quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe leuke links: http://www.boingboing.net/2007/04/16/geeky-comic-about-ch.html
Veel drop en ijs etenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:37 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen op deze veels te lange dag
Heb nog steeds keelpijn
Ja maar das een puik planquote:
Newyork pizza bezorgt naast pizza ook ijsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja maar das een puik plan
Nu nog gaan verzinnen hoe ik op die afgelegegen bedrijfsterein aan ijs en drop ga komen...
hmmm, als dat bezorgijs dan net zo koud als een bezorgpizza warm is, laat dan maar hangen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Newyork pizza bezorgt naast pizza ook ijs.
Je kan ook alleen ijs bestellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmmm, als dat bezorgijs dan net zo koud als een bezorgpizza warm is, laat dan maar hangen.
Nee dat snap ik, maar doorgaans vind ik een bezorgpizza te koud, dus dan zal bezorgijs wel te warm zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:24 schreef WyriHaximus het volgende:
Je kan ook alleen ijs bestellen.
Goeie, die van mij zijn meestel stikheetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar doorgaans vind ik een bezorgpizza te koud, dus dan zal bezorgijs wel te warm zijn.
Je woont boven de bezorgitaliaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
Goeie, die van mij zijn meestel stikheet.
Dan vraag ik me toch af wat jouw pizzaboer beter doet dan de mijne...quote:
en wordt dat ijs dan ook in zo'n container bezorgd?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Een verwarmde bezorgingscontainer?
Geloof me, als de pizza net zo bezorgd krijgt als ik, dan wíl je hem niet eens laten bezorgenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb nog nooit een pizza laten bezorgen
best erg eigenlijk!
Nooit student geweest ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
best erg eigenlijk!
En dat noemt zich nerdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
best erg eigenlijk!
Domino's heeft van die thermo zakken waar die pizza's ingaan...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Een verwarmde bezorgingscontainer?
Uit profiel van BC: opleiding: HBOquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:40 schreef slacker_nl het volgende:
Nooit student geweest ofzo?
Pizza is niet zo duur. Gemiddelde broek is duurderquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer hebben studenten geld voor een langsbreng pizza?
ja ik geef die gasten altijd te veel maar ze geven me altijd het wisselgeld terugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:26 schreef Geqxon het volgende:
Was is het huidige tarief voor een normale pizza + brengen + fooi dan?
Sinds wanneer kan je een broek opeten en pizza aantrekken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Pizza is niet zo duur. Gemiddelde broek is duurder.
Sinds ik geen andere vergelijking wistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je een broek opeten en pizza aantrekken?
Ja of in de panquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe gewoon 2 pizza's van de Lidl in de oven, eurotje oid en super lekker
BBQ chickenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef FredvZ het volgende:
ik houd het wel op
[afbeelding][afbeelding]
Hmm of een:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef FredvZ het volgende:
ik houd het wel op
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De bodem is vijf keer dikker dan de pizza zelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef FredvZ het volgende:
ik houd het wel op
[ afbeelding ][ afbeelding ]
FUck he hier krijg ik honger vanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De bodem is vijf keer dikker dan de pizza zelf.
vis.... brrrrrrrquote:
Neemt niet weg dat het een lekkere pizzasoort isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef Geqxon het volgende:
De bodem is vijf keer dikker dan de pizza zelf.
pizza is zo besteld tochquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
FUck he hier krijg ik honger van![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:23 schreef Geqxon het volgende:
En het is zeker ook nog zo'n slappe pizza die omvouwt?
Hoewel een 8GB toch bijna 3 keer zo duur is voor 2 keer zoveel ruimte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:33 schreef mschol het volgende:
tis niet echt spannend meer met die prijzen
ja idd das waar...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hoewel een 8GB toch bijna 3 keer zo duur is voor 2 keer zoveel ruimte.
Een margerita kostte in mijn studententijd maar 5 gulden ofzo, en dan was bezorgen nog gratis ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer hebben studenten geld voor een langsbreng pizza?
Om eerlijk te zijn is koffie met een kauwgom / appel smaak best ranzig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Koffie + "Stimorol Kiss Cool" snoepje is best een puike combinatie.
is dat beter dan koffie en pepermunt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:38 schreef Geqxon het volgende:
Koffie + "Stimorol Kiss Cool" snoepje is best een puike combinatie.
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:40 schreef mschol het volgende:
ik weet nog dat mijn docent (een half jaar geleden) blij was dat hij voor 30 euro een 4GB usbstick kon krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |