Gewoon mijn kisten + werkkloffie hiero.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee!
Iedereen z'n Cavello pakkie ook aan?
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je target lijkt een moeilijk en gevoelig geval Sandman.
Gelijk heb je, hoor je niks meer dan zegt het wel genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurt.
Weggegooid toen die versleten wasquote:
me2 een aussiequote:
oke.... precies dan heb ik een bespreking....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom onder je steen vandaan Sientje, 3fm natuurlijk.Vanmiddag vanaf 14.00 uur bij Paul Rabbering gaat het helemaal los!
Vast wel online terug te beluisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... precies dan heb ik een bespreking....![]()
In de Kalverstraat zit sinds kort een Fila Storequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat merk is ook bijna verdwenen volgens mij.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Speciaal voor de 90s week natuurlijk.
idd je kan beter normale hardcore hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even spammen voor m'n afdelingsgenootje:
http://www.wouternaardevn.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Wie stemt krijgt van mij een glaasje water
Stop eens een keer met je vooroordelen. Je kent hem niet eens en toch weet je blijkbaar al wat voor iemand het isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |