet met broodje eten :pquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef lazze het volgende:
slaat nergens op die broodjes bapao zijn echt gevuld met kattenvoer, ik krijg die dingen echt niet door mijn strot heen
Hela Curry , anders heb je gewoonweg geen curryquote:
Ik vind Golden Power zelfs lekkerder dan Red Bullquote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Prijs, mensen die het niet breed hebben of er simpelweg niet veel aan willen besteden zijn bij de Aldi aan het goede adres. Je kunt zeggen wat je wil maar je kunt je hele winkelwagen vol laden en nog maar 20 euro af hoeven te rekenen. Als je bovendien een beetje selectief te werk gaat zijn er best goede producten te vinden. bijv. Golden power, 39ct - Red bull 1,39. En bijna net zo lekker.
dat dus, het failliet van de goede smaak imoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef Dromer het volgende:
Ze gebruiken gewoon goed veel smaakstoffen.
Als het om het zelfde product gaat, hoe komt het dan dat het qua smaak niet op elkaar lijkt. Ik heb wel eens bepaalde producten (mueslirepen, yoghurt en nog wat) bij de Lidl gekocht, omdat dat toen de dichtstbijzijnde super was, maar wat waren die dingen smerig. Zat een veel te chemisch en zoet smaakje aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:19 schreef santax het volgende:
Misschien is de aldi wel een winkel die door zeer groot in te kopen (duitsland anyone?) een goed product kan verkopen voor een lage prijs. Kostenposten als TV-reclame heeft ALDI immers niet en in Duitsland zijn ze echt gigantisch... Natuurlijk kun je gewoon bij de AH een product kopen uit dezelfde fabriek met een betere verpakking en een grote reclame-campagne erachter, maar eigenlijk is dat niet zo heel slim als het om hetzelfde product gaat
Mwah.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Dingen als chips en koekjes e.d. hoef ik daarentegen weer niet van de Aldi, zum kotsen vind ik ze.
Die "sultana" van de aldi is een echte tandenbreker. Kei en Kei hard.quote:Sultana:
1 Bridge krenten-raisins biscuits (175 gram) Aldi ¤ 0,75 8,0
2 Fruitbiscuit krenten (350 gram) C1000 ¤ 1,55 8,0
3 Super - Rozijnen & krenten fruitbiscuits (218 gram) Super de Boer ¤ 1,19 6,6
4 Biorganic rozijnen biscuits (175 gram) Diverse supermarkten ¤ 1,39 6,5
5 Molenaartje Bio Rosino raisins (175 gram) Natuurvoedings- en reformwinkels ¤ 1,99 6,2
6 Albert Heijn - fruitbiscuit naturel (218 gram) Albert Heijn ¤ 0,99 6,1
7 Verkade Sultana naturel FruitBiscuit (218 gram) Algemeen verkrijgbaar ¤ 1,21 5,8
8 Van Delft Provita Fruit Biscuits (218 gram) Dirk vd Broek, Bas van der Heijden en Digros ¤ 0,94 4,6
ik heb ze 1 keer gegeten. Die dingen vallen van ellende uit elkaar. Weke troep.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:38 schreef Roi het volgende:
Ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik ga dus NOOIT de knakworsten van de ALDI eten, het idee alleen al
Die van de Aldi is echt zó smerigquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die "sultana" van de aldi is een echte tandenbreker. Kei en Kei hard.
Gelukkig dat jij het al zei, anders had ik het gezegdquote:Op woensdag 10 september 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hela Curry , anders heb je gewoonweg geen curry
Knakworsten uit blik zijn natuurlijk ook per definitie geen echte knakworsten en alleen geschikt voor een snelle, makkelijke, warme en enigszins eetbare snack op de camping.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik heb ze 1 keer gegeten. Die dingen vallen van ellende uit elkaar. Weke troep.
Waarom zou je die daar ook halen? Bij de C1000 kost een flinke bak van het huismerk 90 cent ofzo, en die is goed te pruimenquote:Op maandag 2 maart 2009 02:18 schreef DKDENT het volgende:
Veel producten van Aldi zijn best te doen, behalve die kipkerrie salade.. Omg wat is dat toch smerig..!
JA!quote:Op maandag 2 maart 2009 02:18 schreef DKDENT het volgende:
Veel producten van Aldi zijn best te doen, behalve die kipkerrie salade.. Omg wat is dat toch smerig..!
quote:Op maandag 2 maart 2009 09:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Groen inderdaad! Niet die oranje bocht!
ijsthee is indd niet te vretenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat is wel heel verdacht toch? Want die ijsthee en sultana zijn echt niet te vreten.
Nou, de Ijsthee van de Aldi is juist veel minder zoet dan die van bijvoorbeeld Lipton, AH Huismerk of andere merken, en daardoor wel redelijk goed te drinken. Die andere zooi is echt veel en veel te zoet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Mokz het volgende:
Waarschijnlijk omdat goedkopere producten meer suiker bevatten om toch nog smaak te geven, en na veel proeven pak je meestal degene met veel suiker eruit als lekkerste.
Volgens mij laten ze gewoon een panel testen wat ze van de producten vinden, zonder dat te zien is van welke producent het is, en wordt daar dus geen rekening mee gehouden. De merken en prijzen worden wel vermeld bij de uitslagen, maar niet meegenomen in de kwaliteitsbeoordeling (dat is ook een beetje het idee, zeg maar).quote:Op maandag 2 maart 2009 10:40 schreef spoor4 het volgende:
Volgens mij nemen ze de prijs ook mee in de beoordeling.
Lidl heeft heerlijk bier (Oettingerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:02 schreef Yi-Long het volgende:
Lidl heeft lekkere diepvriesbiefstukken, en in de zomer heel lekker chocolade ijs
Aldi heeft de lekkerste cashewnoten.
Ach... Aldi en Lidl hebben gewoon kwalitatief goede producten, en voor lage prijzen. Ze hebben eigenlijk alleen hun imago tegen, en die winkels en vaak de klanten en het personeel zien er niet uit...
Dat is echt de debielste conclusie ooit. Jij trapt dus in de marketingbullshit van AH en consorten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef MASD het volgende:
schijnbaar heeft het merendeel van de kassakijkers/jury een slechte smaak...![]()
ja het is gewoon goed spul wat ze verkopen.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef tslh het volgende:
Gisterenavond de stroopwafeltest van Kassa. Lidl heeft weer eens gewonnen: verrassend.
Het zal eens niet Lidl of Aldi zijn.
NEE!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de chocolate chip cookies van de Aldi zijn dus echt tien keer lekkerder dan die van de AH.
HET IS EEN COMPLOT VAN ALDI ga niet naar Aldi ga naar JUmboquote:Op zondag 29 maart 2009 17:25 schreef tslh het volgende:
Gisterenavond de stroopwafeltest van Kassa. Lidl heeft weer eens gewonnen: verrassend.
Het zal eens niet Lidl of Aldi zijn.
Die AH Chocolate Chip Cookies met puur, melk en witte chocola erin (en een chocolade onderkantje, 1,06 per pakje, is fucking heerlijk. Daar kan die van de Aldi (met alleen chocolade stukjes erin, geen onderkantje, geen witte chocola) niet tegenop.quote:
JAA!quote:Op zondag 29 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Ja en de chocolate chip cookies van de Aldi zijn dus echt tien keer lekkerder dan die van de AH.
Frollie heet dat, bij de Albert Heijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef Pascal86 het volgende:
Die ijsthee is lekker ja maar die bakpau van humapro is echt de lekkerste
Ja kloptquote:Op zondag 29 maart 2009 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgihgih en dan zijn er er altijd weer mensen die roepen "UTKOMUITDEZELLEFDEFABRIEKMETALLEENEENANDERUHVUHPAKKING!!!!"
Nou ik heb in een koekjesfabriek gewerkt als scholiertje (mgigihgih OOK een koekje!) en ja daar werden idd de a-merk koekjes gemaakt en van de zelfde band kwamen idd ook de aldi/lidl/huismerk koekjes. En dat zijn idd ook gewoon chocolate chip cookies, maar tussen a-merk en huismerk werd toch echt wel de band volledig leeggedraaid, schoongemaakt en ging mhet met andere receptuur verder. En dat kon idd behoorlijk verschillen in kwaliteit. Niet eens perse in smaak, maar wel dus aan ingrediënten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |