abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:20:21 #51
174758 Quock
Queck Queck
pi_53777200
Rokers stinken :R
en na het stappen stink ik naar die rokers :R

en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:28:33 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53777475
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:

en als ik zit te eten wil graag het eten op mn bord kunnen ruiken en niet de rook van de buurman, want welke kant je ook opblaast, ik heb altijd last van je!
Waarom ga je niet naar niet-rokers horeca?

Ja die is er wel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:40:48 #53
174758 Quock
Queck Queck
pi_53777968
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een roker zonodig zn longen moet verzieken.
Met Quock is het eerst Queck Queck
en dan Quick Quick naar de Quack Quack
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:43:09 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53778061
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een roker zonodig zn longen moet verzieken.
Er word al eeuwen gerookt in de horeca. Waarom is dat nu plotseling een probleem dan?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:45:09 #55
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53778145
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:03 schreef Elixabete het volgende:
Als ze nou eens de Marokanen verbieden.
Ik word geil van je recalcitrante uitspraken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53778263
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
Mooie OP, maar ik ben het eens met de mietjes.

Als ik op een terras zit in het zonnetje en heb van die rook lucht in mijn neus omdat de wind net de verkeerde kant op staat kan ik mij hier aan ergeren
Dan moet je de andere kant op ruiken.
What Would Goku Do
pi_53778591
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:53 schreef wise het volgende:
Als niet roker vind ik het ook te ver gaan.

ohja, en mensen die niet tegen een beetje rook kunnen
Leuk voor de mensen die astma of ademhalingsproblemen hebben .
Ik vind het ook te ver gaan, maar ik snap de redenering erachter wel. Echt lekker is het niet als iemand naast je rookt met de wind richting jouw tafeltje
pi_53779353
Dat gaan we niet menen......Nou ja dan toch allemaal de petitie tekenen
pi_53781365
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Quock het volgende:

Je moest je schamen, echt.

Boehoe mammie, ik heb op een terrasje ranja gedronken en nu stink ik naar de rook

pi_53781538
Ik vidn dat jankertje toch wel heel mooi gevonden hoor
  maandag 8 oktober 2007 @ 01:24:38 #61
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_53781622
Onzin..op straat krijg je ook vaak genoeg rook in je ogen, dus waarom afschaffen op zoiets als een terras? Mensen die roken zullen sneller het terras verlaten, omdat ze willen roken -> minder drankjes bestellen, omdat ze snel weg willen door hun nicotinegebrek - minder geld. Zelfde geld voor rookvrije kroegen straks. Ik durf mijn kont erom te verwedden dat de kroegen minder winst gaan draaien.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_53783623
Dat er in de horeca straks niet meer gerookt mag worden, daar ben ik erg blij mee.
Maar roken ook verbieden op het terras slaat echt helemaal nergens op. Je zit toch buiten, dat beetje rook waait meteen weg.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_53784026
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Quock het volgende:
Ja dag, dan moet ik me aan gaan passen omdat een nietroker zonodig zn longen moet verzieken zeiken.
Niet voor de poes
pi_53784109
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:30 schreef PinPine het volgende:
Geef ze helemaal gelijk, rot eens op met je gerook!
rot jij eens lekker op met je scheten te laten op een terras. puur methaangas wat ik inadem en nog eens bijdraagt aan de opwarming van de aarde.
Niet voor de poes
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:47:38 #65
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_53784371
Ik heb nog nooit iets van een rookverbod gemerkt .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_53788280
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:52 schreef oorsnot het volgende:
ze zijn een beetje aan het overdrijven met overal een rookverbod in te voeren
Een beetje? Ze slaan gewoon helemaal door.

Ben zelf ook geen roker en vertoef ook liever in rookvrije ruimtes, maar ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat het dadelijk overal verboden gaat worden, zelfs buiten.

Ik vraag me echt af waar ze in dit land nu allemaal mee bezig zijn hoor... gaat toch nergens meer over. Ondertussen staan we nog wel iedere dag in meer en meer file, is het OV alleen maar kutter aan het worden, zijn we meer belasting gaan betalen en worden we opnieuw genaaid met de zorgverzekering....
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53788327
Ik smoke altijd mijn jonko's op het terras.

Nog nooit weggestuurd geworden door iemand van het cafe
Vergeet je maten niet !!!
pi_53788583
Vieze huilie's, laat ons lekker een sigaretje roken, niemand die er last van heeft.

Als die mietjes die zeuren dat ze naar rook ruiken als ze van het stappen terugkomen, je doet die kleren de volgende dag toch niet aan of wel, en gewoon een keer douchen doet wonderen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:21:28 #70
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_53790604
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 15:50 schreef RickoKun het volgende:
Hela! Wat spot mijn alziende oog? (en dit keer bedoel ik echt mijn oog)
Willen die kansloze 'gezondheids' flikkers ons ook nog de kans ontnemen om even lekker een terrasje te pikken met een bijbehorend sigaretje?!
Die ranslap die de leiding heeft over dat stelletje onbehoren rijdt vast rond in zo'n vette bak, van hot naar her om het milieu te vervuilen, daar komt toch ook geen verbod op?

Als het die führers lukt om dit geintje te laten slagen dan ga ik een radicale partij oprichten om zo het mietjesgedrag in Nederland met de harde vinger uit te vegen. Ik ros mijn vinger dan zo hard in menig poepert, dat zelfs die gast van GOATSE sterft van de anale druk die wordt uitgeoefend op zijn rectum.

BRON:
http://www.ad.nl/binnenland/article1719646.ece

+ Frontpage fok!

Ter Illustratie:

[ afbeelding ]

Let er ook op hoe ik het accentueer dat die gasten mietjes zijn door een kleine piem0l te tekenen en dan zo ingezoomed!

Zo zie ik die gasten die het roken willen afschaffen:
[ afbeelding ]
'Weeeeeeehhhh!!!'
Ik ben het helemaal met je eens, het is gewoon erg zielig. Stelletje huilies
pi_53790619
Aan alle rokers: Bedankt voor de kanker.
pi_53790692
Gewoon een lekkere dikke damp smoke..
Dan stink je wel wat minder en heb je alleen maar meer fun,
enja ik kan het weten.
pi_53790788
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Graag gedaan mattie, de rekening wordt thuis gestuurd!
pi_53790790
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 14:22 schreef Geqxon het volgende:
Stom dat ej naast een roker bent gaan staan, stom dat je uberhaupt de weg op bent gegaan
pi_53790803
Rookverbod in kroegen ben ik voor.
Maar buiten mag iedereen toch zelf weten wat hij/zij doet Net als dat roken op stations verboden is...belachelijk...de meeste stations tochten zo erg dat je er geen last van kunt hebben, en een hoop stations zijn al niet echt overdekt... Dat het op Den Haag CS verboden zou worden, okee, maar voor de rest is het echt bullshit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')