abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54911628
Voor mensen die geen CNN kunnen ontvangen:
livestream van CNN USA
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54911634
Haha, ik zag Chuck Norris zitten in het publiek
pi_54911643
Dat nummer van die kerel..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54911646
Leuke opening in ieder geval ja.
pi_54911690
Bush uit een border-state? Die kerel is geboren in Connecticut

Maar dit deel van het debat is niet zo heel interessant eigenlijk...
pi_54911754
McCain haalt WWII erbij..
  donderdag 29 november 2007 @ 02:52:12 #282
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54911776
De 'debatten' lijken allemaal op elkaar, oersaai.

Ron Paul is leuk om te horen maar goed, 't is allemaal wat herkauwen. Ik kijk over een half jaar nog wel eens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54911964
Ron Paul wordt erg overschat. Ik voorspel dat hij minder dan 5% van de Republikeinse stemmen gaat halen. Misschien dat hij een paar Democraten weet te overtuigen, maar in het Republikeinse kamp maakt hij 0% kans.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54911967
Schwarzenegger president in 2012
pi_54916289
quote:
Op donderdag 29 november 2007 02:52 schreef popolon het volgende:

Ron Paul is leuk om te horen maar goed, 't is allemaal wat herkauwen. Ik kijk over een half jaar nog wel eens.
Ron Paul kreeg dan ook erg kinderachtige/trieste vragen itt de andere kandidaten zeg.
Maargoed, echt een goede beurt maakte hij niet imo. Hij had wat directer kunnen antwoorden soms, trad vaak teveel in detail.
pi_54918446
Wat een doorgedraaide kleuter is die McCain zeg.

Gaat ie het buitenlandse beleid van Ron Paul, om niet Amerikaanse troepen overal ter wereld te legeren, vergeleken met WO2 en de opkomst van Hitler. Welke natie had Saddam ook alweer aangesteld .
pi_54918691
quote:
Op donderdag 29 november 2007 13:30 schreef pberends het volgende:
Wat een doorgedraaide kleuter is die McCain zeg.

Gaat ie het buitenlandse beleid van Ron Paul, om niet Amerikaanse troepen overal ter wereld te legeren, vergeleken met WO2 en de opkomst van Hitler. Welke natie had Saddam ook alweer aangesteld .
Als ze nou gelijk de hele wereld annexeren, dan is er geen land meer dat andere landen aan kan vallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_54931192

pi_54932387
Hilarische gezichtsuitdrukkingen inderdaad. Die McCain met z'n aardappelenhoofd .
pi_54932867
Geweldig gifje.
pi_54933014
Ik vraag me af wat ze bij McCain gedaan hebben. Zijn kop strak getrokken maar zijn nek vergeten? Het is ook niet erg, die kerel is al halverwege de 70, maar het ziet er zo nep uit.
pi_54933044
Viel me vannacht ook al op. maar aan zijn nek kan je goed zien dat ie al aardig op leeftijd is.
Ze zullen de boel wel wat strak getrokken hebben. Ziet er freaky uit.
pi_54933191
Paul ook trouwens, maar je ziet het er minder aan.

Even kort;

Paul kwam het meest intelligent over, Huckabee het meest sympathiek.

Thompson vond ik wederom zwak, hij is gewoon niet zo'n goede spreker denk ik.

Romney weet ik nog steeds niet in te schatten, iets geeft mij het gevoel dat hij na het debat met dezelfde glimlach een kitten opeet...

Giuliani was niet slecht, had een paar goede punten.
pi_54933652
Wat mij betreft gingen Romney en Giuliani beiden onderuit. Na al de hype van Thompson voordat hij zich officieel als kandidaat stelde valt hij enorm tegen. Huckabee is een uitstekend spreker en was wederom erg sterk.

Paul kwam vaak goed over, maar had ook wat zwakkere momenten. Hij is zonder twijfel de kandidaat met wie ik het meest mee eens ben, maar het is jammer dat hij z'n ideeën niet altijd even goed kan verwoorden. Zijn huidige aanhangers snappen wel waar hij het over heeft, maar mensen die alleen zo nu en dan naar de debatten kijken en het nieuws volgen zullen niet direct van zijn optreden overtuigd zijn. Vooral ook omdat het zo anders is dan wat ze tot nu toe hebben gehoord.
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:37:13 #296
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_54941969
Ik word helemaal niet goed van die Ron Paul adoratie.

Eerste presidentiële zeppelin een feit

Wat een non-nieuws toch weer, gaan we in het vervolg nu ook melden wanneer het schoothondje van Hillary zijn eerste plasje heeft gedaan? De moeder van Obama lijdt aan hondsdolheid? Guiliani niet met mes en vork eet? (bij wijze van spreken dan he)
pi_54942269
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Terecht het volgende:

Wat een non-nieuws toch weer, gaan we in het vervolg nu ook melden wanneer het schoothondje van Hillary zijn eerste plasje heeft gedaan? De moeder van Obama lijdt aan hondsdolheid? Guiliani niet met mes en vork eet? (bij wijze van spreken dan he)
Ook deze zeppelin-actie heeft weer niets met de officiële campagne te maken maar wordt volledig geregeld, verzorgd en betaald door grassroots support. Ron Paul is de enige kandidaat die een dergelijk enthousiasme op gang weet te brengen. Dat lijkt me wel degelijk nieuws. Mij doet het in elk geval goed om te zien dat in de US het woord 'vrijheid' nog niet zo'n dode letter is als hier in Europa.

Freedom is popular.
pi_54942338
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef Parabol het volgende:
[ afbeelding ]

pi_54945616
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Terecht het volgende:

Ten eerste was het geen echt serieus bericht, maar zoals we op FOK gewend zijn een ludiek bericht.

Ten tweede is Ron Paul 1) de spraakmaker bij de Republikeinen en komt daarom meer in het nieuws
2) ondanks dat het bedrijfsleven hem niet steunt weet hij evenveel fondsen te werven, en mogelijk nog meer als het zo even doorgaat tegenover de meest populaire Republikeinse kandidaten.
quote:
-- During the third quarter, Fred Thompson raised $9,750,821 to be used during the primary election cycle.

-- Not counting money that he loaned to his own campaign, Mitt Romney raised $9,896,719.

-- Rudy Giuliani finished with $10,258,019.

Ron Paul is currently at $9,708,791 for the fourth quarter.
En vanmiddag post ik ook nog een bericht over Billary en Barack.
pi_54946063
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij ligt dus voor in staten die traditioneel naar de Democraten gaan, zie ik het zo goed?

Zwakke basis.
Dat is wel een nadeel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')