quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:58 schreef Varen het volgende:
Huub tegen Dennis, wat vindt je ervan dat de buitenwereld je helemaal niks vindt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix legt het altijd af verbaal gezien, hij zit met zijn mond vol tanden.ijsklontjes en pepermuntjes![]()
Ik snap werkelijk de ophef er niet over. D'r moeder wil duidelijk niet alles over de streams gooien, en voor de rest zijn ze duidelijk blij elkaar te horen. Dat die moeder over de hondjes begint is volgens mij bijzaak, ze wilde vooral Amanda op de hoogte brengen van d'r zusje met die vriend, maar niet te uitgebreid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Cc, ik heb het telefoongesprek 3 x beluisterd en kan kan me nogsteeds niet voorstellen dat een moeder na 8 maanden zo'n gesprek heeft met haar dochter, ik heb er geen woorden voor maar het is tekenend voor de Fam. Balk imo.
Morgen 100%quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat denken de mensen over Nix (volgens Nix):
- Iets mysterieus
- Stukje bij stukje los komt
Stukjes uit zn neus zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
Wat denken de mensen over Nix (volgens Nix):
- Iets mysterieus
- Stukje bij stukje los komt
Klopt, laat hem verdwijnen in het nixquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Soho het volgende:
Volgens Dennis ziet de kijker hem als iemand die iets misterieus heeft en stukje bij beetje meer los kom.
Zelfs de konijnen lusten hun worteltjes niet meer als ze die twee bezig zienquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef jassy het volgende:
Nadia vind Dennix's uitspraken dom stom en egoistisch. Dat kan toch niet goed gaan?
<Vraagje tussendoor, konijnen die nog wel eens, Dennix en Naadje?>
Ik vind ze nog heel vriendelijk en hulpvaardig hoor. Hij pikt er alleen niets van op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub hakken op Dennis...... WOW!
elke nachtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:03 schreef jassy het volgende:
Nadia vind Dennix's uitspraken dom stom en egoistisch. Dat kan toch niet goed gaan?
<Vraagje tussendoor, konijnen die nog wel eens, Dennix en Naadje?>
En Dennix is ook WOW, ik lig in een deuk, wat een loser.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:05 schreef Nostalgist het volgende:
Brian en Huub hakken op Dennis...... WOW!
DGK_FAN ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:01 schreef Shayndel het volgende:
wie heeft die 3% voor nix durven te versturen :S
relatiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:07 schreef lorence1 het volgende:
wat bespreken nad en luuk?
Die is dan blut nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |