Affirmitive Action wordt van hogerhand opgelegd, degene die president wordt niet. Er is dus geen sprake van positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Alleen als het daadwerkelijk een geschikte kandidaat was, affermative action in het Witte Huis lijkt me niet zo'n sterk plan.
Mwoa, als mensen op iemand gaan stemmen omdat hij een minderheid is, ipv een goede kandidaat, is het probleem hetzelfde...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Affirmitive Action wordt van hogerhand opgelegd, degene die president wordt niet. Er is dus geen sprake van positieve discriminatie.
Tja maar dat heb je ook al omdat zo'n persoon bij een bepaalde partij hoort. Een hardcore democrat zal niet snel voor een republikein kiezen als hij deze eigenlijk beter vindt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, als mensen op iemand gaan stemmen omdat hij een minderheid is, ipv een goede kandidaat, is het probleem hetzelfde...
Nee. Het is heel anders. Maar goed, het lijkt me dat daar op het moment geen sprake van is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Mwoa, als mensen op iemand gaan stemmen omdat hij een minderheid is, ipv een goede kandidaat, is het probleem hetzelfde...
O, had ik al gezegd dat Mitt Romney een debiel is? En dan te bedenken dat hij voor veel Republikeinen een serieuze kandidaat is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:26 schreef Floripas het volgende:
"Alleen ik kan voorkomen dat de wereld één groot kalifaat wordt."
"De wereld is echt maar 6.000 jaar oud.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, had ik al gezegd dat Mitt Romney een debiel is? En dan te bedenken dat hij voor veel Republikeinen een serieuze kandidaat is.
quote:Mitt Romney
Stats:
Current job: Unemployed/The Mormon guy
Favorite Beatle: George
What kind of name is Mitt: It's a pretty funny name.
Reasons to vote for Mitt Romney:He has shown himself to be flexible and thoughtful on the issues by reversing his long-held stances on abortion and gay rights the moment he entered the presidential race. He responded to South Park's satirical take on the Mormon religion by driving by co-creator Matt Stone's house at three in the morning and honking his horn a bunch of times. He has been a long-standing supporter of using U.S. made products, most recently by publicly declaring that the American Office is better than the UK Office, and that Steve Carell is way funnier than that fat British guy, what's-his-name.
Heeft de media deze idiote boodschap al met de grond gelijk gemaakt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:05 schreef Floripas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nOPp9K1JUCs
Mitt Romney
Hij heeft inderdaad een All-American acteurs hoofd. Zo'n Harrison Ford uiterlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij is het type dat de Amerikaanse president speelt in een B-film, alleen dat haar al. Behalve dat hij mormoon is weet ik niet zoveel over hem eigenlijk...
Verwacht ik ook. Het lijkt mij sterk dat zo'n conservatief land als de VS ineens om is en een vrouw president maakt. Waardoor ze het wel zal afleggen tegen Juliani die bij de Republikeinen niet echt serieuze concurrentie kent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zet mijn geld ook op Clinton en Juliani. En ik denk dat Juliani dan wint.
Hij is inderdaad echt zo'n standaard Hollywood-president type.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij is het type dat de Amerikaanse president speelt in een B-film, alleen dat haar al. Behalve dat hij mormoon is weet ik niet zoveel over hem eigenlijk...
quote:Republican presidential candidate Ron Paul, the congressman from the Houston area who opposes the Iraq war, has gotten more contributions than any other White House contender from donors identified as affiliated with the military.
Gaat het goed met mr. Pickles?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:14 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ron Paul leads in donations from military voters
[..]
Van het laatste steeds steviger op weg naar het eerste, maar nog maar halverwege. Hoe dan ook, interessant om te volgen. Hadden we maar zo iemand in Nederland.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:17 schreef Floripas het volgende:
Gaat het goed met mr. Pickles?
Wat denk jij: serieuze kanshebber of internethype?
Dan moet je wel beseffen hoe die peilingen gehouden worden. Alleen via vaste lijnen en met de volgende vraagstelling:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:22 schreef Monidique het volgende:
Niks halverwege. In de peilingen staat-ie nog steeds op één a twee procent.
En hij wil nog wel bij zo'n partij zitten?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Dan moet je wel beseffen hoe die peilingen gehouden worden. Alleen via vaste lijnen en met de volgende vraagstelling:
"Who is your favourite republican presidential candidate?
For Rudy Giuliani Press 1
For Fred Thompson Press 2
For Mitt Romney, Press 3
For John McCain, Press 4
For Mike Huckabee, Press 5
For a list of other candidates, Press 6"
Nah, ben bang dat dat echt is, maar zolang ik er geen last van heb mag iedereen geloven wat ie wil nietwaar?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:55 schreef Floripas het volgende:
Hij is toch te gelovig voor Nederland, denk ik. Of acht je dat een gimmick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |