Hmm tja. Hier hadden we misschien wat * pech * met onze keuze. Maakt verder ook niet uit, maar geeft wel aan dat Aldi prima producten in de schappen heeft liggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn. Ik koop regelmatig groente en fruit bij de Lidl en heb er nog nooit problemen mee gehad. Prima te eten en het ziet er goed uit en smaakt ook prima.
Vorig jaar belde.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:24 schreef pascalluiten het volgende:
jongens jongens wat een zielige mensen hier
van die lui die nooit iets bij de aldi hebben gekocht, en allleen maar slechte dingen erover kunnen zeggen omdat hun winkels duurder zijn
En de AH pure hagelslag.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
AH pindakaas stond geloof ik op 1.
Die curry alleen alquote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef Bananenman het volgende:
Waarom kopen mensen bij de Aldi? Ik ben voor een algehele boycot.
Prijs, mensen die het niet breed hebben of er simpelweg niet veel aan willen besteden zijn bij de Aldi aan het goede adres. Je kunt zeggen wat je wil maar je kunt je hele winkelwagen vol laden en nog maar 20 euro af hoeven te rekenen. Als je bovendien een beetje selectief te werk gaat zijn er best goede producten te vinden. bijv. Golden power, 39ct - Red bull 1,39quote:Op woensdag 10 september 2008 09:15 schreef Bananenman het volgende:
Waarom kopen mensen bij de Aldi? Ik ben voor een algehele boycot.
Je moet bapao ook niet met broodje eten :pquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef lazze het volgende:
slaat nergens op die broodjes bapao zijn echt gevuld met kattenvoer, ik krijg die dingen echt niet door mijn strot heen
Hela Curry , anders heb je gewoonweg geen curryquote:
Ik vind Golden Power zelfs lekkerder dan Red Bullquote:Op woensdag 10 september 2008 12:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Prijs, mensen die het niet breed hebben of er simpelweg niet veel aan willen besteden zijn bij de Aldi aan het goede adres. Je kunt zeggen wat je wil maar je kunt je hele winkelwagen vol laden en nog maar 20 euro af hoeven te rekenen. Als je bovendien een beetje selectief te werk gaat zijn er best goede producten te vinden. bijv. Golden power, 39ct - Red bull 1,39. En bijna net zo lekker.
dat dus, het failliet van de goede smaak imoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef Dromer het volgende:
Ze gebruiken gewoon goed veel smaakstoffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |