quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft plurry een hele lange warme knuffel
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef phluphy het volgende:
Komt hier binnenwandelen om "dooie boel" te roepen!
![]()
En wat doe/deed jij om er iets aan te doen? Huh?![]()
quote:
je was er nieteens....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
* WyriHaximus zuchtquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe leuke links: http://www.boingboing.net/2007/04/16/geeky-comic-about-ch.html
Veel drop en ijs etenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen op deze veels te lange dag
Heb nog steeds keelpijn
Ja maar das een puik planquote:
Newyork pizza bezorgt naast pizza ook ijsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja maar das een puik plan
Nu nog gaan verzinnen hoe ik op die afgelegegen bedrijfsterein aan ijs en drop ga komen...
hmmm, als dat bezorgijs dan net zo koud als een bezorgpizza warm is, laat dan maar hangen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Newyork pizza bezorgt naast pizza ook ijs.
Je kan ook alleen ijs bestellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmmm, als dat bezorgijs dan net zo koud als een bezorgpizza warm is, laat dan maar hangen.
Nee dat snap ik, maar doorgaans vind ik een bezorgpizza te koud, dus dan zal bezorgijs wel te warm zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Je kan ook alleen ijs bestellen.
Goeie, die van mij zijn meestel stikheetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar doorgaans vind ik een bezorgpizza te koud, dus dan zal bezorgijs wel te warm zijn.
Je woont boven de bezorgitaliaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Goeie, die van mij zijn meestel stikheet.
Dan vraag ik me toch af wat jouw pizzaboer beter doet dan de mijne...quote:
en wordt dat ijs dan ook in zo'n container bezorgd?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Een verwarmde bezorgingscontainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |