Gewoon mijn kisten + werkkloffie hiero.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee!
Iedereen z'n Cavello pakkie ook aan?
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je target lijkt een moeilijk en gevoelig geval Sandman.
Gelijk heb je, hoor je niks meer dan zegt het wel genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurt.
Weggegooid toen die versleten wasquote:
me2 een aussiequote:
oke.... precies dan heb ik een bespreking....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom onder je steen vandaan Sientje, 3fm natuurlijk.Vanmiddag vanaf 14.00 uur bij Paul Rabbering gaat het helemaal los!
Vast wel online terug te beluisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... precies dan heb ik een bespreking....![]()
In de Kalverstraat zit sinds kort een Fila Storequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat merk is ook bijna verdwenen volgens mij.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Speciaal voor de 90s week natuurlijk.
idd je kan beter normale hardcore hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even spammen voor m'n afdelingsgenootje:
http://www.wouternaardevn.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Wie stemt krijgt van mij een glaasje water
Stop eens een keer met je vooroordelen. Je kent hem niet eens en toch weet je blijkbaar al wat voor iemand het isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrecht
Anders doe je niet mee met 'Jongeren naar de VN'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stop eens een keer met je vooroordelen. Je kent hem niet eens en toch weet je blijkbaar al wat voor iemand het is![]()
Ik heb nooit m'n kraag omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrecht
Dan doe je zeker zo'n sexy sjaaltje om je tere nekje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit m'n kraag omhoog. En als ik die rrrr te lang doe krijg ik last van mn keeltje
.
Nee dat gaat zelfs mij te veur.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan doe je zeker zo'n sexy sjaaltje om je tere nekje.
het was toch alleen australian en cavello wat telde?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de Kalverstraat zit sinds kort een Fila Store![]()
Informatica op dat moment.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Middag! Vrij Rumille?
Nee, maar stel dat je niet kon slapen vanavond omdat je niet wist of ik vrij was of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, voor wat het nog uitmaakt.
Wat lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, maar stel dat je niet kon slapen vanavond omdat je niet wist of ik vrij was of niet.
Dat wou ik je niet aandoen.![]()
hij staat er goed voor:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even spammen voor m'n afdelingsgenootje:
http://www.wouternaardevn.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Wie stemt krijgt van mij een glaasje water
2e helft van de 90's werd Fila ook populair, maar het haalde het niet bij nikes natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het was toch alleen australian en cavello wat telde?
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?
Dit is namelijk Ingrid waartegen hij strijdt:
[ afbeelding ]
ik stem toch voor Ingrid nu ik beide gezien heb
Zou jij stemmen op een vrouwelijke VoreG?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?
Dit is namelijk Ingrid waartegen hij strijdt:
[ afbeelding ]
ik stem toch voor Ingrid nu ik beide gezien heb
Ze is toch niet Limbo ook nog?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou jij stemmen op een vrouwelijke VoreG?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Nert een telefoontje uit eenm callo center :
'Spreek ik met meneer of mevrouw van Tongerlo ?
Ja u spreekt met mevrouw van Tongerlo.
U hebt wel een zware stem dan mevrouw.
Ja klopt ik ben verkouden
Waae gaat hjet over
Dat heb ik u net uitgelegd mevrouw.
Oh ja maar ik was onder de indruk van je stem
Hoe oud bent u mevrouw
Ik zal het maar zewggen ik ben een meneer
Ik had al zo'n idee
Hoe was jouw naam ook alweer ?
Ingrid
Oh ja mooie naam ben je studente ?
Meneer ik wilde juist u een paar vragen stellen.
Hebt u de opties begrepen ?
Ja hoor
Maar heb je zaterdagavond wat te doen ?
Meneer ons leeftijdsverschil is te groot.
Maar welke studie doe je ?
Hoe weet u dat ik studente ben scheikunde trouwens
Cool mijn favoriete vak om tre laten vallen
Meneer u laat me lachen.
Is dat erg
nee meneer een leuke onderbreking
Dag Ingrid
Dag mevrouw van Tongerlo
Bij P&W verwoordde die gozer het wel goed .. alhoewel het een prrrrrrrrut referendum is, vond ik wel dat ik mijn stemrecht moest gebruiken, alhoewel het inderdaad kiezen was tussen Jut en Julquote:
Vaduz gaat dus ook naar bedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef pascalheister het volgende:
zo mooi geweest voor vanavond, de knollen zijn op
Struikrovert!quote:
Leg mij dan eens uit waarom men zou moeten stemmen op een burgemeester en dan ook nog als je eigenlijk geen keuze hebt.quote:
Nee ik ben blij dat ik er even van af ben. Maar wat gaat de tijd snel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Struikrovert!
Alles goed of heb je alweer trek in koekjes?
Gewoon omdat ik vind dat je ten alle tijde gebruik moet maken van je stemrecht. Of was er geen blanco stem mogelijkheid deze keer?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom men zou moeten stemmen op een burgemeester en dan ook nog als je eigenlijk geen keuze hebt.
Jawel, maar ik vind referenda sowieso grote onzin, omdat het grootste deel van het volk geen flauw benul heeft waarop ze gaan stemmen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik vind dat je ten alle tijde gebruik moet maken van je stemrecht. Of was er geen blanco stem mogelijkheid deze keer?
Daar zit wel wat in.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind referenda sowieso grote onzin, omdat het grootste deel van het volk geen flauw benul heeft waarop ze gaan stemmen.
En er viel nu niks te kiezen het was PvdA of PvdA, als er meerdere keuzes mogelijk waren had ik wel gestemd, maar dit was gewoon een schertsvertoning.
Het is dus onzin om te zeggen dat referenda bullshit zijn, omdat jij denkt dat het grootste gedeelte van het volk geen flauw benul zou hebben. Als dat zo zou zijn, dan moet er misschien meer aan gedaan te worden om te informeren. Een referendum komt voor mijn gevoel dichter in de buurt van een echte democratie, alhoewel het referendum in Utrecht natuurlijk kut met peren wasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind referenda sowieso grote onzin, omdat het grootste deel van het volk geen flauw benul heeft waarop ze gaan stemmen.
En er viel nu niks te kiezen het was PvdA of PvdA, als er meerdere keuzes mogelijk waren had ik wel gestemd, maar dit was gewoon een schertsvertoning.
Ik ben dan ook niet pro algehele democratie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is dus onzin om te zeggen dat referenda bullshit zijn, omdat jij denkt dat het grootste gedeelte van het volk geen flauw benul zou hebben. Als dat zo zou zijn, dan moet er misschien meer aan gedaan te worden om te informeren. Een referendum komt voor mijn gevoel dichter in de buurt van een echte democratie, alhoewel het referendum in Utrecht natuurlijk kut met peren was
als ze ook zo snel dronken te krijgen isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou jij stemmen op een vrouwelijke VoreG?
quote:
dan kunnen we ook stoppen met de 2e kamer verkiezingen, wat een non argumentquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
het systeem is sowieso een gedrocht. Vies compromis om D66 destijds binnenboord te houden. Of je kiest echt je burgemeester. Dus open inschrijving met een 1e ronde met veel kandidaten en eentje daarna met de 2 die de meeste stemmen hadden. Of gewoon weer netjes braaf via de achterkamertjesquote:En er viel nu niks te kiezen het was PvdA of PvdA, als er meerdere keuzes mogelijk waren had ik wel gestemd, maar dit was gewoon een schertsvertoning.
Is je beeldscherm al wit?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze ook zo snel dronken te krijgen is
Zie hier de ware aard van VoreG.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef VoreG het volgende:
Ik ben dan ook niet pro algehele democratie.
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie hier de ware aard van VoreG.
Democratie, maar dan in beperkte mate.
Ongetwijfeld alleen voorbehouden aan blanke rijkeluis-kindjes met roze polo's.
Rubber slaat dus de spijker op zijn kopquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kunnen we ook stoppen met de 2e kamer verkiezingen, wat een non argument
[..]
het systeem is sowieso een gedrocht. Vies compromis om D66 destijds binnenboord te houden. Of je kiest echt je burgemeester. Dus open inschrijving met een 1e ronde met veel kandidaten en eentje daarna met de 2 die de meeste stemmen hadden. Of gewoon weer netjes braaf via de achterkamertjes
Weer heerlijk generaliserendquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
dit werkt alleen weer in de hand dat de mensen uit Kanaleneiland en Vinkenslag bijna niet zouden kunnen stemmen.
en dan was Henk Westbroek het gewordenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Rubber slaat dus de spijker op zijn kop![]()
Ja, en het vrouwenstemrecht ook gelijk afschaffen, want die hadden ook nooit ergens verstand van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zou je een soort 'census'-kiesrecht moeten invoeren waarbij je een soort examen moet afleggen om te mogen stemmen, dit werkt alleen weer in de hand dat de mensen uit Kanaleneiland en Vinkenslag bijna niet zouden kunnen stemmen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en het vrouwenstemrecht ook gelijk afschaffen, want die hadden ook nooit ergens verstand van.![]()
nee, dan wordt de VVD grootquote:Weet je wat: we gaan ook weer apartheid invoeren, want die gekleurde medemens, die heeft ook geen benul.
quote:Nog beter: iedereen moet een verplichte IQ-test doen voordat ie mag stemmen of gekozen mag worden. Onder de 110 mag je niet meedoen. Het resultaat: de halve VVD bestaat niet meer.
Dat was op zekere hoogte toen nog wel waar door de inrichting van de samenleving, de vrouw achter het fornuis etc etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en het vrouwenstemrecht ook gelijk afschaffen, want die hadden ook nooit ergens verstand van.![]()
Jammer dat je mij racisme in de mond legt..quote:Weet je wat: we gaan ook weer apartheid invoeren, want die gekleurde medemens, die heeft ook geen benul.
Het halve politieke stelsel zal dan niet meer bestaan.quote:Nog beter: iedereen moet een verplichte IQ-test doen voordat ie mag stemmen of gekozen mag worden. Onder de 110 mag je niet meedoen. Het resultaat: de halve VVD bestaat niet meer.
Sorry, was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:28 schreef VoreG het volgende:
Jammer dat je mij racisme in de mond legt..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:15 schreef VoreG het volgende:
waarbij je een soort examen moet afleggen om te mogen stemmen, dit werkt alleen weer in de hand dat de mensen uit Kanaleneiland en Vinkenslag bijna niet zouden kunnen stemmen.
Telt ze de lengte van je IQ ook al?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar bed
Als ik tenminste door de IQ-test van mijn vrouw heen kom
Het is misschien wat zwart wit gesteld, maar het valt tot op zekere hoogte zeker niet te ontkennen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:31 schreef golfer het volgende:
Laat ik het houden bij generalisme en vooroordelen van je:
[..]
omg echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Toch nog een laatste ding over het referendum: die Wolfsen meldde op de televisie dat Utrechters niet op kwamen dagen bij het referendum omdat de raad maar moest beslissen ..... wat een ongelooflijke onwetende lamlulen die krijgen we dan waarschijnlijk als burgemeester
![]()
Ik heb het gezien bij P&W. Iedere stad krijgt de burgemeester waar ze recht op hebben. In het geval van Utrecht kan ik me nog herinneren:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Toch nog een laatste ding over het referendum: die Wolfsen meldde op de televisie dat Utrechters niet op kwamen dagen bij het referendum omdat de raad maar moest beslissen ..... wat een ongelooflijke onwetende lamlulen die krijgen we dan waarschijnlijk als burgemeester
![]()
60 %, als 't niet meer is, van Nederland mag dan niet meer stemmen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was op zekere hoogte toen nog wel waar door de inrichting van de samenleving, de vrouw achter het fornuis etc etc.
[..]
Jammer dat je mij racisme in de mond legt..
[..]
Het halve politieke stelsel zal dan niet meer bestaan.
Halloquote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:27 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Wel blanco he?quote:
Ga ergens anders hanen afschietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Goede Moorhuhn.
quote:
Zeker. Hebben hier al vaker geconcludeerd dat dat nummer muzikaal top is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]toch vond ik Aquarius beter van ze
toen waren ze echt op hun hoogtepunt
Tis jammer dat ze geen volledige set happy hardcore mogen draaien, maar het is niet verkeerd neequote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef rubbereend het volgende:
sowieso is de uitzending leuk met Paul Elstak in de studio en ze doen lekker veel lekkere nummers, dat is ook weleens anders geweest. Kan me een 90's week herinneren waarin Rab op woensdag maar iets van 6 ahppy hardcore plaatjes draaide op zn hakkûh middag.
briljant dat ze ook het origineel laten horenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu Wonderfull Days.
Deze mag op mijn begrafenis gedraaid worden. Dít is mijn jeugd...
Een van de weinige "happy hardcore" nummers die ik ook helemaal geweldig vind.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu Wonderfull Days.
Deze mag op mijn begrafenis gedraaid worden. Dít is mijn jeugd...
Haha, ik heb het vroeger ook wel eens in handen gehad, ging ik m ook uppitchen en kwam er toen ook achter dat het niet opnieuw was ingezongenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
briljant dat ze ook het origineel laten horen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, ik heb het vroeger ook wel eens in handen gehad, ging ik m ook uppitchen en kwam er toen ook achter dat het niet opnieuw was ingezongen.
quote:It's nice to be important, but it's more important to be nice
Dat doe ik niet. Ga denk ik ook niet luisteren. Is toch elke keer weer hetzelfde...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:49 schreef rubbereend het volgende:
ik moet trouwens nog stemmen voor de top 100 van morgen
vrijwel alle muziek is commercieelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ga je met je gevoel wel snel voorbij aan de commercialiteit bij muziek.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel alle muziek is commercieel
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Iris is en blijft een mooi liedje.
Queen - Innuendoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:49 schreef rubbereend het volgende:
stemmen is nu overquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Ja, wat was dat?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Janetje is op klopjacht zo te zien.
wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Janetje is op klopjacht zo te zien.
Dat was mijn 2e vraag.quote:
Er was een poster hier in Hools, waarvan een berichtje (spam) snel verwijderd is. Ik meen niet dat Sandman die poster gequote had, maar dat moet haast wel omdat er geedit is. En Janetje, een mod van een of ander iets, zal hem wel via zijn actieve topics gevolgd hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was mijn 2e vraag.
En de 3e is dan wat janetje dan in vredesnaam binnen 3 minuten hier doet n.a.v. een linkje dat Sandman kennelijk post - In Hools of all places.
ja ze was me net voor want ik was hem ook aan het rondzoekenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er was een poster hier in Hools, waarvan een berichtje (spam) snel verwijderd is. Ik meen niet dat Sandman die poster gequote had, maar dat moet haast wel omdat er geedit is. En Janetje, een mod van een of ander iets, zal hem wel via zijn actieve topics gevolgd hebben.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:23 schreef Jump het volgende:
rx69 kan zijn spam steken waar de zon niet schijnt
Weet jij vast, zullen ze je ooit wel nageroepen hebben met je werk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
Janetje, is dat niet vlaams voor homo?
Maar daar voel ik me niet beledigd doorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet jij vast, zullen ze je ooit wel nageroepen hebben met je werk.
ik ga dat nu niet doen, dan mis ik weer een stukeje 3fmquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:02 schreef borisz het volgende:
en uur 2 van rabradio van gister ff aanzetten
Zometeen weer tijdens mn werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga dat nu niet doen, dan mis ik weer een stukeje 3fm
quote:
Nep?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z_oeXbJNq1U&NR=1
Vanaf minuut 2
Dat is om de hoek hier, niets van gemerkt! Hoorde toen ik om 13:30 in het ziekenhuis was (ook hier om de hoek) wel een traumaheli wegvliegen. Die was toen kennelijk klaar daar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:49 schreef Ole het volgende:
gaat weer lekkerzwaargewonde bij steekpartij ROC Amsterdam
En het schijnt een ruzie te zijn geweest om een pen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is om de hoek hier, niets van gemerkt! Hoorde toen ik om 13:30 in het ziekenhuis was (ook hier om de hoek) wel een traumaheli wegvliegen. Die was toen kennelijk klaar daar.
Maar op straat niets van gemerkt verder. Zal wel door die spoordijk komen die er tussen ligt.
Lees nu pas dat die jongen is overledendieptriest dit, vermoedelijke dader is 14
ja, hoor ik ook. Zal mij niets verbazen als er eerder al meer gebreurd is, en dat dit de druppel was.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het schijnt een ruzie te zijn geweest om een pen.
uiteindelijk zie je helemaal niks van wat er gebeurd zou moeten zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z_oeXbJNq1U&NR=1
Vanaf minuut 2
ik ga volgende week maandag maar eens langs bij de bierkoningquote:
Slotervaartquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, hoor ik ook. Zal mij niets verbazen als er eerder al meer gebreurd is, en dat dit de druppel was.
Hoor weer een heli trouwens.
Nou, mijn stadsdeel staat weer leuk op de kaart in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ga volgende week maandag maar eens langs bij de bierkoning![]()
al een hele lange tijd hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sinds wanneer komt dat woord voor in je woordenboek
is het al suikerfeest? zo ja, dan zou ik de bios skippenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef sjimz het volgende:
Ik zit met een dilemma.
Of vanavond met wat vrienden gaan pokeren of naar de bios met mijn vriendin.
je scheert hier nu wel heel makkelijk een compleet stadsdeel over 1 kam. het verschilt enorm per buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Slotervaart
Komt niets goeds vandaan.
Maar het waren altijd zulke lieve kinderen en ze deden nooit iemand kwaad.
quote:16:53:20 11-10-07 13 G BRAN HV 3 REINIGEN WEGDEK Nieuw-West Sg. Technisch Colleg Vlaardingenlaan 25 School AMSTERDAM (ASD) [ 512 ]
710111653200102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710111653200100869 0100869 BRW Amsterdam Pieter ( Lichtkrant Kazerne )
Je hapt te snelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
je scheert hier nu wel heel makkelijk een compleet stadsdeel over 1 kam. het verschilt enorm per buurt.
en jij laat sommige deuren wel heel ver open staanquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
en jij laat sommige deuren wel heel ver open staan
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
Sjimz komt altijd via het kattenluikje naar binnen hoor![]()
Ik ben inmiddels weer hier, kreeg niks fatsoenlijks te eten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Hoi![]()
HELP KONIJN
Nazaat van Vaduz soms?
Ik zou dan niet naar een film gaan waar menig Berber te vinden zou zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
is het al suikerfeest? zo ja, dan zou ik de bios skippen
Hoelaat?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef borisz het volgende:
maar eens het 1000 punten heads up tournooi op stars spelen![]()
helaas na een lange tijd gelijk op gaan muntje opgooien verloren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef borisz het volgende:
maar eens het 1000 punten heads up tournooi op stars spelen![]()
Dat zijn er 6 te weinig...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
2 Duels schorsing voor Dida
al gaat milan in beroep
Ik ben morgenavond in jouw stad man. Krijg niet eens de kans om te zeggen hoe we elkaar moeten ontwijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef SCH het volgende:
Raar tong80, morgen nieuwe poging. Red je het nog even?
Kommie doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond in jouw stad man. Krijg niet eens de kans om te zeggen hoe we elkaar moeten ontwijken.
quote:Submit weergeven
Je nieuwssubmit heeft de status Niet geplaatst . Dit heb je opgestuurd:
zwaargewonde bij steekpartij ROC Amsterdam
http://www.nu.nl/news/126(...)chool_Amsterdam.html
Steekpartij bij school Amsterdam
Uitgegeven: 11 oktober 2007 12:55
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2007 13:22
AMSTERDAM - Bij een ROC aan de Vlaardingenlaan in het stadsdeel Slotervaart (Amsterdam) heeft donderdag rond het middaguur een steekpartij plaatsgevonden. Voor zover bekend is er één zwaargewonde.
Het incident vond op het schoolplein voor de de TEC Amsterdam plaats. Het plein is afgezet door de politie.
Bij de school staan drie ambulances. Er is ook een traumahelikopter aanwezig. (c) NU.nl
tja.. wat zeg je daaroverquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
14 jaar en een moord op je geweten. Succes met je leven verder.
helaas pindakaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
En voor de tweede dag niets gehoord van niet meer potentieel dinnetje. * Da_Sandman beraadslaagt zich nog over verdere stappen...
Het bed in krijgen en daarna negeren is de beste optie denk ik.
welke van de 10?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef borisz het volgende:
[..]
duikt hij weer zijn dvdkast om
truste PH
En dan ? weekend?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:32 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Nog één dagje...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:32 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Nog één dagje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |