Ron Paul kreeg dan ook erg kinderachtige/trieste vragen itt de andere kandidaten zeg.quote:Op donderdag 29 november 2007 02:52 schreef popolon het volgende:
Ron Paul is leuk om te horen maar goed, 't is allemaal wat herkauwen. Ik kijk over een half jaar nog wel eens.
Als ze nou gelijk de hele wereld annexeren, dan is er geen land meer dat andere landen aan kan vallen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:30 schreef pberends het volgende:
Wat een doorgedraaide kleuter is die McCain zeg.
Gaat ie het buitenlandse beleid van Ron Paul, om niet Amerikaanse troepen overal ter wereld te legeren, vergeleken met WO2 en de opkomst van Hitler. Welke natie had Saddam ook alweer aangesteld.
Ook deze zeppelin-actie heeft weer niets met de officiële campagne te maken maar wordt volledig geregeld, verzorgd en betaald door grassroots support. Ron Paul is de enige kandidaat die een dergelijk enthousiasme op gang weet te brengen. Dat lijkt me wel degelijk nieuws. Mij doet het in elk geval goed om te zien dat in de US het woord 'vrijheid' nog niet zo'n dode letter is als hier in Europa.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Terecht het volgende:
Ik word helemaal niet goed van die Ron Paul adoratie.![]()
Eerste presidentiële zeppelin een feit
Wat een non-nieuws toch weer, gaan we in het vervolg nu ook melden wanneer het schoothondje van Hillary zijn eerste plasje heeft gedaan? De moeder van Obama lijdt aan hondsdolheid? Guiliani niet met mes en vork eet? (bij wijze van spreken dan he)
Ten eerste was het geen echt serieus bericht, maar zoals we op FOK gewend zijn een ludiek bericht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Terecht het volgende:
Ik word helemaal niet goed van die Ron Paul adoratie.![]()
Eerste presidentiële zeppelin een feit
Wat een non-nieuws toch weer, gaan we in het vervolg nu ook melden wanneer het schoothondje van Hillary zijn eerste plasje heeft gedaan? De moeder van Obama lijdt aan hondsdolheid? Guiliani niet met mes en vork eet? (bij wijze van spreken dan he)
En vanmiddag post ik ook nog een bericht over Billary en Barack.quote:-- During the third quarter, Fred Thompson raised $9,750,821 to be used during the primary election cycle.
-- Not counting money that he loaned to his own campaign, Mitt Romney raised $9,896,719.
-- Rudy Giuliani finished with $10,258,019.
Ron Paul is currently at $9,708,791 for the fourth quarter.
Dat is wel een nadeel ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hij ligt dus voor in staten die traditioneel naar de Democraten gaan, zie ik het zo goed?
Zwakke basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |