Dennis ligt eenzaam op de kleine bankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
Dennix ligt op de bank t.o. Naad en Luc....gniffel, gniffel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
welkom, gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
Welkom hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Gezellig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Moeilijk in te schatten maar het zou mij niks verbazen als Mananda in het hokje zit morgen, gewoon een gevoel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik zou eerder gokken Deborah
Weet iemand dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
Aha, hij zit in het hoekje ...
Hij is naar achteren geroepen? Was er iets aan hem merkbaar?
(angst, opgefokt, opgepept, depri....?)
mooi en leuk welkom op fquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Welkom, join the clubquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
*in koor*quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Hij leest de Tinaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Gezellig!
Dennis wordt een beetje moe van de Kooi denk ik![]()
[ afbeelding ]
Of hij nu in het hokje geweest of niet, dit is Dennix ten voeten uit.quote:
Precies wat ik denk, de vrouwenmishandelaar wil die hondjes gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:04 schreef trettie het volgende:
Ik wil nog even wat zeggen over die hondjes van Amanda.
Ik denk n.l. dat die vriend van Deborah die hondjes helemaal niet trekt, zeker niet als ze met een grote waffel blaffen tegen hem.
Dan schopt ie ze natuurlijk door het huis en daar willen ze de hondjes voor behoeden, erg nobel!!!!!!!!!
En Deborah?????? ................. Die mag natuurlijk gewoon bij hem blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kan zichzelf toch verdedigen??????????????
Ja toch niet tan??????????
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
of patrickquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef pasjesjen het volgende:
Als er idd een gastspeler komt dan gok ik op kim
Ben je nog dronken of is dit de letterlijke tekst van Luc en Amanda?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef mootie het volgende:
Ja hoor Luc, Amanda schrokte van je vanmorgen...
van mij kant een sterk vermoeden, heb nog niemand horen zeggen dat vanavond isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:07 schreef Py het volgende:
Maarre, is het zeker dat vanavond popo is of alleen een sterk vermoeden?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
Degene onderaan in de Popo moet naar huis!![]()
![]()
![]()
![]()
Brian speelde een maand geleden 2 sterren, wat natuurlijk belachelijk makkelijk is voor een HBO-er.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:51 schreef SIRA het volgende:
wat doen ze toch lang over één Sudoku, hebben ze daar 10 sterren ofzo
is toch niet al te moeilijk
http://sudoku.blubbie.com
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
als dat zo is spring ik een gat in de luchtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Stemming voor de twee onderste.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en ik spring mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
als dat zo is spring ik een gat in de lucht![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
Moesten ze niet op de bank?... ze gaan nu eten... :S
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Zouden we butler pascal nog eens terug zien?
En Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef skattieeee het volgende:
Geen fan van beide, vond het wel leuk om mezelf zo te noemen.
Heb helemaal nix met Nada en NIx. Amandel vind ik grappig.
Geduldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
lijkt me idd ook leuk als gast speler maar dimitri lijkt me ook wel leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagd![]()
Dimitri? Nah... ik zou wel weer eens een uitgesproken iemand willen zien. Die Luc is ook al zo'n watje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
lijkt me idd ook leuk als gast speler maar dimitri lijkt me ook wel leukmaar goed laten we niet op de feiten vooruit lopen
![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Mag de uitvinder van sudoku nu het IJsselmeer ingeflikkerd worden?![]()
Hoop dat ze gauw eten.Ben zo benieuwd wie de popo wintquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:12 schreef BarryK het volgende:
dat is het natuurlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Of ze hebben de camera alvast neergezet voor Huub's Feyenoordlied... (50+)
Heb je ook gelijk inquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dimitri? Nah... ik zou wel weer eens een uitgesproken iemand willen zien. Die Luc is ook al zo'n watje.
Ook leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
dat zou idd ook nog kunnenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
O diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de homoseksueel Patrick die Brian dankzij Natasia op zijn uitje mocht ontmoeten. De Patrick die zeker weet dat Dennis gay is, en die zegt dat Dennis hem voor een drankje na afloop van de DGK screening had gevraagd![]()
Pascalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Bedoel je niet butler Ricardo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Die hypnotiseur?
Dennis zichzelf aan het bekijken in de spiegel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef b.a.s. het volgende:
Opschieten Amanda dan kun je als eerste beginnen met eten!
[ afbeelding ]
in de vijverquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:14 schreef STAP01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |