Dat kan ik me dan wel weer voorstellen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Mata Hari moet kiezen van Nix tussen hem en Brain......de held.....
Ze lachte hem ongeveer in zijn gezicht uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
bedankt Dreamboy![]()
Dennis speelt nu hoog spel.
Brian wil vol gas tegen Brian. Hij wil dat Nadia dan een keus maakt tegen Brian
Precies. Op deze manier kan hij Nadia ook weg jagen. Dan zit hij in nog grotere problemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
bedankt Dreamboy![]()
Dennis speelt nu hoog spel.
Brian wil vol gas tegen Brian. Hij wil dat Nadia dan een keus maakt tegen Brian
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef kybe het volgende:
Die insluiper op de site van kleine Frankie![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegd
Er is een Engels gezegde dat goed op de situatie van Dennis slaat: if you're in a hole, stop digging.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Op deze manier kan hij Nadia ook weg jagen. Dan zit hij in nog grotere problemen.![]()
Ik schrok ook een klein beetje....................GODALLEMACHTIG!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegd
Ik ben juist blij dat zij het niet zo spelen, tig nivo-tjes hoger..... met het bashen van Dennix voel je ook dat de "haat" er niet is.... dit is gewoon het spel (tenminste zo zie ik het)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom Huub en Jaap niet doen wat de 5 bij lieke deden maar dan bij Amanda. Haar niet alleen laten douchen, dan heb je Brian zo hysterisch als een hyena dat hij gaat slaan.
dellie en nadia jaag je zo weg door hun fohns weg te stoppen.![]()
Ik schrok me EIGENLIJK de grafteringquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef loisie het volgende:
[..]
Ik schrok ook een klein beetje....................GODALLEMACHTIG!!!!!!!!!!!![]()
linkje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef kybe het volgende:
Die insluiper op de site van kleine Frankie![]()
Psiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat zij het niet zo spelen, tig nivo-tjes hoger..... met het bashen van Dennix voel je ook dat de "haat" er niet is.... dit is gewoon het spel (tenminste zo zie ik het)
Als Nadia tegen nix zegt: Luc snapt vanavond naast mij en jij in Luc's bed... dan heeft ie nu eigenlijk al geen keus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat eigenlijk nog het ergste is: Nadia kan een relatie haar reet roesten. Als ze een ventje ziet dat ze liever in haar doos ontvangt liegt ze hemel en aarde bij elkaar om uiteindelijk haar doel te bereiken. Dennis ziet dat niet.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef loisie het volgende:
Wel het geluid echt hard zetten, Mokum, anders hoor je er geen bal van
Zo is datquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef Clank het volgende:
Nou Dennis... zeg nou maar gewoon dat wilt dat Nadia in de buurt blijft zodat je je kunt verstoppen achter haar brede rug.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:17 schreef loisie het volgende:
[..]
Weet waar je om vraagt...............
Trusten! * zwaai *quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De slager draait nog even door (op zijn muziekmachientje) N&N spreken nog even zinloos door en gaan straks weer konijnen.
En ik zoek mijn nestje op omdat een apparaat om 4:30u weer kabaal gaat maken.![]()
Ciao.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De slager draait nog even door (op zijn muziekmachientje) N&N spreken nog even zinloos door en gaan straks weer konijnen.
En ik zoek mijn nestje op omdat een apparaat om 4:30u weer kabaal gaat maken.![]()
Ciao.![]()
quote:
quote:
Nee hoor, ik ben nu een half uur verder en het gaat weer redelijk met me. Beetje bibberig nogquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef cindy10 het volgende:
ik heb last van een bleke huid,blauwe lippen,en zuurstof gebrek na het zien van dat filmpje.......kan dat kwaad?![]()
Déjà vuquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:20 schreef Varen het volgende:
Nadia wil dat Dennis gewoon antwoord terug geeft als hem iets wordt gevraagd.
Dennis wil dat Nadia zich meer met alles bemoeid. Dan kan hij daar op in gaan.
Ze is dan een afleiding en dan hij gelijk Boem boem boem reageren.
Grappig datie dat zegt. Huub kon het makkelijk alleen af en Lieke ook! Nix niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:23 schreef Scandalous het volgende:
Dennis: Het is net als tegen Huub en Lieke. Ik heb jou nodig als bliksemafleider.Dan zeg jij iets, boem, en dan denk ik meteen van whoppaaaa.
Kortnachie, trustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao.![]()
oeh, lekker uitslapen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef loisie het volgende:
Toetert nog na in mijn oren...............trusten, om half 7 gaat de wekkerT weer..........ont moarn!
Trustequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:24 schreef loisie het volgende:
Toetert nog na in mijn oren...............trusten, om half 7 gaat de wekkerT weer..........ont moarn!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:26 schreef My_ het volgende:
Wat is Huub nou eigenlijk aan het maken?!
Nee....er liggen kippenpoten....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Huub gaat reuze gehaktballen braden ..??
Yep! Met eenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Huub gaat reuze gehaktballen braden ..??
Balletje Kiekeboe (volgens Amanda).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:35 schreef Clank het volgende:
Gehaktballen met gekookte eieren d'r in... (nog nooit gehad maar schijnt lekker te zijn)
En begint een lange monoloog....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Varen het volgende:
Brian komt een simpele boodschap brengen. Denk na over 2 volgende weken.
Dennix neemt een memoblokje...zet op het eerste blaadje "Kwaakkk"....op het volgende blaadje zet hij "Pussyyyy"....en vervolgens moet hij er heel lang over nadenken wat er nou in godsnaam om memoblaadje 3 gezet kan worden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
Misschien een tip voor Dennis. Misschien kan hij vragen aan de anderen wát ze precies van plan zijn zodat hij niet voor verrassingen komt te staan en vast kan bedenken en op papier uitwerken wát hij dan terug moet gaan doen/zeggen.
En?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda probeert Huub over halen alcohol te drinken
[ afbeelding ]
Bwian is toch wel weer slim bezigquote:
Ja lekker zijn die! Alleen die naam vind ik altijd zo ranzig: eierballen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Balletje Kiekeboe (volgens Amanda).
Je hebt ze ook van ragout (zoals in kroketten) met een ei erin, ook erg lekker.
vind ik niet.... waarom houden ze nou niet 1 target aan ipv weer op meerdere fronten te gaan vechten.quote:
Mooiiiiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Toen belde de FEBO... en het gaat niet door...
Huub zegt iemand te hebben beloofd niet meer te drinken. Amanda schenkt toch twee bacardi's in en de telefoon gaat.quote:
Ooh... die maakte me broer ook altijd, vogelnestjes noemden we die ballen. Heeeeerlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gehaktballen met een hardgekookt ei erin
[ afbeelding ]
slim?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef Stupidisco het volgende:
Brian is slim. Zet iedereen tegen elkaar op.
Huub wel maar ik kan Amanda niet hilarisch vinden,vanavond in de uitzending vond ze het prachtig hoe Natasia bezig was.Na het gooien van de beker viel ze Natasia om de nek van het lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub en een dronken Amanda is weer hilarisch ..... geweldig.
En Brian gaat op de oude voet verder.. mensen voor zijn karretje spannen en zelf overal tussendoor glibberen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Nadia moet tegen Huub zeggen: Heb je echt Japie nodig. Jaap is te pakken op emotioneel vlak.
Gadverdamme... Nou moet ik ineens aan bevruchte eieren denken waar halvequote:
Dennis: Oh dat had ik ook allang in m'n hoofd maar *kijkt op horloge* die hou ik nog even voor me.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Nadia moet tegen Huub zeggen: Heb je echt Japie nodig. Jaap is te pakken op emotioneel vlak.
Bwian is gewoon een aardige jongeman die het beste met iedereen voor heeftquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
Ik vind het een domme zet van Brian..... als nix denkt dat ie Jaap weer heeft durft ie hem vast niet weg te stemmen.... Volgens mij zal ie allang weer blij zijn dat ie weer iemand heeft om samen tegen Huub en Lieke te spelen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja lekker zijn die! Alleen die naam vind ik altijd zo ranzig: eierballen....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gadverdamme... Nou moet ik ineens aan bevruchte eieren denken waar halve
kuikentjes dan in je gehaktbal zitten............BLEAAH....![]()
Juistquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:48 schreef riri het volgende:
Brian is bang....bang dat hij nooit kan winnen als Jaap erin blijft,die versterkt namelijk Huub en Lieke....daarom wil hij Jaap kwijt
Heb je die waanbeelden ook bij een uitsmijter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gadverdamme... Nou moet ik ineens aan bevruchte eieren denken waar halve
kuikentjes dan in je gehaktbal zitten............BLEAAH....![]()
Lijkt erop dat Brian aanstuurt op 4-3. Dus 4 zwakkelingen tegen 3 sterke spelers .....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian oerstom.
Hij zat net lekker relaxed met Huub, Lieke en Jaap samen te werken.
Dit gaat enorm tegen hem keren.
Ik denk dat het opdracht van de Febo is. Misschien om Dennis op te stoken tot actie of zo.
En dan weet Huub, dat Brian dubbelspel speelt, of is het een spelletje van Brian.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:49 schreef riri het volgende:
dit gesprek van Brian zal wel snel de Kooi inkomen via buiten.....
Zoiets zit ik ook te denken.... wel erg specifieke aanwijzingen..... Ik begrijp het voordeel voor Brian ook niet... Misschien laatste kans voor nix voor de febo definitief de handen van hem aftrekt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian oerstom.
Hij zat net lekker relaxed met Huub, Lieke en Jaap samen te werken.
Dit gaat enorm tegen hem keren.
Ik denk dat het opdracht van de Febo is. Misschien om Dennis op te stoken tot actie of zo.
Kan Jaap dat ranzige trio niet ff stiekem afluisteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. je moet gewoon aan de tafel vragen hoe is het met Cora
Maar Brian blijft lekker uit de wind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:52 schreef riri het volgende:
Brian verknalt hierdoor de hele opzet tegen dennix....denk niet dat huub en ook jaap hem hier dankbaar voor zijn
En Amanda ineens in Brians relaas: Ken je ook balletje kiekeboe?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:54 schreef Varen het volgende:
Amanda komt er ook bij
Bwian probeert met IEDEREEN een lijntje open te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Brian aanstuurt op 4-3. Dus 4 zwakkelingen tegen 3 sterke spelers .....
Klopt. Japio heeft een soort 'aandelen' uitgegeven. Mensen betaalden een deel van de 10.000 euro borg en maken kans op een evenredig deel van de prijs als Japio wint.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:55 schreef Varen het volgende:
Brian zegt dat de mensen in Jaap hebben geinvensteerd om zijn borg te betalen.
Luc zal dat dan wel doorbrieven aan z'n homie Brian.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef riri het volgende:
Huub heeft het al door en Jaap ook....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Japio heeft een soort 'aandelen' uitgegeven. Mensen betaalden een deel van de 10.000 euro borg en maken kans op een evenredig deel van de prijs als Japio wint.
Volgens mij heeft Brian ook genoeg op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Varen het volgende:
Amanda mag niet meer drinken
Ik denk eerder dat hij niet mag zeggen dat hij vergiftigd wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Brian moet stoppen over de borg van Jaap hoe hij er nou precies aan gekomen is
Nah zeg.... hebben ze eindelijk iemand die de borg betaald heeft.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Brian moet stoppen over de borg van Jaap hoe hij er nou precies aan gekomen is
Dit heb ik niet gehoord maar het verhaal was bezig en ze hebben het er gelijk niet meer over
Ja vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:02 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian ook genoeg op...
[ afbeelding ]
Taktiek van Amanda werkt dus toch....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:02 schreef Varen het volgende:
Huub wil de AA laten komen. Hij is sjacherijnig als iedereen aangeschoten is.
Dat heeft Jaap in het begin een paar keer verteld...Of het waar is weten we natuurlijkquote:
Vertelde Japio in de eerste week. Hij was toen nog redelijk serieus en had nog niet van die waanzinnige onzin-verhalen. Het plan voor de 'aandelen' was door Sjoerd bedacht.quote:
Bwian doet zelf verder niets. Hij laat ''zijn'' kastanjes altijd uit het vuur halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:59 schreef Clank het volgende:
Zó jammer dat Brian het nu ineens op Jaap wil spelen. Het spel tegen Dennis is nog maar amper begonnen.
Het is vooral heel dom. J, H en L gaan echt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:03 schreef Stupidisco het volgende:
godver zeg, Dennix ontloopt de dans nu al.....wat een kut gozer die Brian
ik ook......... Brian geeft het helemaal geen kans... na 1 dag al weer gaan dwarellen tussen 2 kampen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix leeft weer helemaal op. ik baal !
Brian wist het doordat Jaap dat in een interview heeft gezegt buiten terwijl Brian in de slaapkamer luisterde.quote:
Leef met je meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef dgk_fan het volgende:
"Skaaattieeee.....ik wil soeeehoeep......maar duwr is niihiiikkksss"
DAN MOET JE HET GVD BESTELLEN FAKE-TEEF !!!!!![]()
![]()
(Sorry liet me effe gaanmaar ik kan 'niet zo' met die Nadia)
behalve als de exit voor Japie in werking is gezet met behoud van zijn borg.... en soms bekruipt me dat gevoelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is vooral heel dom. J, H en L gaan echt niet.
Typisch Brian.....geen duidelijke richting......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook......... Brian geeft het helemaal geen kans... na 1 dag al weer gaan dwarellen tussen 2 kampen...
Voor Brian is het duidelijk... 2 - 2 - 3.... Dus Huub heeft het grootste groepje en zou eigenlijk iemand moeten laten gaan...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian doet zelf verder niets. Hij laat ''zijn'' kastanjes altijd uit het vuur halen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
Deze kon ik niet laten
De Scream:
[ afbeelding ]
Ja, inmiddels begrepenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian wist het doordat Jaap dat in een interview heeft gezegt buiten terwijl Brian in de slaapkamer luisterde.
Ik ook.... maar Brian heeft dan wel een kamp van 4 tegen 2..... ipv 3 tegen 3.... dus eigenlijk misschien een logischer keus..... Daarna stookt ie Huub en nix op tot fysiek geweld en hup Brian staat in de finale met z'n liefje en heeft de grootste kans te winnen mocht het publiek beslissen. Dus Huub en Jaap moeten voorzichtig zijn. Zou me niets verbazen wanneer het dat serpent lukte om veel twijfel te zaaien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:09 schreef Dreamboy het volgende:
Als Jaap weg zou zijn dan laat Lieke Huub ook niet meer gaan.
Nu twijfel ik er wel is aan Lieke
Gedurende de loop van DGK is de naam regelmatig gewijzigd :quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:12 schreef kissa het volgende:
Nog één vraag: waarom heet de Febo nu het hokje?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:12 schreef kissa het volgende:
Het hokje is een onderdeel van de febo.... zeg maar een luikje waar de snacks achter liggen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:12 schreef kissa het volgende:
Het enige wat hij tot dusver durfde, was de afstandsbediening uit de kamer van, destijds Eric en Huub,te verstoppen... verdere actie is mij onbekend....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian doet zelf verder niets. Hij laat ''zijn'' kastanjes altijd uit het vuur halen.
Ik denk niet dat Brian slim genoeg is hiervoor, als je hoort wat hij altijd wil gebruiken als tekst.....infantieler kan het bijn a nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ook.... maar Brian heeft dan wel een kamp van 4 tegen 2..... ipv 3 tegen 3.... dus eigenlijk misschien een logischer keus..... Daarna stookt ie Huub en nix op tot fysiek geweld en hup Brian staat in de finale met z'n liefje en heeft de grootste kans te winnen mocht het publiek beslissen. Dus Huub en Jaap moeten voorzichtig zijn. Zou me niets verbazen wanneer het dat serpent lukte om veel twijfel te zaaien.
Bedanktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gedurende de loop van DGK is de naam regelmatig gewijzigd :
- het keukenterras
- de bijkeuken
- achter
- de snackbar
- de FEBO (was ontstaan als vervolg op de snackbar)
- het hokje
Er staat mij ook nog iets van een fotolijstje van Huub kapotgooien bij......quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
verdere actie is mij onbekend....
ik vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef Stupidisco het volgende:
kan me voorstellen dat ze daar ook graag muziek luisteren maar dat komt de streams vaak niet ten goede...
Ook bedanktquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:15 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
omdat jaap in kantoor om 2 uur snachts tegen huub begon te lulle dat ie door het groene hokje werd aangezet om met dennix same te werken
Hij heeft ook de beautycase van Ilona weggegooid, was ook erg dapper van hem ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het enige wat hij tot dusver durfde, was de afstandsbediening uit de kamer van, destijds Eric en Huub,te verstoppen... verdere actie is mij onbekend....
was volgens mij een lijstje van Ericquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er staat mij ook nog iets van een fotolijstje van Huub kapotgooien bij......
en zelfgemaakt jeukpoeder in het bed van Huub en Ericquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft ook de beautycase van Ilona weggegooid, was ook erg dapper van hem ...![]()
![]()
Nou dan alle ballen maar op B.A.N.N.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:03 schreef Stupidisco het volgende:
godver zeg, Dennix ontloopt de dans nu al.....wat een kut gozer die Brian
2 brute acties dus.................quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij heeft ook de beautycase van Ilona weggegooid, was ook erg dapper van hem ...![]()
![]()
Ik ben er dan ook bang dat hij nog wint ook!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het enige wat hij tot dusver durfde, was de afstandsbediening uit de kamer van, destijds Eric en Huub,te verstoppen... verdere actie is mij onbekend....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
[..]
en zelfgemaakt jeukpoeder in het bed van Huub en Eric
Potdorrie.. ik kan er niet bij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:13 schreef Stupidisco het volgende:
kan iemand dat sjaaltje van Nadia even wat aantrekken.....
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:14 schreef dgk_fan het volgende:
Het tosti-ijzer zit vol met vastgekoekte gesmolten kaas, en mevrouw Nadia doet het
apparaat dicht, murmelt iets wat eindigt op "...val maar dood" en zet het ingeklapte apparaat
terug zonder schoonmaken of afkoelen..................
Volgens mij is de regie totaal de weg kwijt en de bewoners idemdito....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie....van vanavond...Brian weer een verkapte samenwerking met Dennis.......dom dom dom....verhaallijn stuk om Dennis weg te krijgen
Lieke is al 2 dagen ziek... en waarom zou Huub vanachter de pc moeten, als Lieke er aankomt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:23 schreef Dreamboy het volgende:
Huub gaat alweer schaken met Jaap hij laat Lieke nu wel heel erg vaak alleen.
Als Lieke achter de pc wil dan heeft Huub moeite om van zijn stoel af te gaan.
Ben benieuwt kan nooit lang goed gaan
Misschien wel bewust omdat Jaap vaak openlijk kritisch is naar de redactie toe.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie....van vanavond...Brian weer een verkapte samenwerking met Dennis.......dom dom dom....verhaallijn stuk om Dennis weg te krijgen
Door Brian????quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:28 schreef Dreamboy het volgende:
Huub wil lekker met Jaap schaken Lieke gaat naar bed en komt in de chill terecht en Amanda wordt weggeroepen.
[ afbeelding ]
Goed planquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.
Die rug hé. Ik zeg verder niks maar.......quote:
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:08 schreef Desii het volgende:
behalve als de exit voor Japie in werking is gezet met behoud van zijn borg.... en soms bekruipt me dat gevoel
Ze moet gedwongen worden om twee keer daags te douchenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo moet alle tangen het huis uithalen en nadia verplichten om haar haar te tangen met het tosti ijzer. Leert dat kreng het wel af.
met name 1 bewoner is de weg kwijt....... maar istie wel al langer kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij is de regie totaal de weg kwijt en de bewoners idemdito....
Als je door de bril kijkt van een streamer die nix weg wil hebben wel ja. Maar het lijkt erop dat dat niet Brian's doel is. En eigenlijk heeft ie ook al gezegd.... nix of Jaap maakt hem niet uit. Maar kan me voorstellen dat ie Jaap liever kwijt dan rijk is met z'n wispelturige gedrag. en 4 tegen 2 is ook beter dan 3 tegen 3 sterke spelers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:25 schreef Lady-night het volgende:
Mika, volgens mij is het dat laatste... al weet ik dat niet voor 100% zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...
(als je nog steeds wilt geloven dat de bewoners een borg betaald hebben)
Na 1 jaar is hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
23 september is al voorbij, de bewoners kunnen nu met behoud van borg opstappen. Tenzij het pas ingaat 1 jaar nadat je het huis binnenstapt...
(als je nog steeds wilt geloven dat de bewoners een borg betaald hebben)
als je 40 uur in bed hebt gelegen wel...dan ben je toch echt een beetje het ritme kwijtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke is al 2 dagen ziek... en waarom zou Huub vanachter de pc moeten, als Lieke er aankomt?
Hij vroeg net hoe ist meisje en zij zegt dat ze gaat slapen; maar staat nu weer vrolijk bij Luc
Als je echt wat ziekjes ben, ga je toch niet tot half 2 wachten, voordat je naar bed gaat.... maar das slechts, mijn bescheiden mening
Ter bevordering van het spel is het inderdaad beter dat er 1,2,3 4 of meer spelers er uit gaan...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:32 schreef Desii het volgende:
[..]
met name 1 bewoner is de weg kwijt....... maar istie wel al langer kwijt![]()
Eerst loopt Brian te poogen, dat hij begonnen is met de opzet tegen Dennix en dat daardoor alles in een stroomversnelling komt.... en nu gaat tie weer tegenwerken...
Met zo een persoon valt gewoon niet samen te werken en door zijn gedraai, komt er waarschijnlijk nooit geen eind aan het spel.
Of meer?? Stuk of 7??quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ter bevordering van het spel is het inderdaad beter dat er 1,2,3 4 of meer spelers er uit gaan...
Vanaf 23 september krijgt iedereen z'n borg terug. Ook de mensen die pas later zijn ingestapt. Huub heeft dat ooit expliciet nagevraagd.quote:
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens Jaap en Huub ruikt Nadia heel erg ("vooral uit de mond" volgens Jaap)![]()
oh ja dat zei diequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...
zeker naar bosvruchtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:45 schreef Prospera het volgende:
Huub lijkt wel de regisseur: hij heeft plannen gemaakt voor Luc&Nadia voor donderdag en vrijdag.
Donderdag komen strippers; eerst worden Jaap/huub en Brian gepakt en als Dennis dan aan de beurt is neemt Luc Naad mee naar het kantoor met champagne.
[ afbeelding ]
Vrijdag komt er een clubje meisjes, waar Dennis op 1 valt en gaan ze in de jacuzzi en Luc kan dan een momentje met Naad in de jacuzzi krijgen.
Lieke: Naad wil aardig gevonden worden.
Luc: ze zit in zo'n 2 strijd. Ze wil zo graag geloven dat Nix de man voor haar is, maar diep in haar hart weet ze dat het niet zo is.
Nadia schijnt erg raar uit haar mond te ruiken. Jaap denkt dat het aan haar cultuur ligt.
Uit die prachtige hamsterbek van haar?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
Volgens Jaap en Huub ruikt Nadia heel erg ("vooral uit de mond" volgens Jaap)![]()
Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:44 schreef riri het volgende:
[..]
Jaap zei dat het misschien met haar afkomst te maken had...
de meeste mannen hebben dat niet nodig voordat ze slapen gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis spuit tenminste flink wat deodorant onder zijn oksels voor het slapen gaan.
Dat zie je niet veel mannen doen ! Mijn Skattie ruikt de hele nacht weer heerlijk fris...
Tuurlijk slaat het nergens op, maar het blijven Jaap z'n woorden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op.![]()
Gewoon even douchen is wel zo fris.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis spuit tenminste flink wat deodorant onder zijn oksels voor het slapen gaan.
Dat zie je niet veel mannen doen ! Mijn Skattie ruikt de hele nacht weer heerlijk fris...
Ik heb toch anders echt wel een spray of 8 AXE nodig wil ik sochtendsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
de meeste mannen hebben dat niet nodig voordat ze slapen gaan
vies die onechte stinkboel....een schoon gewassen lichaam zonder deodorant is veeeeeeeeeeel lekkerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:58 schreef dgk_fan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |