Wat!quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:13 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goed topicOp naar deel twee
![]()
Maar op een terras verbieden gaat wel erg ver inderdaadStraks mag je ook niet meer op straat roken
Iedereen die rookt, zit dan de hele dag thuis
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:15 schreef Vodka_Lime het volgende:
Mooie OP, maar ik ben het eens met de mietjes.
Als ik op een terras zit in het zonnetje en heb van die rook lucht in mijn neus omdat de wind net de verkeerde kant op staat kan ik mij hier aan ergeren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:33 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Als ik op een terras zit in het zonnetje en naast mij zit een moeder met een huilende baby kan ik mij hier ook aan ergeren. Dat betekend toch nog niet dat ze baby's op terassen moeten afschaffen?
Deze wet gaat mij echt veel te ver.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:36 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Baby's vergelijken met sigaretten goed bezig![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:38 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de vergelijking. Ik bedoelde te zeggen dat er veel dingen zijn waar je je aan kunt ergeren. Ik geloof dat roken op terassen ook puur een ergenis is, en niet schadelijk voor de medemensen op het terras, het is namelijk in de buitenlucht. Daarom gaat zo'n wet te ver.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:47 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Huilend baby's blijft een ergenis
Maar roken is gewoon extra schadelijk voor sommige mensen, niet alleen als ergenis.
Ik als ex-astmapatient zou het zeer zeker niet prettig vinden.
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:59 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik snap dat binnen binnen roken erg vervelend kan zijn, maar op een terras geloof ik niet dat het schadelijk is. Heb jij er echt last van in de buitenlucht dan?
Vind ik ook!quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:26 schreef elilim het volgende:
om maar even over huilies te spreken: volgens mij zijn de TS en collega rokers hier de huilies. dan rook je toch niet op het terras, lekker boeiend! Als je daar niet tegen kunt wat en sjunkie ben je dan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.
Jij staat zeker nooit in de filequote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je overschat de buitenlucht. Als ik op een terras zit en aan het tafeltje naast me zit iemand te roken, dan heb ik daar last van. Die tafels staan vaak niet eens een meter uit elkaar, over die afstand kan rook zich makkelijk verplaatsen.
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:54 schreef Hugo- het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over het feit of het vervelend is of niet, maar of het schadelijk voor je is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Op de terassen waar ik kom is zo veel lawaai (muziek, auto's) dat je wel moet schreeuwen. Zullen we alle geluid ook maar verbieden voor dat jij ergens last van krijgt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof overlast geen reden is voor een rookverbod. Je gaat toch ook niet keihard zitten schreeuwen op een terras ("ik snap dat u er last van heeft, maar het is toch niet schadelijk?").
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:44 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja maar dat is binnenkort ook afgelopen. Er komt een waaiverbod.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:03 schreef Elixabete het volgende:
Als ze nou eens de Marokanen verbieden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:44 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Ja maar dat is binnenkort ook afgelopen. Er komt een waaiverbod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |