Wat!quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goed topicOp naar deel twee
![]()
Maar op een terras verbieden gaat wel erg ver inderdaadStraks mag je ook niet meer op straat roken
Iedereen die rookt, zit dan de hele dag thuis
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
Mooie OP, maar ik ben het eens met de mietjes.
Als ik op een terras zit in het zonnetje en heb van die rook lucht in mijn neus omdat de wind net de verkeerde kant op staat kan ik mij hier aan ergeren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Als ik op een terras zit in het zonnetje en naast mij zit een moeder met een huilende baby kan ik mij hier ook aan ergeren. Dat betekend toch nog niet dat ze baby's op terassen moeten afschaffen?
Deze wet gaat mij echt veel te ver.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Baby's vergelijken met sigaretten goed bezig![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:38 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de vergelijking. Ik bedoelde te zeggen dat er veel dingen zijn waar je je aan kunt ergeren. Ik geloof dat roken op terassen ook puur een ergenis is, en niet schadelijk voor de medemensen op het terras, het is namelijk in de buitenlucht. Daarom gaat zo'n wet te ver.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:47 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Huilend baby's blijft een ergenis
Maar roken is gewoon extra schadelijk voor sommige mensen, niet alleen als ergenis.
Ik als ex-astmapatient zou het zeer zeker niet prettig vinden.
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:59 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik snap dat binnen binnen roken erg vervelend kan zijn, maar op een terras geloof ik niet dat het schadelijk is. Heb jij er echt last van in de buitenlucht dan?
Vind ik ook!quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:26 schreef elilim het volgende:
om maar even over huilies te spreken: volgens mij zijn de TS en collega rokers hier de huilies. dan rook je toch niet op het terras, lekker boeiend! Als je daar niet tegen kunt wat en sjunkie ben je dan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.
Jij staat zeker nooit in de filequote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:54 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het feit of het vervelend is of niet, maar of het schadelijk voor je is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Op de terassen waar ik kom is zo veel lawaai (muziek, auto's) dat je wel moet schreeuwen. Zullen we alle geluid ook maar verbieden voor dat jij ergens last van krijgt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:44 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja maar dat is binnenkort ook afgelopen. Er komt een waaiverbod.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:03 schreef Elixabete het volgende:
Als ze nou eens de Marokanen verbieden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:44 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja maar dat is binnenkort ook afgelopen. Er komt een waaiverbod.
Waarom ga je niet naar niet-rokers horeca?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:
Rokers stinken :R
en na het stappen stink ik naar die rokers :R
en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
Er word al eeuwen gerookt in de horeca. Waarom is dat nu plotseling een probleem dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een roker zonodig zn longen moet verzieken.
Ik word geil van je recalcitrante uitsprakenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:03 schreef Elixabete het volgende:
Als ze nou eens de Marokanen verbieden.
Dan moet je de andere kant op ruiken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
Mooie OP, maar ik ben het eens met de mietjes.
Als ik op een terras zit in het zonnetje en heb van die rook lucht in mijn neus omdat de wind net de verkeerde kant op staat kan ik mij hier aan ergeren
Leuk voor de mensen die astma of ademhalingsproblemen hebben .quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:53 schreef wise het volgende:
Als niet roker vind ik het ook te ver gaan.
ohja, en mensen die niet tegen een beetje rook kunnen
Je moest je schamen, echt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:
Rokers stinken :R
en na het stappen stink ik naar die rokers :R
en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een nietroker zonodig zn longen moet verzieken zeiken.
rot jij eens lekker op met je scheten te laten op een terras. puur methaangas wat ik inadem en nog eens bijdraagt aan de opwarming van de aarde.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:30 schreef PinPine het volgende:
Geef ze helemaal gelijk, rot eens op met je gerook!
Een beetje? Ze slaan gewoon helemaal door.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef oorsnot het volgende:
ze zijn een beetje aan het overdrijven met overal een rookverbod in te voeren![]()
Ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon erg zielig. Stelletje huiliesquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Hela! Wat spot mijn alziende oog? (en dit keer bedoel ik echt mijn oog)![]()
Willen die kansloze 'gezondheids' flikkers ons ook nog de kans ontnemen om even lekker een terrasje te pikken met een bijbehorend sigaretje?!
Die ranslap die de leiding heeft over dat stelletje onbehoren rijdt vast rond in zo'n vette bak, van hot naar her om het milieu te vervuilen, daar komt toch ook geen verbod op?
Als het die führers lukt om dit geintje te laten slagen dan ga ik een radicale partij oprichten om zo het mietjesgedrag in Nederland met de harde vinger uit te vegen. Ik ros mijn vinger dan zo hard in menig poepert, dat zelfs die gast van GOATSE sterft van de anale druk die wordt uitgeoefend op zijn rectum.
BRON:
http://www.ad.nl/binnenland/article1719646.ece
+ Frontpage fok!
Ter Illustratie:
[ afbeelding ]
Let er ook op hoe ik het accentueer dat die gasten mietjes zijn door een kleine piem0l te tekenen en dan zo ingezoomed!![]()
![]()
![]()
Zo zie ik die gasten die het roken willen afschaffen:
[ afbeelding ]
'Weeeeeeehhhh!!!'
Graag gedaan mattie, de rekening wordt thuis gestuurd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle rokers: Bedankt voor de kanker.
Stom dat ej naast een roker bent gaan staan, stom dat je uberhaupt de weg op bent gegaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Was dat maar waar....want volgens de niet rokers komt er dan rook in hun ranjaquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef Okiedokie86 het volgende:
Tis heel simpel, deel het terras op in rokers en niet rokers, dan heb je meteen stuk gezeik minder van beide kanten. Plus iedereen tevreden.
Vergeet de automobilisten niet te bedanken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Dat is geen directe vorm.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vergeet de automobilisten niet te bedanken.
kijk, en daar heb je het dus misquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:47 schreef n0r het volgende:
Vieze huilie's, laat ons lekker een sigaretje roken, niemand die er last van heeft.
In landen met een rookverbod zijn ze zwaar aan het experimenteren met ongezonde luchtverfrissers, oa met tabaksgeur.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:02 schreef Roellio het volgende:
Het schijnt trouwens in de meeste kroegen en discotheken behoorlijk ranzig te ruiken, zodra men niet meer rookt. Nu verbloemt de rook dat, maar slecht schoongemaakte zaken en bezwete mensen is geen pretje.
wat een prutsvergelijking. Drank ruik je niet, tenzij je erboven hangt. Wanneer je op het terras zit ruik je regelmatig mensen die 10 meter verderop zitten. Ik ben echt niet zo'n zeikerd hoor, maar die rooklucht is gewoon verschrikkelijk goor. Er zijn simpelweg enorm veel mensen die er echt last van hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:59 schreef RickoKun het volgende:
ik vind dat ze geen alcohol meer mogen schenken in de horeca! Het is slecht voor je gezondheid en al die geuren die de dranken afgeven stinken heul erg!![]()
![]()
[/ +3 sarcasme]
Serieus?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In landen met een rookverbod zijn ze zwaar aan het experimenteren met ongezonde luchtverfrissers, oa met tabaksgeur.
ranja ? pardonquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef Senta het volgende:
[..]
Was dat maar waar....want volgens de niet rokers komt er dan rook in hun ranja![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
wat een prutsvergelijking. Drank ruik je niet, tenzij je erboven hangt. Wanneer je op het terras zit ruik je regelmatig mensen die 10 meter verderop zitten. Ik ben echt niet zo'n zeikerd hoor, maar die rooklucht is gewoon verschrikkelijk goor. Er zijn simpelweg enorm veel mensen die er echt last van hebben.
Ja, er zijn ook verschrikkelijk veel mensen die last hebben van files, het OV, de zorg, criminaliteit wat wordt daar aan gedaan? Weinig tot helemaal niks! Het is gewoon de zoveelste maatregel om burgertje te pesten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
wat een prutsvergelijking. Drank ruik je niet, tenzij je erboven hangt. Wanneer je op het terras zit ruik je regelmatig mensen die 10 meter verderop zitten. Ik ben echt niet zo'n zeikerd hoor, maar die rooklucht is gewoon verschrikkelijk goor. Er zijn simpelweg enorm veel mensen die er echt last van hebben.
Graag gedaan, want kanker komt 100% alleen door roken.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga bijna over m'n nek van de geur van Dropshot als die 2 barkrukken verder word ingeschonken... Dus je punt gaat niet echt opquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Jij hewbt of de beste neus van de wereld of jij zwetst gewoon. Ik denk het laatste want als jij dat kan ruiken boven de dampen van andere auto's die staan te wachten dan kun je echt dienst doen als drugshondquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die rooklucht is idd erg penetrant. Als ik in de auto zit en we staan voor het stoplicht dan ruik ik de roker voor mij.
Waarom drinkt iemand bier of eet iemand Brinta? Waarom moet iemand jou gaan overtuigen met degelijke standpunten? Als iemand het lekker vind, is dat goed genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Roken doe je maar thuis. Je hebt immers zelf de (mijns inzien) belachelijke keuze gemaakt om te gaan roken, iets wat absoluut nutteloos is (ik moet de eerste roker nog tegenkomen die mij er met degelijke standpunten van kan overtuigen WAAROM hij/zij rookt), daar willen mensen als mezelf geen last van hebben; vooral niet als ik van een betaalde maaltijd aan het genieten ben.
Wel dus. Het is inderdaad zo dat van die BrEeZaH-potions als Dropshot en Wodka-Redbull stinken als de tering. Ik weet niet waar jij woont, maar hier kom ik nooit mensen tegen die in allerlei openbare plaatsen en op straat die rotzooi nuttigen. Roken word vrijwel overal gedaan; gezopen niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ga bijna over m'n nek van de geur van Dropshot als die 2 barkrukken verder word ingeschonken... Dus je punt gaat niet echt op
Als ik rook doe ik dat omdat ik daar zin in heb. Net zoals jij met je stinkende kankerverwekkende auto in de file wilt staan ipv lopen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Tja, het mag dan wel buiten zijn, maar het probleem is hetzelfde. Ook als ik op het terras, buiten dus, lekker aan het eten ben zit er vrijwel altijd iemand te puffen waardoor ik die rookwolk direct in m'n gezicht gewaaid krijgt. Ook niet echt smakelijk.
Roken doe je maar thuis. Je hebt immers zelf de (mijns inzien) belachelijke keuze gemaakt om te gaan roken, iets wat absoluut nutteloos is (ik moet de eerste roker nog tegenkomen die mij er met degelijke standpunten van kan overtuigen WAAROM hij/zij rookt), daar willen mensen als mezelf geen last van hebben; vooral niet als ik van een betaalde maaltijd aan het genieten ben.
Hehe, mja maar das misschien alleen bij jou, maar ik weet zeker dat meer mensen last hebben van rokers dan van iemand die dropshot drinktquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ga bijna over m'n nek van de geur van Dropshot als die 2 barkrukken verder word ingeschonken... Dus je punt gaat niet echt op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |