Dat kan ik me dan wel weer voorstellen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Mata Hari moet kiezen van Nix tussen hem en Brain......de held.....
Ze lachte hem ongeveer in zijn gezicht uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
bedankt Dreamboy![]()
Dennis speelt nu hoog spel.
Brian wil vol gas tegen Brian. Hij wil dat Nadia dan een keus maakt tegen Brian
Precies. Op deze manier kan hij Nadia ook weg jagen. Dan zit hij in nog grotere problemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef Varen het volgende:
bedankt Dreamboy![]()
Dennis speelt nu hoog spel.
Brian wil vol gas tegen Brian. Hij wil dat Nadia dan een keus maakt tegen Brian
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef kybe het volgende:
Die insluiper op de site van kleine Frankie![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegd
Er is een Engels gezegde dat goed op de situatie van Dennis slaat: if you're in a hole, stop digging.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Op deze manier kan hij Nadia ook weg jagen. Dan zit hij in nog grotere problemen.![]()
Ik schrok ook een klein beetje....................GODALLEMACHTIG!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje van wat hij zei eerlijk gezegd
Ik ben juist blij dat zij het niet zo spelen, tig nivo-tjes hoger..... met het bashen van Dennix voel je ook dat de "haat" er niet is.... dit is gewoon het spel (tenminste zo zie ik het)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:04 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom Huub en Jaap niet doen wat de 5 bij lieke deden maar dan bij Amanda. Haar niet alleen laten douchen, dan heb je Brian zo hysterisch als een hyena dat hij gaat slaan.
dellie en nadia jaag je zo weg door hun fohns weg te stoppen.![]()
Ik schrok me EIGENLIJK de grafteringquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:11 schreef loisie het volgende:
[..]
Ik schrok ook een klein beetje....................GODALLEMACHTIG!!!!!!!!!!!![]()
linkje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:08 schreef kybe het volgende:
Die insluiper op de site van kleine Frankie![]()
Psiesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat zij het niet zo spelen, tig nivo-tjes hoger..... met het bashen van Dennix voel je ook dat de "haat" er niet is.... dit is gewoon het spel (tenminste zo zie ik het)
Als Nadia tegen nix zegt: Luc snapt vanavond naast mij en jij in Luc's bed... dan heeft ie nu eigenlijk al geen keus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat eigenlijk nog het ergste is: Nadia kan een relatie haar reet roesten. Als ze een ventje ziet dat ze liever in haar doos ontvangt liegt ze hemel en aarde bij elkaar om uiteindelijk haar doel te bereiken. Dennis ziet dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |