Heb je die waanbeelden ook bij een uitsmijter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Gadverdamme... Nou moet ik ineens aan bevruchte eieren denken waar halve
kuikentjes dan in je gehaktbal zitten............BLEAAH....![]()
Lijkt erop dat Brian aanstuurt op 4-3. Dus 4 zwakkelingen tegen 3 sterke spelers .....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian oerstom.
Hij zat net lekker relaxed met Huub, Lieke en Jaap samen te werken.
Dit gaat enorm tegen hem keren.
Ik denk dat het opdracht van de Febo is. Misschien om Dennis op te stoken tot actie of zo.
En dan weet Huub, dat Brian dubbelspel speelt, of is het een spelletje van Brian.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:49 schreef riri het volgende:
dit gesprek van Brian zal wel snel de Kooi inkomen via buiten.....
Zoiets zit ik ook te denken.... wel erg specifieke aanwijzingen..... Ik begrijp het voordeel voor Brian ook niet... Misschien laatste kans voor nix voor de febo definitief de handen van hem aftrekt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:47 schreef avonne het volgende:
Ik vind Brian oerstom.
Hij zat net lekker relaxed met Huub, Lieke en Jaap samen te werken.
Dit gaat enorm tegen hem keren.
Ik denk dat het opdracht van de Febo is. Misschien om Dennis op te stoken tot actie of zo.
Kan Jaap dat ranzige trio niet ff stiekem afluisteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. je moet gewoon aan de tafel vragen hoe is het met Cora
Maar Brian blijft lekker uit de wind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:52 schreef riri het volgende:
Brian verknalt hierdoor de hele opzet tegen dennix....denk niet dat huub en ook jaap hem hier dankbaar voor zijn
En Amanda ineens in Brians relaas: Ken je ook balletje kiekeboe?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:54 schreef Varen het volgende:
Amanda komt er ook bij
Bwian probeert met IEDEREEN een lijntje open te houden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Brian aanstuurt op 4-3. Dus 4 zwakkelingen tegen 3 sterke spelers .....
Klopt. Japio heeft een soort 'aandelen' uitgegeven. Mensen betaalden een deel van de 10.000 euro borg en maken kans op een evenredig deel van de prijs als Japio wint.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:55 schreef Varen het volgende:
Brian zegt dat de mensen in Jaap hebben geinvensteerd om zijn borg te betalen.
Luc zal dat dan wel doorbrieven aan z'n homie Brian.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef riri het volgende:
Huub heeft het al door en Jaap ook....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt. Japio heeft een soort 'aandelen' uitgegeven. Mensen betaalden een deel van de 10.000 euro borg en maken kans op een evenredig deel van de prijs als Japio wint.
Volgens mij heeft Brian ook genoeg op...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Varen het volgende:
Amanda mag niet meer drinken
Ik denk eerder dat hij niet mag zeggen dat hij vergiftigd wordtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Brian moet stoppen over de borg van Jaap hoe hij er nou precies aan gekomen is
Nah zeg.... hebben ze eindelijk iemand die de borg betaald heeft.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:00 schreef Dreamboy het volgende:
De speaker.
Brian moet stoppen over de borg van Jaap hoe hij er nou precies aan gekomen is
Dit heb ik niet gehoord maar het verhaal was bezig en ze hebben het er gelijk niet meer over
Ja vast welquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:02 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian ook genoeg op...
[ afbeelding ]
Taktiek van Amanda werkt dus toch....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:02 schreef Varen het volgende:
Huub wil de AA laten komen. Hij is sjacherijnig als iedereen aangeschoten is.
Dat heeft Jaap in het begin een paar keer verteld...Of het waar is weten we natuurlijkquote:
Vertelde Japio in de eerste week. Hij was toen nog redelijk serieus en had nog niet van die waanzinnige onzin-verhalen. Het plan voor de 'aandelen' was door Sjoerd bedacht.quote:
Bwian doet zelf verder niets. Hij laat ''zijn'' kastanjes altijd uit het vuur halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:59 schreef Clank het volgende:
Zó jammer dat Brian het nu ineens op Jaap wil spelen. Het spel tegen Dennis is nog maar amper begonnen.
Het is vooral heel dom. J, H en L gaan echt niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:03 schreef Stupidisco het volgende:
godver zeg, Dennix ontloopt de dans nu al.....wat een kut gozer die Brian
ik ook......... Brian geeft het helemaal geen kans... na 1 dag al weer gaan dwarellen tussen 2 kampen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:04 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix leeft weer helemaal op. ik baal !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |