quote:
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?quote:
Hij eet gewoon netjes met mond dichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
En de kaken van Dennix malen, malen, malen , tafelconversatie is hem totaal onbekend.
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Of ze hebben de camera alvast neergezet voor Huub's Feyenoordlied... (50+)
nou het valt me al mee dat hij niet loopt te eten maar dat hij gewoon netjes aan tafel zitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
Ik denk het ook. Het kan toch niet missen dat Huub over de 50% gaatquote:
Een hoelang heeft ze erover gedaan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:24 schreef Mika25 het volgende:
Die sudoku van Nadia is het makkelijkste niveau, je kan de helft van de getallen direct invullen
Nadia staat vast onderaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
dit is een droomquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Is dit een droom of is dit waar dat de een van de onderste eruit kunnen worden gestemd?
Ik wil niet te vroeg juichen en mijn bankstel bespringen.![]()
Ja en, iedereen converseert toch tussen de hapjes door, zo werkt dat toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij eet gewoon netjes met mond dicht![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |