Nee? Tell me!quote:
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef svdheijden het volgende:
Sooooow ik heeft koffie nodig, saai gezwets over de interne werking van een cpu op maandagochtend is slaaaaapverwekkend en niet goed voor de (geestelijke)gezondheid!![]()
![]()
Als je verder geen leven hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!
T is gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vond ik juist d eleuke lessen. Assembler ftw!
And proud of itquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je verder geen leven hebt.
Dat ga ik niet zeggen. Maar zo lastig te bedenken is het nietquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:25 schreef svdheijden het volgende:
Sooooow ik heeft koffie nodig, saai gezwets over de interne werking van een cpu op maandagochtend is slaaaaapverwekkend en niet goed voor de (geestelijke)gezondheid!![]()
![]()
En zijn assistente?quote:
Het zit allemaal heel logisch in elkaar. Ik zat altijd te wachten op het ingewikkelde gedeelte, maar het ingewikkelde is juist dat er geen ingewikkeld gedeelte is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:32 schreef svdheijden het volgende:
[..]
T is gewoon niet mijn ding, en zeker niet zo vroeg al
![]()
Nee, we wachten op LLquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo vriendelijk?
Precies, alleen jammer van dat geheugenadressering. Maar goed, dat is straks echt opgelost. 64bits cpusquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zit allemaal heel logisch in elkaar. Ik zat altijd te wachten op het ingewikkelde gedeelte, maar het ingewikkelde is juist dat er geen ingewikkeld gedeelte is.
Nee, alleen op maandagochtendquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:35 schreef -Magnolia- het volgende:
Zeg, zijn jullie altijd zo vriendelijk?
Ahquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |