Sommige mannen hebben teveel vrouwlijke hormonen (dit is meestal ook fysiek te zienquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prullaria. [ afbeelding ].
Jullie kunnen wél geld uitgeven aan dingen waar je zelf wat aan hebt, of nutteloze muziekonzin(dit is een Rizzo/Kuuk incrowd ding) of aan andere meuk.
Wij kopen ook nuttige dingen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:25 schreef tha_rizzo het volgende:
Sommige mannen hebben teveel vrouwlijke hormonen (dit is meestal ook fysiek te zien(K. je weet wat ik bedoel
)
Ja oké. Ik kan nu al niet wachten tot ik allerlei Kerst spulletjes in mag slaan en het huis er mee mag versierenquote:Verhouding nuttig/prullaria....
Dan wint prullaria bij jullie
Jij doet je werk graag dubbel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het levert toch geld op? Wat miep je nou.
Nee, maar het brengt toch geld op?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:27 schreef fransbreda het volgende:
Jij doet je werk graag dubbel?
pImquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
p0m
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Alsof mannen geen geld uit kunnen geven.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:22 schreef Kuuks het volgende:
Ik wil ook een Wii. Voor volgend weekend. JD. We gaan een Wii kopen.
Ja maar.. maar. JD wilde er notabene een FLATSCREEN bij kopen.quote:
Echt zooo herkenbaar...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef BossFight het volgende:
ARGH
Lompe boeren hier!
zeven weken geleden heb ik bij een lerares een kassa programma geinstalleerd zodat zij kon gaan kijken hoe het werkte om er uiteindelijk les in te gaan geven.
Komen ze nu ZEVEN WEKEN later aan met de melding:"Ja, wij willen hier les in gaan geven in lokaal 16 & 28 (60 pc's totaal) en dat moet maandag allemaal draaien.
Anders had je het even iets van 4 weken eerder gemeld eikel!
Je wist dit allang en toch kom je er 3 dagen van te voren mee aankakken.
Ugh, hier kan zo ziek van worden he.
Als ze maar niet denken dat ik deze week ook maar 1 avond overwerk om dit gedaan te krijgen.
Teringlijers.
Zucht.
Hij schrok wel een beetje toen ik volledig over de zeik ging net...
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:05 schreef fransbreda het volgende:
En anders doe je het zaterdag overdag als je savonds geen zin hebt.![]()
Ik dacht niet dat iemand dat zou herkennen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef fransbreda het volgende:
Heb je je onderschrift toch niet van een turnupthebass album dalamar?
En is dat ook gebeurd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar.. maar. JD wilde er notabene een FLATSCREEN bij kopen.
Zo zie je maar weer, vrouwen spelen spelletjes en mannen kunnen prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar.. maar. JD wilde er notabene een FLATSCREEN bij kopen.
Nee. Volgend jaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:10 schreef Dalamar het volgende:
En is dat ook gebeurd?
Hè, hè, nou? Heeft die arme jongen ook z'n zin gekregen?
Tot nu toe zit hij het meest achter de Wii hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:19 schreef veldmuis het volgende:
Zo zie je maar weer, vrouwen spelen spelletjes en mannen kunnen prioriteiten stellen.
vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tot nu toe zit hij het meest achter de Wii hoor.
Dus jij probeert je zin dermate door te drukken dat hij zijn wensen maar opzij moet zetten voor de jouwe?quote:
Als ík een nieuwe pc wil koop ik die zelf. Een TV kopen we dan weer samen. Zo gaat dat vaak als men samenwoont.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Dus jij probeert je zin dermate door te drukken dat hij zijn wensen maar opzij moet zetten voor de jouwe?
En wat als jij volgend jaar een nieuwe computer wil ofzo?
Zo krijgt hij nooit z'n flatscreen, zo zal hij nooit gelukkig worden
Arme Jan Diderick
Been there, Done that. Got the t-shirt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:49 schreef Stofje het volgende:
Dinsdagnacht om 5 uur thuis komen, dan realiseer je je pas dat je leven eigenlijk gewoon zinloos is.
Ik heb het ook niet over het financiele plaatjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als ík een nieuwe pc wil koop ik die zelf. Een TV kopen we dan weer samen. Zo gaat dat vaak als men samenwoont.
En hoe het verder zit met die TV gaat je geen drol aan, daar onze financiële details niet over het Interwebs verspreid hoeven worden.
Komjelekkeroptijdmeequote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:05 schreef Swiffer het volgende:
teeveepee
Complete BS. Maar goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het ook niet over het financiele plaatje
Die hoef ik ook niet te weten
Mijn conclusie was dus eigenlijk; jij hebt de broek aan in huis
NEWSFLASH!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Mijn conclusie was dus eigenlijk; jij hebt de broek aan in huis
je hoeft toch niet serieus dat programma op 60 computers stand-alone te installeren he?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:02 schreef BossFight het volgende:
Komen ze nu ZEVEN WEKEN later aan met de melding:"Ja, wij willen hier les in gaan geven in lokaal 16 & 28 (60 pc's totaal) en dat moet maandag allemaal draaien.
21 en hoger toch wel denk ik, als het niet nog hoger ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:14 schreef fransbreda het volgende:
En wat is nou de gemiddelde leeftijd zo op een dinsdag in dependance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |