Dat zou jammer zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
blaat al die lijsten... volgens mij is mijn wederkeer naar de sc van korte duur
vriendin is niks voor mijquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe dan eens een De-FOK!-DIG-SC-singles-club-gaat-op-zoek-naar-een-vriendin-meet
Weten we zeker dat je het wel moet lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:52 schreef Geqxon het volgende:
Ja stelletje lullo's, gaan ze de lijsten nog quoten ook.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben vroeger door een meisje bruut verkracht. Mijn vriendinnetje nog wel.
Ik kan me wel ergere dingen voorstellen die je kan krijgen van een meisje die je niet wil krijgen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ze gaf me een kusje. Maar dat wou ik helemaal niet![]()
![]()
Het poept, krijst en heeft aandacht nodig, 4 letters! Wie het eerst is kan een knuffel komen halenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik kan me wel ergere dingen voorstellen die je kan krijgen van een meisje die je niet wil krijgen...
Een wijf?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het poept, krijst en heeft aandacht nodig, 4 letters! Wie het eerst is kan een knuffel komen halen.
Wyri!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het poept, krijst en heeft aandacht nodig, 4 letters! Wie het eerst is kan een knuffel komen halen.
Je word al warmerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:14 schreef Geqxon het volgende:
Nou.... kids dan?
Jij krijgt een fopspeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Wie zegt dat van jou een knuffel wil krijgen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
ff wachtenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
En sjit, beetje mailqueue op onze scanners.
1.5u-2uur vertraging.
Achja
Erwtensoep!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:10 schreef FredvZ het volgende:
Wat zullen we eens gaan eten vanavond?
Voor een beetje goede erwtensoep had ik gister al moeten beginnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:11 schreef slacker_nl het volgende:
Erwtensoep!!
Intimidatie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Ik wil wel een knuffel van Harry.![]()
Ik voel me uitgebuit/ misbruikt/misleid etc. etc. door mijn baas en kan wel wat vriendelijkheid gebruiken!!![]()
Vorige week opgehaald. Foto komt nog.quote:Bertje, over fietsen gespoken hé.. je had er toch één besteld? Wanneer komt ie binnen?
Omdat.. daaromquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Geqxon het volgende:
En waarom ziet gefotografeerd eten er altijd zo enorm ranzig uit.
Nah. 't is wel een dominant type, maar ik heb haar op mijn tanden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Intimidatie?
en, hoe bevalt-ie?quote:[..]
Vorige week opgehaald. Foto komt nog.
IJSKOUD!!!!!quote:
Ikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat van jou een knuffel wil krijgen.
* WyriHaximus geeft plurry een hele lange warme knuffelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:33 schreef phluphy het volgende:
Ik wil wel een knuffel van Harry.![]()
Ik voel me uitgebuit/ misbruikt/misleid etc. etc. door mijn baas en kan wel wat vriendelijkheid gebruiken!!![]()
Bertje, over fietsen gespoken hé.. je had er toch één besteld? Wanneer komt ie binnen?
Ziet er inderdaad overheerlijk uitquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:13 schreef Geqxon het volgende:
En waarom ziet gefotografeerd eten er altijd zo enorm ranzig uit.
Jummy champignonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad overheerlijk uit
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:08 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft plurry een hele lange warme knuffel
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:44 schreef phluphy het volgende:
Komt hier binnenwandelen om "dooie boel" te roepen!
![]()
En wat doe/deed jij om er iets aan te doen? Huh?![]()
quote:
je was er nieteens....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:02 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl zag er leuk uit deze avond.
* WyriHaximus zuchtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |