Top TT. Maar de virtuele hond is alweer drie keer het blokje rond geweest.quote:
Had je nou maar een Dennis thuis. Had je die even uit kunnen laten. Je weet iig zeker dat hij niet wegloopt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top TT. Maar de virtuele hond is alweer drie keer het blokje rond geweest.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Had je nou maar een Dennis thuis. Had je die even uit kunnen laten. Je weet iig zeker dat hij niet wegloopt.
In haar handen is alles een dodelijk wapenquote:
Dat moeten ze ook eens gaan verbieden.Brian en Amanda hoor je ook nooit meer samen over het spel praten.Alles gebeurd in bed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:48 schreef noekje het volgende:
Dennis heeft het steeds over 23.00 uur. Hij wil graag naar bed om met Nadia te gaan lullen onder de dekens volgens mij. Het was druk in het hokje vandaag.
Toch vind ik Dennis en Nadia echt het spel verneuken. Die hebben het zo vaak over "het hokje" en wat achter zei. Het zijn gewoon een stelletje kutnewbies.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook eens gaan verbieden.Brian en Amanda hoor je ook nooit meer samen over het spel praten.Alles gebeurd in bed.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit...zakje vergeten....![]()
Tijd voor thee van de lammetjes.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:50 schreef Py het volgende:
Leuke TT hoor. De snelheid is bij mij weer ok.![]()
Tis tammetjes in de kooi
Dit gaat me te ver.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef Guuskeee het volgende:
advies voor de febo: schroef een flinke haak in het plafond van je hokje, maak er een touw met een strop aan. laat nix komen. sluit hem op in het hokje. laat hem de beelden zien van de kussende nada en luc, op repeat. wacht en film. zend het resultaat uit. de kijkcijfers gaan door het dak!
![]()
![]()
Fotografeer jij vaker tijdens het uitlaten?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit...zakje vergeten....![]()
Het is wel weer eens tijd voor een catfight iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tijd voor thee van de lammetjes.Of gooien we er nog een sloot alcohol in voor de dames?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |