forum beetje stoffigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:44 schreef Stofje het volgende:
Dit heeft echt puur en alleen te maken met de traagte van het forum.
Ruilen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:30 schreef BossFight het volgende:
Ook de laatste keer dat ik "op tijd" naar bed ga...
Lag om vijf uur vannochtend al naar het plafon te staren.
Nu ben ik niet vrolijk.
Valt reuze mee. Er zijn een paar stukjes waar het minder prettig is inderdaad, maar echt niet overal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:58 schreef znarch het volgende:
[..]
haagse beemden lijkt me ook niet the place to be
Nee dank je,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik was vanochtend m'n bed niet uit te slepen. Om half7 ging de wekker en ben er net een half uurtje uit.
Ik was laatst bij een collega in de buurt van de Asterdplas. Da's best een puick stukje nog.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:04 schreef Dalamar het volgende:
Valt reuze mee. Er zijn een paar stukjes waar het minder prettig is inderdaad, maar echt niet overal.
Geeren zuid lijkt me ook niet echt leuk.
Serieus?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:08 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee dank je,
Ik ben zo iemand die als hij dan te vroeg wakker word gewoon blijft liggen tot de wekker afgaat en nog twee keer "gesnoozed" word. Terwijl je dan in bed een goede smoes ligt te bedenken om niet te gaan werken...
En dat je je dan uiteindelijk toch met veel moeite uit bed laat vallen en je richting de badkamer begeeft.![]()
![]()
![]()
Ja jij!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:17 schreef fransbreda het volgende:
ik?
Nah dat kan ik dus echt helemaal niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Serieus?
Als ik wakker ben, vlieg ik meestal meteen m'n bed uit.
Als ik om 5uur wakker word probeer ik nog even te slapen, maar als ik echt niet meer kan slapen ga ik er echt gewoon uit en ga ik nuttige dingen doen
Alleen heb ik afgelopen tijd niet veel geslapen (teveel werk, school en familiare verplichtingen)
Ik bekeek net nog even m'n schoolmail, ben ik blijkbaar vrij vandaag![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:55 schreef fransbreda het volgende:
Ik ga vandaag nieuwe vissen halen voor in me aquarium.
Ik wil zo'n schattige die zichzelf opblaast als in die clip van de chemical brothers.![]()
Dat hoop je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Een vrouw kost ook geld en tijd, maar daar krijg je nog iets van terug
Als je geluk hebt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Of gewoon geen huisdieren, bespaart je tijd (aandacht enzo) en veel geld (aanschaf, onderhoud, periodieke keuring etc.)
Een berg ellende ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef tha_rizzo het volgende:
Of gewoon geen huisdieren, bespaart je tijd (aandacht enzo) en veel geld (aanschaf, onderhoud, periodieke keuring etc.)
Jawel, maar wij mannen geven geld uit aan NUTTIGE dingenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Alsof mannen geen geld uit kunnen geven.
Prullaria.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Jawel, maar wij mannen geven geld uit aan NUTTIGE dingen
Niet aan nutteloze prullala
Het levert toch geld op? Wat miep je nouquote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:23 schreef fransbreda het volgende:
Kom het wel vaak tegen op me werk, heb je net de hele huiskamer klaar, "zeg schilder, ik zou het graag toch een tintje lichter zien"
Ja kan je dat niet eerder zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |