Waarom ga je niet naar niet-rokers horeca?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:
Rokers stinken :R
en na het stappen stink ik naar die rokers :R
en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
Er word al eeuwen gerookt in de horeca. Waarom is dat nu plotseling een probleem dan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een roker zonodig zn longen moet verzieken.
Ik word geil van je recalcitrante uitsprakenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:03 schreef Elixabete het volgende:
Als ze nou eens de Marokanen verbieden.
Dan moet je de andere kant op ruiken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
Mooie OP, maar ik ben het eens met de mietjes.
Als ik op een terras zit in het zonnetje en heb van die rook lucht in mijn neus omdat de wind net de verkeerde kant op staat kan ik mij hier aan ergeren
Leuk voor de mensen die astma of ademhalingsproblemen hebben .quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:53 schreef wise het volgende:
Als niet roker vind ik het ook te ver gaan.
ohja, en mensen die niet tegen een beetje rook kunnen
Je moest je schamen, echt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:
Rokers stinken :R
en na het stappen stink ik naar die rokers :R
en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een nietroker zonodig zn longen moet verzieken zeiken.
rot jij eens lekker op met je scheten te laten op een terras. puur methaangas wat ik inadem en nog eens bijdraagt aan de opwarming van de aarde.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:30 schreef PinPine het volgende:
Geef ze helemaal gelijk, rot eens op met je gerook!
Een beetje? Ze slaan gewoon helemaal door.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef oorsnot het volgende:
ze zijn een beetje aan het overdrijven met overal een rookverbod in te voeren![]()
Ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon erg zielig. Stelletje huiliesquote:Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Hela! Wat spot mijn alziende oog? (en dit keer bedoel ik echt mijn oog)![]()
Willen die kansloze 'gezondheids' flikkers ons ook nog de kans ontnemen om even lekker een terrasje te pikken met een bijbehorend sigaretje?!
Die ranslap die de leiding heeft over dat stelletje onbehoren rijdt vast rond in zo'n vette bak, van hot naar her om het milieu te vervuilen, daar komt toch ook geen verbod op?
Als het die führers lukt om dit geintje te laten slagen dan ga ik een radicale partij oprichten om zo het mietjesgedrag in Nederland met de harde vinger uit te vegen. Ik ros mijn vinger dan zo hard in menig poepert, dat zelfs die gast van GOATSE sterft van de anale druk die wordt uitgeoefend op zijn rectum.
BRON:
http://www.ad.nl/binnenland/article1719646.ece
+ Frontpage fok!
Ter Illustratie:
[ afbeelding ]
Let er ook op hoe ik het accentueer dat die gasten mietjes zijn door een kleine piem0l te tekenen en dan zo ingezoomed!![]()
![]()
![]()
Zo zie ik die gasten die het roken willen afschaffen:
[ afbeelding ]
'Weeeeeeehhhh!!!'
Graag gedaan mattie, de rekening wordt thuis gestuurd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle rokers: Bedankt voor de kanker.
Stom dat ej naast een roker bent gaan staan, stom dat je uberhaupt de weg op bent gegaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Aan alle rokers: Bedankt voor de kanker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |