quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
En wat fietsen betreft, doe mij maar een Loekie.
Kan erger, zie het iederedag op straat op hoge hakjes en een bont kraagquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Bertje is 19, woont bij zijn ouders, is een drop-out en rijd een brommer. Lowlife.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
En wat fietsen betreft, doe mij maar een Loekie.
Gaat het te snel, mien jongquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
TT change
[Fastchat deel #190] Waar wij fietsen inrijden.
Denk dat dit toch meer bij je past, tenzij je ons iets te vertellen hebt:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 01:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een echte Loeki, model Prinses.
Ik ben meer van de kinderfietsjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 07:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat dit toch meer bij je past, tenzij je ons iets te vertellen hebt:
[ afbeelding ]
Mogequote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:15 schreef FredvZ het volgende:goede morgen
Ik voel gewoon een fikse verkoudheid aankomen
Dat is een kinderfietsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben meer van de kinderfietsjes.
Nee je zal eens moeten bewegenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef mschol het volgende:
ik fiets niet, kijk wel uit
dan moet ik gewoon gezond doen...
ik moet met honden lopen, das ook al beweging...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee je zal eens moeten bewegen![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, dat is een bijna-vrouw fiets.
En vriendin? Is dat geen beweging?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet met honden lopen, das ook al beweging...
(en oke het is niet dat ik nooit fiets... alleen naar school zal ik niet fietsen aangezien ik OV heb)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:42 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus geeft fredje een fruitmand
Als zij boven zit/ligt, dan is het vrij weinig bewegingquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
En vriendin? Is dat geen beweging?(Of heb je er geen 1?) Hehe ik fiets ook alleen maar naar me trein toe
.
mschol is ook lid van de singles-club.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:52 schreef WyriHaximus het volgende:
En vriendin? Is dat geen beweging?(Of heb je er geen 1?) Hehe ik fiets ook alleen maar naar me trein toe
.
Doe dan eens een De-FOK!-DIG-SC-singles-club-gaat-op-zoek-naar-een-vriendin-meetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef Geqxon het volgende:
mschol is ook lid van de singles-club.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe dan eens een De-FOK!-DIG-SC-singles-club-gaat-op-zoek-naar-een-vriendin-meet
Dan moet je daarna wel natuurlijk naar een plaats gaan waar je een potentiële partner kan tegenkomen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:58 schreef Geqxon het volgende:
Lijkt me enig, drie hitsige mannen die elkaar op een donkere parkeerplaats ontmoeten.
En voor het zelfde geld is hij erg volwassen voor ze leeftijdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.shantung.nl voor kung fu lessen. Als je regelmatig komt heb je grote kans dat je ook les krijgt van mijZoals vanavond bijvoorbeeld! Maar als je mij komt opzoeken i Rotterdam en me wat probeerd te doen geheid dat je dan indd ook een kung fu les krijgt. Is niet aan te raden overigens. Ik maak liever kennis op een vredelievende manier!
Ennuh leeftijd maakt indd niet erg uitIk ben een tijdje in me oren geweest voor een gozer van 8 jaar ouder
Maar Geqxon.. 19... hmmz das echt net aan volwassen
NIet dat ik mijn id mocht laten zien omdat miepje achter de kassa niet geloofde dat ik 16 was ipv 21
Lang leve mijn rijbewijs!
Bert:quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:09 schreef BlueCurl het volgende:
Ik niet vriendelijk. Pff alleen omdat ik zeg dat ik aan kung fu doet...Misschien ben ik wel enorm verlegen en stil. Je weet maar nooit! Ik zit niet voor niks op fok. en ben een nerd
Kung fu zegt niet alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Vertel wat wil je wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Wyri, jij krijgt het echt altijd voor elkaar de layout van quotes te vernaggelen he.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Bert:[Modus = Carry Tefsen]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op goed geluk!
[/modus]So we just called him Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |