En begint een lange monoloog....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:36 schreef Varen het volgende:
Brian komt een simpele boodschap brengen. Denk na over 2 volgende weken.
Dennix neemt een memoblokje...zet op het eerste blaadje "Kwaakkk"....op het volgende blaadje zet hij "Pussyyyy"....en vervolgens moet hij er heel lang over nadenken wat er nou in godsnaam om memoblaadje 3 gezet kan worden...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
Misschien een tip voor Dennis. Misschien kan hij vragen aan de anderen wát ze precies van plan zijn zodat hij niet voor verrassingen komt te staan en vast kan bedenken en op papier uitwerken wát hij dan terug moet gaan doen/zeggen.
En?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:39 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda probeert Huub over halen alcohol te drinken
[ afbeelding ]
Bwian is toch wel weer slim bezigquote:
Ja lekker zijn die! Alleen die naam vind ik altijd zo ranzig: eierballen....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Balletje Kiekeboe (volgens Amanda).
Je hebt ze ook van ragout (zoals in kroketten) met een ei erin, ook erg lekker.
vind ik niet.... waarom houden ze nou niet 1 target aan ipv weer op meerdere fronten te gaan vechten.quote:
Mooiiiiquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Toen belde de FEBO... en het gaat niet door...
Huub zegt iemand te hebben beloofd niet meer te drinken. Amanda schenkt toch twee bacardi's in en de telefoon gaat.quote:
Ooh... die maakte me broer ook altijd, vogelnestjes noemden we die ballen. Heeeeerlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gehaktballen met een hardgekookt ei erin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |