Misschien....quote:
quote:
quote:
quote:
Succes mien jongquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zal me even over de wiki ontfermen
Whehequote:
Mja, gisteren eigenlijk... in 6 min 100+ posts is een beetje teveel van het goede...quote:
Inmiddels is het weer maandag!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, effe niet van die lastige vragen hoor.
En M: Niet zo moeilijk doen over jou/jouw op zondag hoor
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:07 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, effe niet van die lastige vragen hoor.
En M: Niet zo moeilijk doen over jou/jouw op zondag hoor
Trustequote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Tis inmiddels maandag, mag het nu wel?
[..]
Truste![]()
GMTAquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
Whehe... Tis inmiddels maandag, mag het nu wel?
![]()
Doe er wat aan...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Honden.
Het is nog geen ochtend
TT klopt niet.
Afhaker.quote:
Jup, net zoals vandaagquote:
Wat zit jij nou! Het is ochtend! En deze speelt in op de postsnelheid! :pquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Honden.
Het is nog geen ochtend
TT klopt niet.
ctrl+shift werkt niet...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er komt trouwens wel een heerlijk geluid uit mijn MacBookDat voor een laptop
![]()
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef OA het volgende:
[..]
ctrl+shift werkt niet...![]()
MPG z'n oplossing gelukkig wel...![]()
My bad, just tried to helpquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef OA het volgende:
[..]
control + shift doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:14 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaar ook de "quote:
XP.... ik heb Vista.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
control + shift doet precies hetzelfde.
Althans, onder XP.
Nu klaar met shit regelen, peer 'm nu echt
Te bed jij!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
control + shift doet precies hetzelfde.
Althans, onder XP.
Nu klaar met shit regelen, peer 'm nu echt
Wacht jij nog op Sander?quote:
Nee, dat doe ik niet meer. Een keer van de week toen ik tot laat bezig was. Ik trek dat niet meer joh!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:21 schreef OA het volgende:
[..]
Wacht jij nog op Sander?
Hij komt geloof ik pas rond half 3...![]()
Waar ga je trouwens heen op vakantie O?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:21 schreef OA het volgende:
[..]
Wacht jij nog op Sander?
Hij komt geloof ik pas rond half 3...![]()
Ik ook niet hoor. Indah is er om mee te ouwehoeren...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet meer. Een keer van de week toen ik tot laat bezig was. Ik trek dat niet meer joh!
Chili.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar ga je trouwens heen op vakantie O?
Zal wel een ding van eer-ik zijn ofzo, MuckSlowChat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Indah is er om mee te ouwehoeren...![]()
Weet jij waarom #501 is omgedoopt tot MSC #501 ??![]()
Van Eer ja, MOD SCquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zal wel een ding van eer-ik zijn ofzo, MuckSlowChat?
Blijf zo doorgaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vuile grafhond eer-ik heeft mijn TT veranderd
Hehe, van ondergetekende zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Van Eer ja, MOD SC
MuckSC zou van iemand anders afkomstig zijn...
Ja, nu ga ik ECHT slapen![]()
![]()
Niet meteen een nieuwe houding aannemen he??!quote:
Note the PI.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:28 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen een nieuwe houding aannemen he??!![]()
Mij ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
DamnDat lijkt me zoooo vet hè
3 weken.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Note the PI.
Ik word gewoon een beetje moe van al die reacties van iedereen
Lekker man!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:29 schreef OA het volgende:
[..]
Mij ook.![]()
[..]
3 weken.
Dinsdagavond vliegen we naar Madrid en later op de avond vliegen we in ruim 13 uur naar Santiago.![]()
quote:
Welke reacties?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Note the PI.
Ik word gewoon een beetje moe van al die reacties van iedereen
Ach, hij staat weer goed toch.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, moet je maar niet zomaar mijn TT gaan veranderen als er niet om gevraagd wordt![]()
Je hebt er wel werk van gemaakt jonge!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:33 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Verder hebben we 3 binnenlandse vluchten en ook nog 2x een auto, waarvan 1x een 4x4.![]()
Gezie(ei)k van mensen die hem niks gunnen ws...quote:
Veel reacties.quote:
Idd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:34 schreef OA het volgende:
[..]
Gezie(ei)k van mensen die hem niks gunnen ws...![]()
Ik maak geen grapjes, ik probeer je door je ontgroening (quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Veel reacties.
100 man die 'modgrapjes' zeggen, of dat het lame is dat ik mod ben enzo
Maar goed, fuck it.
Went wel
Hehe, dan nu echt slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Over het algemeen dat.
Maar goed, nu peer ik 'm écht
Weer druk gepost gister!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 7 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 208 eer-ik
004. 201 Houniet
011. 142 Pheno
017. 120 JortK
019. 112 Muck
020. 111 MPG
021. 109 OA
030. 087 Sjowhan
032. 082 indahnesia.com
039. 074 Papierversnipperaar
119. 041 Lenny_Leonard
151. 034 buzzer
187. 030 vrolijke-frits
Kapper, boodschappen, wat dingen kopiëren, een rugzak kopen...quote:
Best gelopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Kapper, boodschappen, wat dingen kopiëren, een rugzak kopen...
Zat te doen dus.![]()
Ga nu ff doeze.
Handig is dat hequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best gelopen.
Ik heb nog een soort van geluk gehad.
M'n wekker deed het niet, maar ik móest om 800 wakker zijn, om a.s.a.p. de dokter te bellen.
Gelukkig werd ik uit mezelf om 8 uur wakker
Wauw wat ben jij slim, mag ik met je trouwen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Handig is dat he
Dat komt door een bepaald hormoon (melatonine dacht ik) dat aangemaakt wordt rond de tijd dat je eigenlijk moet opstaan. Die biologische klok werkt nog best goed
(Les 1 biologie, © Meester cross.)
NEE HENK!!!! Ik ben niet van jouw soortquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:19 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Wauw wat ben jij slim, mag ik met je trouwen?![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Handig is dat he
Dat komt door een bepaald hormoon (melatonine dacht ik) dat aangemaakt wordt rond de tijd dat je eigenlijk moet opstaan. Die biologische klok werkt nog best goed
(Les 1 biologie, © Meester cross.)
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:20 schreef crossover het volgende:
[..]
NEE HENK!!!! Ik ben niet van jouw soort
[ afbeelding ]
Het was/is ochtend.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat was er trouwens?
gezien deze smilie: [ afbeelding ]
Heerlijk vind ik dan vaak nogal overdreven, maar niet erg kan ik in komenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Het was/is ochtend.Ik ben geen ochtendmens. Althans, niet als ik daar niet voor kies. Als ik me een beetje kan voorbereiden vind ik het heerlijk om vroeg op te staan
Zeker!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:19 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
Koud koud koud!!!
Lekker boeiendquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:27 schreef crossover het volgende:
Ik ga me niet scheren vandaag en doe ook m'n haar niet
Daaromquote:
Held.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:27 schreef crossover het volgende:
te weinig gepost...quote:
Ja, zo af en toe even wat posts en de TT verneukenn van de KSC is best geinigquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, tis vast drukker dan DE
Dus oefen je op de TT van de KSC
Meld je ziek en gedraag je daar ook naarquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:39 schreef crossover het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die vandaag thuis mag blijven of alleen hoeft te werken.. het is echt kut om thuis te komen en dan nog een boel tijd moeten besteden aan saaie rotdingen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe even wat posts en de TT verneukenn van de KSC is best geinig
Nee ik kan gewoon thuisblijven als ik dat wil, maar dat is niet verstandig. Lastig vak en ik heb er al 2 colleges van gemist.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meld je ziek en gedraag je daar ook naar
Ja, ok, dan schiet het niet echt op iddquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik kan gewoon thuisblijven als ik dat wil, maar dat is niet verstandig. Lastig vak en ik heb er al 2 colleges van gemist.
Je ben te goed eer...quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
It's a dirty job, but someone's gosta do it
Tja dan was ik wel thuisgebleven omdat ik geen keus had. Ik kan toch nog de sheets teruglezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ok, dan schiet het niet echt op idd
Maar stel nou dat je wel echt ziek was
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja dan was ik wel thuisgebleven omdat ik geen keus had. Ik kan toch nog de sheets teruglezen.
Zijn de sokken dieven weer bezig geweest?quote:
ghehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zo af en toe even wat posts en de TT verneukenn van de KSC is best geinig
Is dat een vent?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef crossover het volgende:![]()
Wie kent deze vent nog
[ afbeelding ]
Ja, ik heb dat vaak.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je bent weer sneller dan de quote![]()
Euh wel gepost en ja ik was druk...
maar druk gepost?
Ben paar dagen niet geweest he, dus dan mag hetquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Creativiteit op de vroege morgen
Ja, iemand had hem als UI toch?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:46 schreef crossover het volgende:![]()
Wie kent deze vent nog
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=l5evS-ApSNQquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat een vent?
ik dacht Natasia uit de Gouden Kooi zonder pruik
dan krijg je vast ook vaak de melding:" Je kan niet 2x heel snel een bericht achter elkaar posten, ga terug en probeer het opnieuw" of zoietsquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat vaak.
Ik moet eigenlijk gewoon even rustig doen
heb geen geluid hierquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=l5evS-ApSNQ
Dat gezicht
Mja, ik hoef niet zo nodig zo snel mogelijk iemand te bannen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe![]()
je moet ergens 'ervaring' op doen nietwaar?
groot gelijk enzo.
Als het in SES niet lukt om een BAN aan te vragen, kan je hier ook iemand uitzoeken (blauwen uitgezonderd) hoor. Alles een eerste keer
Jij mag at jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben paar dagen niet geweest he, dus dan mag het
Jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan krijg je vast ook vaak de melding:" Je kan niet 2x heel snel een bericht achter elkaar posten, ga terug en probeer het opnieuw" of zoiets
Hehe, volgens mij ga jij dat heel mooi vindenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik hoef niet zo nodig zo snel mogelijk iemand te bannen.
Dat komt t.z.t. wel een keer
Ik denk niet zozeer leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij ga jij dat heel mooi vinden![]()
ik wil wel een doodsverwensing doen hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ghehehe![]()
je moet ergens 'ervaring' op doen nietwaar?
groot gelijk enzo.
Als het in SES niet lukt om een BAN aan te vragen, kan je hier ook iemand uitzoeken (blauwen uitgezonderd) hoor. Alles een eerste keer
Ik sta ook nog op nulquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leuke meldingquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan krijg je vast ook vaak de melding:" Je kan niet 2x heel snel een bericht achter elkaar posten, ga terug en probeer het opnieuw" of zoiets
Whehequote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil wel een doodsverwensing doen hoor.
Phenoquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik wil wel een doodsverwensing doen hoor.
je hebt vast alle notes van de KSC'ers en die van jezelf uiteraard doorgelezen enzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer leuk.
Ik zou ook niet heel graag boetes uitdelen ofzo
nou mag ik dat ook niet, maar you get the point.
Ik heb er een hoop doorgelezen jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt vast alle notes van de KSC'ers en die van jezelf uiteraard doorgelezen enzo
Gaat een nieuwe wereld voor je open he?
Bij wie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:03 schreef Pheno het volgende:
Mijn notes zijn niet spannend. Naast het postopkrikken en illegale shizzle staat er niets bijzonders
Neh, niet echt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en om je eigen notes het meestje gelachen?
Bij mij, like duhquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, eer-ik je bent zo anders sinds je mod bent![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:
Maar goed, notes lezen bij kastanova en xebro is dan wel weer grappig.quote:
ch nog altijd laten bannen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijne zijn behoorlijk lachwekkendquote:
Hoe weet jij datquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar goed, notes lezen bij kastanova en xebro is dan wel weer grappig.
Omdat ik ze gelezen heb?quote:
Moet je mod wordenquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik weet niks over mijn notesIk wil ook wel s lachen.
Dat hoeft nietquote:
Nee? Tell me!quote:
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef svdheijden het volgende:
Sooooow ik heeft koffie nodig, saai gezwets over de interne werking van een cpu op maandagochtend is slaaaaapverwekkend en niet goed voor de (geestelijke)gezondheid!![]()
![]()
Als je verder geen leven hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!
T is gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!
And proud of itquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je verder geen leven hebt.
Dat ga ik niet zeggen. Maar zo lastig te bedenken is het nietquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef svdheijden het volgende:
Sooooow ik heeft koffie nodig, saai gezwets over de interne werking van een cpu op maandagochtend is slaaaaapverwekkend en niet goed voor de (geestelijke)gezondheid!![]()
![]()
En zijn assistente?quote:
Het zit allemaal heel logisch in elkaar. Ik zat altijd te wachten op het ingewikkelde gedeelte, maar het ingewikkelde is juist dat er geen ingewikkeld gedeelte is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:32 schreef svdheijden het volgende:
[..]
T is gewoon niet mijn ding, en zeker niet zo vroeg al
![]()
Nee, we wachten op LLquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo vriendelijk?
Precies, alleen jammer van dat geheugenadressering. Maar goed, dat is straks echt opgelost. 64bits cpusquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zit allemaal heel logisch in elkaar. Ik zat altijd te wachten op het ingewikkelde gedeelte, maar het ingewikkelde is juist dat er geen ingewikkeld gedeelte is.
Nee, alleen op maandagochtendquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Ahquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
quote:
Papier, rest,quote:
quote:
da's beter!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het probleem met werk is dat ik wel wil werken maar ik ben er gewoon niet zo goed in.
Ik moest dus vandaag van 7 tot 12 in Eindhoven werken.
Wekker gezet om half 6. 6 uur kwam moeders me wakker maken omdat ik moest werken (ben 't niet gewend om onder druk op te staan). Goed, ik dus met wagen naar station, trein naar Eindhoven. Kom ik op locatie.. we hebben eigelijk geen werk voor je.. kwart voor 8 weggestuurd, vrouwtje opgebeld die me gestuurd had.. krijg ik sowieso 4 uur uitbetaald, misschien 5.
Ieder zn ding toch?[ afbeelding ]
quote:
wtf? Van welke lijer niet meer?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Cheer upquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:00 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh 'net nieuwe ontwakers'
![]()
![]()
Speciaal Muck ff apart dan, voor ik weer een oplawaai krijg![]()
![]()
![]()
![]()
Buzzer en HW zijn mod van GC en Klonk ook... dus je hebt nog kans op een 2-1 overwinning.. aangezien Cross zijn stem niet meetelt hierquote:
Dat ook al niet meer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]ik mag niet meer onaardig doen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg graag een speciale behandeling![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Buzzer en HW zijn mod van GC en Klonk ook... dus je hebt nog kans op een 2-1 overwinning.. aangezien Cross zijn stem niet meetelt hierNu nog die andere 2 overtuigen
Dat bedoelde ik niet... vroeg me al af hoe jij blauw bent gewordenquote:
iedereen wordt hier blauw. behalve ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet... vroeg me al af hoe jij blauw bent geworden
maar nu ik "speciale behandelingen lees"... wordt mij meer duidelijk
Nee, lees eens terug kutmodquote:
lezenquote:
Die heb ik niet, hoor ik netquote:
Wie zei nooit?quote:
Ik heb me ook niet geschoren. Gelukkig. Het was naaiend koud buitenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:27 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ja, dan houdt het op
[..]
www.thuisbezorgd.nl
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ophoeren ik wil niet net zo dik worden als jij speknek
In Japan had ik een baard.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb me ook niet geschoren. Gelukkig. Het was naaiend koud buiten![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan ook chille dingen bestellen daar
Precies.quote:
quote:
Op dezelfde manier als dat ik dat flik, ongeveerquote:
Absoluutquote:
Ik weet wel hoe jij dat regelt, smeerlap...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als dat ik dat flik, ongeveer![]()
![]()
Boes ftwquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Terugzapt naar Boes. UPC on demand ftw!
Thuisbezorgt hoeft geen patat te zijn hè.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ophoeren ik wil niet net zo dik worden als jij speknek
Tof.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Terugzapt naar Boes. UPC on demand ftw!
quote:
Whehequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij dat regelt, smeerlap...
Idd, bij mij in de buurt heb je briljante broodjes die je kunt bestellenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thuisbezorgt hoeft geen patat te zijn hè.
De vuilakquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Ph. doet het ongeveer op dezelfde manier, maar dan met een ander![]()
Whehe.. En hoe heb JIJ dat gefixt? Ook op vergelijkbare wijzequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De vuilak
Neh, ik wist stiekem ook al mijn notes voordat ik ze zelf kon lezen
Met wie moet ik sex hebben om mijn notes te kunnen zien?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Uhuh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. En hoe heb JIJ dat gefixt? Ook op vergelijkbare wijze?
Wat was het ook alweer?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met wie moet ik sex hebben om mijn notes te kunnen zien?
Yvonne jaquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?
Met yvonne geloof ik toch?
quote:
Ohquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe....
Whehe..quote:
Ik ookquote:
Is dat een beetje n MILF?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer?
Met yvonne geloof ik toch?
Niksquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe..
Wat spook jij allemaal uit met Cross?
Ik zou zeggen, zoek even.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een beetje n MILF?
Ze is wel enigzins gedateerd,quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek even.
Er zwerven wel pics van haar rond op fok.
Whehequote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze is wel enigzins gedateerd,maar om mijn notes te zien doe ik haar wel.
![]()
Omdat ik in een goeie bui benquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens zo aardig geworden?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik ook niet.
Niet echt een reden voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |