Dennis ligt eenzaam op de kleine bankquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
Dennix ligt op de bank t.o. Naad en Luc....gniffel, gniffel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Waar is Dennis?
Verder heb ik 2 dagen en gisteren voorspeld dat Dennis vanavond gedumpt wordt door Nadia. Ik kom aardig in de buurt, geloof ik...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag morgen weer naar de dokter, d.w.z., het hokje in samen met Mananda.![]()
welkom, gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Lees al een tijdje jullie hilarische COSsen en heb vandaag besloten dat ik lekker met jullie mee ga doen.
Welkom hier.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Gezellig!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Moeilijk in te schatten maar het zou mij niks verbazen als Mananda in het hokje zit morgen, gewoon een gevoel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:58 schreef avonne het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Ik zou eerder gokken Deborah
Weet iemand dit?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
Aha, hij zit in het hoekje ...
Hij is naar achteren geroepen? Was er iets aan hem merkbaar?
(angst, opgefokt, opgepept, depri....?)
mooi en leuk welkom op fquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Welkom, join the clubquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
*in koor*quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
Hij leest de Tinaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:03 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Gezellig!
Dennis wordt een beetje moe van de Kooi denk ik![]()
[ afbeelding ]
Of hij nu in het hokje geweest of niet, dit is Dennix ten voeten uit.quote:
Precies wat ik denk, de vrouwenmishandelaar wil die hondjes gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:04 schreef trettie het volgende:
Ik wil nog even wat zeggen over die hondjes van Amanda.
Ik denk n.l. dat die vriend van Deborah die hondjes helemaal niet trekt, zeker niet als ze met een grote waffel blaffen tegen hem.
Dan schopt ie ze natuurlijk door het huis en daar willen ze de hondjes voor behoeden, erg nobel!!!!!!!!!
En Deborah?????? ................. Die mag natuurlijk gewoon bij hem blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die kan zichzelf toch verdedigen??????????????
Ja toch niet tan??????????
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:01 schreef skattieeee het volgende:
Goeienavond allemaal!!
of patrickquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:06 schreef pasjesjen het volgende:
Als er idd een gastspeler komt dan gok ik op kim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |