quote:
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?quote:
Hij eet gewoon netjes met mond dichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
En de kaken van Dennix malen, malen, malen , tafelconversatie is hem totaal onbekend.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Of ze hebben de camera alvast neergezet voor Huub's Feyenoordlied... (50+)
nou het valt me al mee dat hij niet loopt te eten maar dat hij gewoon netjes aan tafel zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
Ik denk het ook. Het kan toch niet missen dat Huub over de 50% gaatquote:
Een hoelang heeft ze erover gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
Die sudoku van Nadia is het makkelijkste niveau, je kan de helft van de getallen direct invullen
Nadia staat vast onderaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
dit is een droomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
Ja en, iedereen converseert toch tussen de hapjes door, zo werkt dat toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Dennix wil ook wat zeggen, maar durft toch maar niet...
Luc had zn eerste vandaag klaar, was hij 2 dagen mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Een hoelang heeft ze erover gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Luc had zn eerste vandaag klaar, was hij 2 dagen mee bezig geweest.![]()
Bijna medelijden. Bijna.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:31 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft ze iets anders aan haar hoofdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:30 schreef pasjesjen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit ze er lekker geintresseerd bij he![]()
quote:
[ afbeelding ]
Nadia wil graag dat Dennis zich laat zien als manquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurt tussen Nadia en Dennis, hebben ze ruzie gehad?
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Zie net het filmpje van de collect call van Amanda's moeder.
"Dat soort dingen verander je toch niet", mommie dearest over het feit dat Deborah weer terug is naar die fijne vriend. Heerlijke instelling.
Volgens Jaap is Nadia (ondanks dat ze onderaan staat met 2 procent of zo) wel erg belangrijk voor de show: de kijker kijkt met verbazing en praat erover.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:32 schreef Py het volgende:
Als je het boekhoudkundig benaderd dan zou je met een simpele rekensom kunnen kijken of er iemand uitmoet. De kosten van de show per deelnemer kun je berekenen. De opbrengsten verdeel je over de deelnemers in verhouding met het aantal popopunten ze krijgen. Als de opbrengsten van een deelnemer lager liggen dan de kosten per deelnemer, dan kost diegene dus geld ipv dat hij/zij opbrengt.
Dan is het exit![]()
Als hè, ik zeg niet dat je het boekhoudkundig móet benaderen
[ afbeelding ]
Dan zijn er altijd mensen die met mijn gevoelens zitten te spelen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
[..]
dit is een droom
net zoals ik droom dat iedereen daar 4000 euro contant kan krijgen als ze Dennis voor zaterdag de poort uit hebben gejaagd.
als je het filmpje kijkt, vind ik de eerste 3 minuten het meest pijnlijk. Amanda die volkomen verdwaasd en in shock is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.
van mij mag Amanda er meteen uit met die grafstem van d'r ,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dan zijn er altijd mensen die met mijn gevoelens zitten te spelen.Het zou zo prachtig zijn.
Grote kans dat dat nadia en amanda zijn die onderaan staan. nix glipt er net boven. Als ik moecht kiezen dan maar nadia. Zonder nadia kunnen ze nix opruimen. Heel belangrijk.
Dat is zo. Maar zouden er minder mensen kijken of stemmen (geld opbrengen) als zij er niet meer in zou zitten? Vraag je ook af wat voor mensen op haar zouden stemmen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens Jaap is Nadia (ondanks dat ze onderaan staat met 2 procent of zo) wel erg belangrijk voor de show: de kijker kijkt met verbazing en praat erover.
80% Zoveel?quote:Hier op Fok gaat 80% van de posts over Dennis....
(al zijn de forums natuurlijk helemaal niet belangrijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |