Dennis ligt eenzaam op de kleine bankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
Dennix ligt op de bank t.o. Naad en Luc....gniffel, gniffel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
welkom, gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
Welkom hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Gezellig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Moeilijk in te schatten maar het zou mij niks verbazen als Mananda in het hokje zit morgen, gewoon een gevoel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik zou eerder gokken Deborah
Weet iemand dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
Aha, hij zit in het hoekje ...
Hij is naar achteren geroepen? Was er iets aan hem merkbaar?
(angst, opgefokt, opgepept, depri....?)
mooi en leuk welkom op fquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Welkom, join the clubquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
*in koor*quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Hij leest de Tinaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Gezellig!
Dennis wordt een beetje moe van de Kooi denk ik![]()
[ afbeelding ]
Of hij nu in het hokje geweest of niet, dit is Dennix ten voeten uit.quote:
Precies wat ik denk, de vrouwenmishandelaar wil die hondjes gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:04 schreef trettie het volgende:
Ik wil nog even wat zeggen over die hondjes van Amanda.
Ik denk n.l. dat die vriend van Deborah die hondjes helemaal niet trekt, zeker niet als ze met een grote waffel blaffen tegen hem.
Dan schopt ie ze natuurlijk door het huis en daar willen ze de hondjes voor behoeden, erg nobel!!!!!!!!!
En Deborah?????? ................. Die mag natuurlijk gewoon bij hem blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kan zichzelf toch verdedigen??????????????
Ja toch niet tan??????????
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
of patrickquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef pasjesjen het volgende:
Als er idd een gastspeler komt dan gok ik op kim
Ben je nog dronken of is dit de letterlijke tekst van Luc en Amanda?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Luc, Amanda schrokte van je vanmorgen...
van mij kant een sterk vermoeden, heb nog niemand horen zeggen dat vanavond isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:07 schreef Py het volgende:
Maarre, is het zeker dat vanavond popo is of alleen een sterk vermoeden?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Degene onderaan in de Popo moet naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Brian speelde een maand geleden 2 sterren, wat natuurlijk belachelijk makkelijk is voor een HBO-er.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:51 schreef SIRA het volgende:
wat doen ze toch lang over één Sudoku, hebben ze daar 10 sterren ofzo
is toch niet al te moeilijk
http://sudoku.blubbie.com
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
als dat zo is spring ik een gat in de luchtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stemming voor de twee onderste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en ik spring mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
als dat zo is spring ik een gat in de lucht![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
Moesten ze niet op de bank?... ze gaan nu eten... :S
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Zouden we butler pascal nog eens terug zien?
En Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef skattieeee het volgende:
Geen fan van beide, vond het wel leuk om mezelf zo te noemen.
Heb helemaal nix met Nada en NIx. Amandel vind ik grappig.
Geduldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
lijkt me idd ook leuk als gast speler maar dimitri lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagd![]()
Dimitri? Nah... ik zou wel weer eens een uitgesproken iemand willen zien. Die Luc is ook al zo'n watje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
lijkt me idd ook leuk als gast speler maar dimitri lijkt me ook wel leukmaar goed laten we niet op de feiten vooruit lopen
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Mag de uitvinder van sudoku nu het IJsselmeer ingeflikkerd worden?![]()
Hoop dat ze gauw eten.Ben zo benieuwd wie de popo wintquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
dat is het natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Of ze hebben de camera alvast neergezet voor Huub's Feyenoordlied... (50+)
Heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dimitri? Nah... ik zou wel weer eens een uitgesproken iemand willen zien. Die Luc is ook al zo'n watje.
Ook leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
dat zou idd ook nog kunnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
O diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagd![]()
Pascalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Bedoel je niet butler Ricardo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Dennis zichzelf aan het bekijken in de spiegel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef b.a.s. het volgende:
Opschieten Amanda dan kun je als eerste beginnen met eten!
[ afbeelding ]
in de vijverquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
quote:
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?quote:
Hij eet gewoon netjes met mond dichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
En de kaken van Dennix malen, malen, malen , tafelconversatie is hem totaal onbekend.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
nou het valt me al mee dat hij niet loopt te eten maar dat hij gewoon netjes aan tafel zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
Ik denk het ook. Het kan toch niet missen dat Huub over de 50% gaatquote:
Een hoelang heeft ze erover gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
Die sudoku van Nadia is het makkelijkste niveau, je kan de helft van de getallen direct invullen
Nadia staat vast onderaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
dit is een droomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
Ja en, iedereen converseert toch tussen de hapjes door, zo werkt dat toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Dennix wil ook wat zeggen, maar durft toch maar niet...
Luc had zn eerste vandaag klaar, was hij 2 dagen mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Een hoelang heeft ze erover gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Luc had zn eerste vandaag klaar, was hij 2 dagen mee bezig geweest.![]()
Bijna medelijden. Bijna.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft ze iets anders aan haar hoofdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef pasjesjen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit ze er lekker geintresseerd bij he![]()
quote:
[ afbeelding ]
Nadia wil graag dat Dennis zich laat zien als manquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurt tussen Nadia en Dennis, hebben ze ruzie gehad?
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Zie net het filmpje van de collect call van Amanda's moeder.
"Dat soort dingen verander je toch niet", mommie dearest over het feit dat Deborah weer terug is naar die fijne vriend. Heerlijke instelling.
Volgens Jaap is Nadia (ondanks dat ze onderaan staat met 2 procent of zo) wel erg belangrijk voor de show: de kijker kijkt met verbazing en praat erover.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:32 schreef Py het volgende:
Als je het boekhoudkundig benaderd dan zou je met een simpele rekensom kunnen kijken of er iemand uitmoet. De kosten van de show per deelnemer kun je berekenen. De opbrengsten verdeel je over de deelnemers in verhouding met het aantal popopunten ze krijgen. Als de opbrengsten van een deelnemer lager liggen dan de kosten per deelnemer, dan kost diegene dus geld ipv dat hij/zij opbrengt.
Dan is het exit![]()
Als hè, ik zeg niet dat je het boekhoudkundig móet benaderen
[ afbeelding ]
Dan zijn er altijd mensen die met mijn gevoelens zitten te spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
[..]
dit is een droom
net zoals ik droom dat iedereen daar 4000 euro contant kan krijgen als ze Dennis voor zaterdag de poort uit hebben gejaagd.
als je het filmpje kijkt, vind ik de eerste 3 minuten het meest pijnlijk. Amanda die volkomen verdwaasd en in shock is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.
van mij mag Amanda er meteen uit met die grafstem van d'r ,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dan zijn er altijd mensen die met mijn gevoelens zitten te spelen.Het zou zo prachtig zijn.
Grote kans dat dat nadia en amanda zijn die onderaan staan. nix glipt er net boven. Als ik moecht kiezen dan maar nadia. Zonder nadia kunnen ze nix opruimen. Heel belangrijk.
Dat is zo. Maar zouden er minder mensen kijken of stemmen (geld opbrengen) als zij er niet meer in zou zitten? Vraag je ook af wat voor mensen op haar zouden stemmen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens Jaap is Nadia (ondanks dat ze onderaan staat met 2 procent of zo) wel erg belangrijk voor de show: de kijker kijkt met verbazing en praat erover.
80% Zoveel?quote:Hier op Fok gaat 80% van de posts over Dennis....
(al zijn de forums natuurlijk helemaal niet belangrijk)
ze heeft wijn opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
Hoezoooooooooo doet Amanda's stem het weer op volle sterkte![]()
Nadia heeft er tweequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:42 schreef Donnie29 het volgende:
Nadia heeft alle enen al hahaha.
Dacht het zelfdequote:
Er stemt geen hond op dat kind, maar Jaap heeft wel een beetje een punt. Mensen praten natuurlijk wel over haar, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:41 schreef Py het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar zouden er minder mensen kijken of stemmen (geld opbrengen) als zij er niet meer in zou zitten? Vraag je ook af wat voor mensen op haar zouden stemmen.
[..]
80% Zoveel?![]()
Mama Naad is zoooooooooooo trots, ze kan inmiddels een sudoku oplossen in combi met hangtieten.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mama Naad is zoooooooooooo trots, ze kan inmiddels een sudoku oplossen in combi met hangtieten.![]()
Ik log ook net inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:50 schreef cindy10 het volgende:
yessss net op tijd om dit moment mee te maken!
huub 50 procent......gooo goooo gooooo!!!![]()
![]()
![]()
Die kop ook toen de plasmaboy zei: U bent de minst populaire miljonair!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:51 schreef riri het volgende:
Nadia maar 1%....pffffffffff
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:46 schreef burtbeej het volgende:![]()
1% Nadia
3% Dennix
5% Jaap
6% Amanda
14% Brian
21% Lieke
50% Huub
de hamsterweken bij ah zijn voorbij!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kop ook toen de plasmaboy zei: U bent de minst populaire miljonair!!
Ikkeeeeeeee? Hoe kan dat nou, ik ben zo knap en classy sexy!!
das niet ineens....of leefde je al die tijd in een vacuum??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef burtbeej het volgende:
Wat is dit anti-dennis opeens allemaal? Zit je even een paar dagen in Amerika en gebeurt er dit \o/ !!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef pullup het volgende:
Huub is 50 x zo populair als hamsterface
Keek nogal weinig de laatste tijd, weinig actie enzo... maar kan nu wel weer eens leuk worden danquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das niet ineens....of leefde je al die tijd in een vacuum??![]()
Dennix legt het altijd af verbaal gezien, hij zit met zijn mond vol tanden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
Dennis "het ging om de positie in het huis"
Huub "een week geleden had je een groep van 5, nu nog maar 1" (of zoiets)
Huub "Ik durf me wel te spiegelen aan jouw positie in het huis"
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef cindy10 het volgende:
[..]
de hamsterweken bij ah zijn voorbij!![]()
![]()
![]()
how true.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef Varen het volgende:
Huub: Nadia, je wordt gezien als een dragende dekking
Omdat het tegen Dennis is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:57 schreef Ziet het volgende:
wat neemt Brian het ineens op voor Huub?
Niet met Dennix iig dat is meer ZAKKUHquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:55 schreef Nostalgist het volgende:
HAKKUH !
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Dennis, wat vindt je ervan dat de buitenwereld je helemaal niks vindt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix legt het altijd af verbaal gezien, hij zit met zijn mond vol tanden.ijsklontjes en pepermuntjes![]()
Ik snap werkelijk de ophef er niet over. D'r moeder wil duidelijk niet alles over de streams gooien, en voor de rest zijn ze duidelijk blij elkaar te horen. Dat die moeder over de hondjes begint is volgens mij bijzaak, ze wilde vooral Amanda op de hoogte brengen van d'r zusje met die vriend, maar niet te uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.
Morgen 100%quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat denken de mensen over Nix (volgens Nix):
- Iets mysterieus
- Stukje bij stukje los komt
Stukjes uit zn neus zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat denken de mensen over Nix (volgens Nix):
- Iets mysterieus
- Stukje bij stukje los komt
Klopt, laat hem verdwijnen in het nixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Soho het volgende:
Volgens Dennis ziet de kijker hem als iemand die iets misterieus heeft en stukje bij beetje meer los kom.
Zelfs de konijnen lusten hun worteltjes niet meer als ze die twee bezig zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef jassy het volgende:
Nadia vind Dennix's uitspraken dom stom en egoistisch. Dat kan toch niet goed gaan?
<Vraagje tussendoor, konijnen die nog wel eens, Dennix en Naadje?>
Ik vind ze nog heel vriendelijk en hulpvaardig hoor. Hij pikt er alleen niets van op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub hakken op Dennis...... WOW!
elke nachtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef jassy het volgende:
Nadia vind Dennix's uitspraken dom stom en egoistisch. Dat kan toch niet goed gaan?
<Vraagje tussendoor, konijnen die nog wel eens, Dennix en Naadje?>
En Dennix is ook WOW, ik lig in een deuk, wat een loser.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub hakken op Dennis...... WOW!
DGK_FAN ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:01 schreef Shayndel het volgende:
wie heeft die 3% voor nix durven te versturen :S
relatiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:07 schreef lorence1 het volgende:
wat bespreken nad en luuk?
Die is dan blut nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |