Gewoon mijn kisten + werkkloffie hiero.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee!
Iedereen z'n Cavello pakkie ook aan?
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Je target lijkt een moeilijk en gevoelig geval Sandman.
Gelijk heb je, hoor je niks meer dan zegt het wel genoeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moeilijk, zeker. We zullen het wel zien. Zoals ik al zei, zij is aan de beurt.
Weggegooid toen die versleten wasquote:
me2 een aussiequote:
oke.... precies dan heb ik een bespreking....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom onder je steen vandaan Sientje, 3fm natuurlijk.Vanmiddag vanaf 14.00 uur bij Paul Rabbering gaat het helemaal los!
Vast wel online terug te beluisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... precies dan heb ik een bespreking....![]()
In de Kalverstraat zit sinds kort een Fila Storequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat merk is ook bijna verdwenen volgens mij.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Speciaal voor de 90s week natuurlijk.
idd je kan beter normale hardcore hebbenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Brr, happy hardcore...
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even spammen voor m'n afdelingsgenootje:
http://www.wouternaardevn.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Wie stemt krijgt van mij een glaasje water
Stop eens een keer met je vooroordelen. Je kent hem niet eens en toch weet je blijkbaar al wat voor iemand het isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrechtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stemmen op een Wouterrrrrr uit Wageningen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrecht
Anders doe je niet mee met 'Jongeren naar de VN'quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stop eens een keer met je vooroordelen. Je kent hem niet eens en toch weet je blijkbaar al wat voor iemand het is![]()
Ik heb nooit m'n kraag omhoogquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mensen met zo'n rrrrrrrrr hebben meestal een roze polo met het kraagje omhoog en wonen in Utrecht
Dan doe je zeker zo'n sexy sjaaltje om je tere nekje.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit m'n kraag omhoog. En als ik die rrrr te lang doe krijg ik last van mn keeltje
.
Nee dat gaat zelfs mij te veur.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan doe je zeker zo'n sexy sjaaltje om je tere nekje.
het was toch alleen australian en cavello wat telde?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de Kalverstraat zit sinds kort een Fila Store![]()
Informatica op dat moment.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Middag! Vrij Rumille?
Nee, maar stel dat je niet kon slapen vanavond omdat je niet wist of ik vrij was of niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, voor wat het nog uitmaakt.
Wat lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nee, maar stel dat je niet kon slapen vanavond omdat je niet wist of ik vrij was of niet.
Dat wou ik je niet aandoen.![]()
hij staat er goed voor:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even spammen voor m'n afdelingsgenootje:
http://www.wouternaardevn.nl/
http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Wie stemt krijgt van mij een glaasje water
2e helft van de 90's werd Fila ook populair, maar het haalde het niet bij nikes natuurlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het was toch alleen australian en cavello wat telde?
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?
Dit is namelijk Ingrid waartegen hij strijdt:
[ afbeelding ]
ik stem toch voor Ingrid nu ik beide gezien heb
Zou jij stemmen op een vrouwelijke VoreG?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bedoelt de tegenstandster van Wouter?
Dit is namelijk Ingrid waartegen hij strijdt:
[ afbeelding ]
ik stem toch voor Ingrid nu ik beide gezien heb
Ze is toch niet Limbo ook nog?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou jij stemmen op een vrouwelijke VoreG?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef tong80 het volgende:
Nert een telefoontje uit eenm callo center :
'Spreek ik met meneer of mevrouw van Tongerlo ?
Ja u spreekt met mevrouw van Tongerlo.
U hebt wel een zware stem dan mevrouw.
Ja klopt ik ben verkouden
Waae gaat hjet over
Dat heb ik u net uitgelegd mevrouw.
Oh ja maar ik was onder de indruk van je stem
Hoe oud bent u mevrouw
Ik zal het maar zewggen ik ben een meneer
Ik had al zo'n idee
Hoe was jouw naam ook alweer ?
Ingrid
Oh ja mooie naam ben je studente ?
Meneer ik wilde juist u een paar vragen stellen.
Hebt u de opties begrepen ?
Ja hoor
Maar heb je zaterdagavond wat te doen ?
Meneer ons leeftijdsverschil is te groot.
Maar welke studie doe je ?
Hoe weet u dat ik studente ben scheikunde trouwens
Cool mijn favoriete vak om tre laten vallen
Meneer u laat me lachen.
Is dat erg
nee meneer een leuke onderbreking
Dag Ingrid
Dag mevrouw van Tongerlo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |