Intimidatie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Ik wil wel een knuffel van Harry.![]()
Ik voel me uitgebuit/ misbruikt/misleid etc. etc. door mijn baas en kan wel wat vriendelijkheid gebruiken!!![]()
Vorige week opgehaald. Foto komt nog.quote:Bertje, over fietsen gespoken hé.. je had er toch één besteld? Wanneer komt ie binnen?
Omdat.. daaromquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Geqxon het volgende:
En waarom ziet gefotografeerd eten er altijd zo enorm ranzig uit.
Nah. 't is wel een dominant type, maar ik heb haar op mijn tanden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Intimidatie?
en, hoe bevalt-ie?quote:[..]
Vorige week opgehaald. Foto komt nog.
IJSKOUD!!!!!quote:
Ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat van jou een knuffel wil krijgen.
* WyriHaximus geeft plurry een hele lange warme knuffelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Ik wil wel een knuffel van Harry.![]()
Ik voel me uitgebuit/ misbruikt/misleid etc. etc. door mijn baas en kan wel wat vriendelijkheid gebruiken!!![]()
Bertje, over fietsen gespoken hé.. je had er toch één besteld? Wanneer komt ie binnen?
Ziet er inderdaad overheerlijk uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Geqxon het volgende:
En waarom ziet gefotografeerd eten er altijd zo enorm ranzig uit.
Jummy champignonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad overheerlijk uit
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft plurry een hele lange warme knuffel
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef phluphy het volgende:
Komt hier binnenwandelen om "dooie boel" te roepen!
![]()
En wat doe/deed jij om er iets aan te doen? Huh?![]()
quote:
je was er nieteens....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
* WyriHaximus zuchtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |