Ik moest allemaal leuke dingen doen en kon niet kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben een beetje aan het niksen
Kijk een film in mn piama (Wag the dog! hebben jullie allemaal goed gekeken gister?)
Ik heb hem op genomen dus je mag wel hier komen kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest allemaal leuke dingen doen en kon niet kijken![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:55 schreef Q. het volgende:
Ik voel me bijzonder lui vandaag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:55 schreef Q. het volgende:
Ik voel me bijzonder lui vandaag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Neee, doe het niet. Ga niet naar Zoetermeer, wie gaat er nou naar zoetermeer?
Tenzij 80's @ locomotion of hoe heet dat pauper-ding ook alweer.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een potentieel positief punt aan Den Haag ontdekt voor je... ze hebben er bockbiersoep.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet elk positief punt om te draaien tot een negatief punt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een potentieel positief punt aan Den Haag ontdekt voor je... ze hebben er bockbiersoep.
Mogen mn hondjes ook mee?quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo even herten spotten in het duin. Iemand die mee wil spotten?
Gezellig, voor zover ik me kan herinnerenquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb hem op genomen dus je mag wel hier komen kijken
Hoe was loos?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mogen mn hondjes ook mee?
Dan ga ik wel mee
Waarom niet gegaan dan?quote:
Niemand wilde met me mee...quote:
Schandalig!quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niemand wilde met me mee...
Hoe kansloos is dat!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:13 schreef liefie_ het volgende:
Neuh ik neem ze wel ergens anders mee naar toe
Sorry!
Kijken was eigenlijk niet wat ik in gedachten had.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:16 schreef liefie_ het volgende:
Ja ja ik geef mn vriendinnen de zweep en jij mag zeker kijken of zo?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. En we moeten nog helemaal naar Zoetermeer vandaag. [afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
wat is er in godsnaam te doen in zoetermeer dan.
oh dus het is niet gerelateerdquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wonen goede vrienden van mij. En daar gaan wij een hapje eten...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Neee, doe het niet. Ga niet naar Zoetermeer, wie gaat er nou naar zoetermeer?
Tenzij 80's @ locomotion of hoe heet dat pauper-ding ook alweer.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:12 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje ik sta me net helemaal in te modderen met die dode zee modder (Briljant trouwens!!)
Hoor ik godverdomme die ijscoboer weer!
Hij zit me uit te dagen!
quote:
staat wel een klein beetje bol.. 5 mm of zoquote:
Lieve liefie_quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:42 schreef liefie_ het volgende:
Lieve Nixxx
Ookal ben je misschien gekwetst... Je hoeft geen muren te bouwen om de wereld buiten te houden Wij zijn er voor je![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Lieve liefie_
ik hou graag de wereld wel buiten mijn wc.. en fok eigenlijk ook..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig. M'n decaan vertelde dat bij die voorziening de eerdere stufi wordt omgezet in een gift, maar dat staat nergens vermeld in de zooi van de IBG.
Straks heeft m'n decaan me verkeerd geïnformeerd.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:34 schreef liefie_ het volgende:
Ja heb ik al! Ik wil ijs van de ijscoboer!
Maar hij is telkens weg voor ik m kan vangen!
Maar die wil ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En geen snackbar of italiaan in de buurt die ook ijs heeft?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar die wil ik niet
Ik wil van de belgische ijscoman
quote:
quote:
Waar was je ook alweer geweest?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
Levende inktvis is lekker. Walvisdarm ook. En ik heb de partij voor de dieren niet eens gezien op de terugweg
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:55 schreef liefie_ het volgende:
Gatver!!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Wow. Nu ben ik jaloers. En Hime is dat vast ook.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan een frikandel. Die beweegt niet eens meer. Saai ding eigenlijk, zo'n frikandel.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of je nou walvisdarmen eet of koeiendarmen, dat maakt dan ook niet meer uit.
Dat heeft hij uiteraard ook nog eens mondeling gedaan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:51 schreef TwistedDarling het volgende:
Straks heeft m'n decaan me verkeerd geïnformeerd.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:05 schreef Litpho het volgende:
Pheno.
Klinkt goed, beetje tot rust gekomen? Nog tijd gehad om te duiken?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heeft hij uiteraard ook nog eens mondeling gedaan?
Hm. Dat maakt het erg lastig om te verhalen op een eventuele fout van de school. Hopen dat het een fout is van de IBG dan maarquote:
Een pendel? Hmzquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef MNR het volgende:
Avond allen! Heb een pendel gekocht. Iemand die hem even online voor mij wil uittesten? (een simpel ja of nee-vraag volstaat)
Een pendel? Als in een slinger? Wat engelsen (en andere mensen die nog net doen of ze Latijn kennen) een pendulum noemen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef MNR het volgende:
Avond allen! Heb een pendel gekocht. Iemand die hem even online voor mij wil uittesten? (een simpel ja of nee-vraag volstaat)
Bepaalde constanten zijn noodzakelijk voor het correct functioneren van het universum.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Dat is geen simpele ja-nee vraag, dat hangt teveel af van de definitie van 'beter'.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Vrouwen zijn beter dan mannen?![]()
![]()
Of is die te makkelijk
Hahaha, daar geeft hij uiteraard een 'ja' opquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Een pendel? Hmz
Maar oke
Vrouwen zijn beter dan mannen?![]()
![]()
Of is die te makkelijk
Die eerste kan ik probleemloos beantwoorden. Die tweede waag ik me niet aanquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
Heeft Litpho ook wel eens ongelijk?
Is Liefie_ geweldig?
Ow laten we dan maar gaan voor is Liefie_ geweldig?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, daar geeft hij uiteraard een 'ja' op
Nou, ik bedoel eigenlijk een vraag waarvan jij zeker weet dat het antwoord 'ja' of 'nee' is zodat ik kan kijken of ik het ook over afstand kan doen. Lijkt me leuk
Daar staat het antwoord nog niet van vast he? Ik moet eerst calibrerenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Ja, een slinger idd. Weet niet hoe de Engelsen het noemen, maar zou best kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef Litpho het volgende:
Een pendel? Als in een slinger? Wat engelsen (en andere mensen die nog net doen of ze Latijn kennen) een pendulum noemen?
Mutsquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
Ow laten we dan maar gaan voor is Liefie_ geweldig?
Keej.. ga ik die proberen. Moment.quote:Nou laten we dan maar gaan met heeft Liefie_ een spijkerbroek aan?
Om daar achter te komen had je hopelijk geen slinger nodig?quote:
Nee, dat staat gelijk aan dat L een maffe kerel isquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:29 schreef Litpho het volgende:
Om daar achter te komen had je hopelijk geen slinger nodig?.
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb eindelijk weer een huis(compleet dan).
Ik zou maar eens hercalibreren als ik jou wasquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat staat gelijk aan dat L een maffe kerel is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Nee idd! Ik heb geen spijkerbroek aan!quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:29 schreef MNR het volgende:
Je hebt geen spijkerbroek aan?
Ah, Anna is weer terug uit Groningen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef MNR het volgende:
@TD: zou willen dat ik iets voor je kon doen... situatie is een beetje machteloos. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Die acht ik minder noodzakelijk voor de compleetheid dan Anna, sorryquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb vloerbedekking.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee idd! Ik heb geen spijkerbroek aan!
jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Wie, ik? Tuurlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent niet eens blij voor me?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent niet eens blij voor me?
Is dit je eigen referentiekader dat spreekt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef Litpho het volgende:
Is dat de reden?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Pheno? Hoe was je vakantie?![]()
.
Oh, en je hebt wel iets tofs gemist op de Virtual Console. Super Mario Bros 2 was tijdelijk beschikbaar. Degene die dus als The Lost levels is uitgebracht in Super Mario Allstars, maar dan de originele 8-bit versie. Helaas niet meer beschikbaar voor je.
Het gedeelte van het referentiekader wat gevuld is met feitjes over liefie_, ja. Niet helemaal de ongefundeerde gok waar je nu op doelt, en al helemaal geen projectie.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dit je eigen referentiekader dat spreekt?![]()
Euhm.. Litpho noem je me nu dik??quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gedeelte van het referentiekader wat gevuld is met feitjes over liefie_, ja. Niet helemaal de ongefundeerde gok waar je nu op doelt, en al helemaal geen projectie.
Sprak hij defensief.
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?quote:
Somebody needs to do some damage controlquote:
Ow leuk, dat heb ik nog nooit gedaan. Doe je dat vaker? En je mag het voor de gein wel doen wmbquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:44 schreef CherryLips het volgende:
zal ik een ouijabord erbij pakken om de antwoorden van de pendel te controleren?.
Ahhh...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?
Mannenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mannenweinig subtiel...
Maar oke je lult je er nog redelijk uit
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
Good evening, my fellow subjects of this ongoing sociological experiment..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Ow leuk, dat heb ik nog nooit gedaan. Doe je dat vaker? En je mag het voor de gein wel doen wmb
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ik was subtieler geweest als ik je gewoon dik had genoemd? Misschien is jouw perceptie van wat 'subtiel' inhoudt wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendelquote:
Het is niet zozeer me eruit lullen als wel voorkomen dat je me ergens in lult natuurlijk.quote:Maar oke je lult je er nog redelijk uit
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger vrij vaak gedaan, werd een beetje eng
quote:
Oke weinig tactvol danquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was subtieler geweest als ik je gewoon dik had genoemd? Misschien is jouw perceptie van wat 'subtiel' inhoudt wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendel.
[..]
Het is niet zozeer me eruit lullen als wel voorkomen dat je me ergens in lult natuurlijk.
quote:
Wat bedoel met 'een beetje eng'?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het vroeger vrij vaak gedaan, werd een beetje eng en heb het nu al een paar jaar niet meer gedaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Litpho het volgende:
[*cut*]wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendel.
Hehe.. niets om bang voor te zijn hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef DaMart het volgende:
Jullie houden je hier nu bezig met duistere, oculte zaken?
quote:
Vertelquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef sararaats het volgende:
een doorbraak in m'n liefdesleven !!!
whohoooooo !
En mijn hele postgeschiedenis is bij uitstek geschikt om dat excuus te voorzien van een alibiquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke weinig tactvol dan
Hoewel je daar ook een goed excuus voor hebt natuurlijk
Wie zegt dat ik niet houd van een vrouw met wat mooie vrouwelijke rondingen in plaats van een meisje wat net zo goed aan de irreële maten van een supermodel voldoet als een wat lange tienjarige?quote:En misschien had je gewoon iets moeten zeggen als: Liefie_ dik? Neeeee zo'n geweldig meisje heeft vast een prachtfiguur!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef sararaats het volgende:
een doorbraak in m'n liefdesleven !!!
whohoooooo !
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de pics was niks te zien, thank god. maar een vriendin van me begon tegen de lucht te lullen, zei dat ze gewurgd werd door haar gids en ze begon in haar armen te raggen.
toen was ik het wel beu.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze opeens beginnen met uitzenden. Net dat wij op vakantie gaan. Dus na 4 afleveringen al gemist te hebben kunnen ze me de pot op, ik wacht wel op de dvdbox. Ik laat in het midden of die gekocht wordt of omlaag geladen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de pics was niks te zien, thank god. maar een vriendin van me begon tegen de lucht te lullen, zei dat ze gewurgd werd door haar gids en ze begon in haar armen te raggen.
toen was ik het wel beu.
He gadver... !quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
toen was ik het wel beu.
quote:
Okay. That makes two of usquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:59 schreef DaMart het volgende:
O nee, ik vind dat soort dingen altijd wel intrigerend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
He gadver... !
Kan me voorstellen dat je er dan de brui aangeeft. Ik heb gelukkig wel geleerd hoe ik me kan beschermen tegen dat soort enge toestanden.
Vind ik ook echt een mindere kant hoor.. heb ook ooit wel eens vervelende dingen meegemaakt, maar daar ga ik nu niet op in, anders durf ik dadelijk niet meer te slapen![]()
Wat is een echt vrouwending? Daar bang voor zijn of je bezighouden met bijv. pendelen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef Frezer het volgende:
Ik vraag me wel af waarom dat nou een echt vrouwen ding is.
Er zijn meer mannen die dat iedere ochtend even doen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige occulte wat ik doe is mezelf met scheermesjes bewerken.
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom dat nou een echt vrouwen ding is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng occulte dingen
Brrr nu word ik bangigquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toen was ik het wel beu.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die dat iedere ochtend even doen.
Als je energie wordt weggezogen, moet je er direct afstand van nemen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het sindsdien wel nog met iemand gedaan die er verstand van heeft en dat ging goed. Maar ik heb het idee dat mijn energie wordt weggezogen, ik zat steeds half te slapen.
Ik weet nog een keer dat ik half lag te pitten met m'n vingers op dat ding, en dat de telefoon van een vriendin ineens afging. Ik lag te stuiptrekken van schrik.
LOL!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige occulte wat ik doe is mezelf met scheermesjes bewerken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je energie wordt weggezogen, moet je er direct afstand van nemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is een echt vrouwending? Daar bang voor zijn of je bezighouden met bijv. pendelen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Daarom stond er ook prachtfiguur zodat dat voor iedereen kan gelden hoe het ook ingevult wordquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En mijn hele postgeschiedenis is bij uitstek geschikt om dat excuus te voorzien van een alibi.
[..]
Wie zegt dat ik niet houd van een vrouw met wat mooie vrouwelijke rondingen in plaats van een meisje wat net zo goed aan de irreële maten van een supermodel voldoet als een wat lange tienjarige?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leverde de energie, die vriendin zorgde voor de 'verbinding' zeg maar. Ik was de adapter, zij de stekker
.
An? Loop weg. Dat is beter voor je. Echt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Doen de vrouwen hier ook aan seksueel occulte praktijken?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je was het vrouwtje in dat spelletje?
Strikt genomen is een adapter natuurlijk niet noodzakelijk beperkt tot één geslacht. Je hebt ze ook om een mannetje naar een incompatible vrouwtje te verbindenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je was het vrouwtje in dat spelletje?
Laat ik het anders stellen. Wil je echt dat ik lieg over de kennis die ik heb van jouw figuur?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daarom stond er ook prachtfiguur zodat dat voor iedereen kan gelden hoe het ook ingevult word
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen is een adapter natuurlijk niet noodzakelijk beperkt tot één geslacht. Je hebt ze ook om een mannetje naar een incompatible vrouwtje te verbinden.
Ik doe niks occultsquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik doe niks occults
Ik ben gewoon overal bang voor
Na die enge verhalen nu zit ik ook met mn voeten op de bankIk durf namelijk nauwlijks met mn voeten op de grond te zitten
Ja ik weet het een idiote tik
Slecht voor mn knieen ook![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik volg je niet...quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Wil je echt dat ik lieg over de kennis die ik heb van jouw figuur?
Ik heb ervaring en weet inmiddels wat ik doequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng occulte dingen
Ah keejquote:
Ah, I know what you meanquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik leverde de energie, die vriendin zorgde voor de 'verbinding' zeg maar. Ik was de adapter, zij de stekker
![]()
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavondquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Tantra? Tantra is coolquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik volg je niet...
Prachtfiguur is toch een ideaal open begrip
LOL!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:13 schreef Pheno het volgende:
Ah, occult kunnen we dus wegstrepen
Nee. Als ik de term prachtfiguur bezig, dan is dat specifiek mijn waardering voor iemands figuur en dus compleet afhankelijk van mijn smaak.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
Mayby, maybe not, ik zou zeggen: go and find outquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef sararaats het volgende:
wel euh, door een stom toeval ben ik tot de vaststelling gekomen dat mevr. Heslinga wel eens de ware kan zijn.
maar het kan een valse vaststelling zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.
Je bent het, met dat voorbehoud, in essentie met me eens neem ik aan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavond
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef sararaats het volgende:
I'm so fucked up !
Het maakt niets uit hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!![]()
@liefie_ maak je geen zorgen meis, denk aan iets leuks
Een lekkere massage, een heerlijke reep chocolade..... offu... een Belgische ijscoboer![]()
(sorry mop)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, story of your life?
Maar goed, go for it en zo.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het maakt niets uit hoorEr is heeeeel weinig voor nodig om me bang te krijgen
Anders was ik het vanavond wel geworden van een reklame of zo
Mijn dag is niet compleet zonder angst
Ik zou aarzelen om het als religie te zien (alhoewel er uiteraard wel groepen zijn die het in hun verdere religieuze ideeën opnemen). Daarentegen zijn er legio voorbeelden te vinden in religies door de eeuwen heen van bepaalde soorten kennis die voorbehouden waren aan een enkel geslacht. Het Noorse Pantheon zit er vol mee, om een voorbeeld te noemen, en Odin heeft aardige opofferingen moeten doen om kennis op te doen (jezelf een dag en nacht met een speer doorboord aan een boom hangen reken ik als opoffering). Ook in het oude Griekenland waren bijvoorbeeld Orakels grotendeels voorbehouden aan vrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja. Wel apart dat tav de meer reguliere reliegies de man/vrouw verhouding wel evenwichtig is (tenminste, voor zover ik kan zien). Maar wellicht heeft dat er mee te maken dat die meer over gaan van ouders op kinderen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb liever een italiaanse ijscoboer. Voor het ijs natuurlijk, liefie mag die man hebben als hij mij mijn ijsje gegeven heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervaring en weet inmiddels wat ik doe
[..]
Ah keej
[..]
Ah, I know what you mean
[..]
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavond
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Tantra? Tantra is cool![]()
Oke nu ga ik heel even het zeikwijf uithangen hoor maar gewoon puur omdat ie te makkelijk isquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Als ik de term prachtfiguur bezig, dan is dat specifiek mijn waardering voor iemands figuur en dus compleet afhankelijk van mijn smaak.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kees, das de beste Italiaan. Voor de onwetenden onder ons: te vinden in het immer gezellige Geldrop.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik volg je niet...
Ik ook niet in enge dingenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Angst schijnt gezond te zijn. Het rotte is dat ik niet zo snel ergens gevaar in zie
Geduldige mensen tochquote:
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke nu ga ik heel even het zeikwijf uithangen hoor maar gewoon puur omdat ie te makkelijk is
En mijn lichaam vind jij dus niet prachtig? Ondanks de kennis die je er van hebt!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ook niet in enge dingen
Wel in dingen die nergens op slaanOf die alleen in mijn hoofd bestaan
quote:
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er valt immers weinig objectiefs over te zeggen. Iedereen heeft het figuur dat hem of haar past, en de een vindt het mooi en de ander vindt het niks.
Maar het belangrijkste blijft natuurlijk nog altijd dat je zelf tevreden bent over hoe je eruit ziet.
()
Het soort mensen die met veel pijn en moeite de hulpdienst bellen zodat een arme ambulancechauffeur een emmer koud water over ze heen kan gooienquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigen. Als het lichaam de geest die erin huist reflecteert is het uiteraard onmogelijk om de schoonheid daarvan te kunnen ontkennen, maar ik ben bang dat de foto's die ik heb gezien je wat dat betreft nog niet voldoende gelegenheid geven je ware jij te ontplooien.
Ow dit klinkt dan wel weerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigen. Als het lichaam de geest die erin huist reflecteert is het uiteraard onmogelijk om de schoonheid daarvan te kunnen ontkennen, maar ik ben bang dat de foto's die ik heb gezien je wat dat betreft nog niet voldoende gelegenheid geven je ware jij te ontplooien.
Strikt genomen is dat Tantrische sex trouwens, Tantra is wel meer dan sex, maar in de westerse volksmond...quote:
Ja, dan krijg je het "opgelegd".quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
Zoiets denk ik ook ja. Wel apart dat tav de meer reguliere reliegies de man/vrouw verhouding wel evenwichtig is (tenminste, voor zover ik kan zien). Maar wellicht heeft dat er mee te maken dat die meer over gaan van ouders op kinderen.
Je weet je mooi uit te drukken en aan deze kant van het verhaal ben ik het met je eens. Maar zoals je weet, de N he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
Je bent het, met dat voorbehoud, in essentie met me eens neem ik aan?
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat MNR niet weet wie mevr. Heslinga is
het ligt aan de 2 Mexicaanse Tortilla's
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de handquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
Het maakt niets uit hoorEr is heeeeel weinig voor nodig om me bang te krijgen
Anders was ik het vanavond wel geworden van een reklame of zo
Mijn dag is niet compleet zonder angst
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
[Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
Je bent echt een wandelende encyclopedie he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef Litpho het volgende:
Strikt genomen is dat Tantrische sex trouwens, Tantra is wel meer dan sex, maar in de westerse volksmond...
Afhankelijk van het materiaal waarvan de kaars gemaakt is. Oude talgkaarsen zijn, afhankelijk waar het talg vandaan komt, niet noodzakelijk zo positief geënt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
Tip, niet bij het gordijn zetten, anders staat de zooi in de hens.
Ik zoek tussendoor wel dingen op (en dan krijg je dus dingen als bovenstaande terugkrabbelposts verduidelijkingen), maar het scheelt natuurlijk heel wat als je weet waar je moet zoeken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent echt een wandelende encyclopedie he?
Maskertjesquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
zo, even een paars maskertje op, lijk ik ook op een spook.
Stuur de foto maar in:quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
zo, even een paars maskertje op, lijk ik ook op een spook.
Mooiquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je het "opgelegd".
[..]
Je weet je mooi uit te drukken en aan deze kant van het verhaal ben ik het met je eens. Maar zoals je weet, de N he?
[..]
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?
[..]
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
Kijk, voor dat soort dingen ben ik grandioos skeptischquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tantra&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Kom maar op. Plaatjes, Tekst, whatever. Ik wil gewoon weten wat Tantra is.
Ik plop nog even een Grolsch open.
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afhankelijk van het materiaal waarvan de kaars gemaakt is. Oude talgkaarsen zijn, afhankelijk waar het talg vandaan komt, niet noodzakelijk zo positief geënt.
dan moet je morgen naar FOK!radio luisteren. heb nu geen zin om het uit te leggenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?
Okay, daar heb je een punt. Ik doe wel een poging, I don't give a shitquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
Ik zoek tussendoor wel dingen op (en dan krijg je dus dingen als bovenstaande terugkrabbelposts verduidelijkingen), maar het scheelt natuurlijk heel wat als je weet waar je moet zoeken.
Een goede uitleg van Tantra ga ik me niet aan wagen, daar ken ik te weinig inhoudelijk van (en nemen beoefenaars te serieus) om het risico van mijn westerse grove misvattingen op los te laten.
Het is hele passionele, wellustige seks. Waarbij het niet gaat om het klaarkomen, maar alles daarvoor een tussenin. Als je een goeie sessie hebt, ben je gewoon helemaal geestelijk voldaan. De filosofie is ook dat je eerst zelf aan je trekken komt en dan je partner bevredigt en dan ben je helemaal fullfilled. Laat ik het daar op houden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is Tantra?
Ja, een drogistfranchise was niet helemaal waar ik op doelde met "waar het vandaan komt"quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?
Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Kom maar op. Plaatjes, Tekst, whatever. Ik wil gewoon weten wat Tantra is.
Ik plop nog even een Grolsch open.
Ja hoor, prima. Ik heb ze van het Kruidvatquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef liefie_ het volgende:
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?
Haha, je bent me er wel eentje. Nou misschien dat ik dat dan maar eens een keer doe. Waar en wanneer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef sararaats het volgende:
dan moet je morgen naar FOK!radio luisteren. heb nu geen zin om het uit te leggen
Ja, maar dan beperk je je tot Tantrische sex. Iets wat slechts een klein (en zelfs niet noodzakelijk essentieel) onderdeel is van Tantra.quote:
Kom zeg, een normaal mens moet ook werken, die hebben geen tijd om tot 4 uur in de nacht te schommelenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..
Het is meer samen elkaar in de ogen starend naar een hoogte punt toe schommelen
En het kan uren duren :}
zie PMquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef MNR het volgende:
Haha, je bent me er wel eentje. Nou misschien dat ik dat dan maar eens een keer doe. Waar en wanneer?
Wat liefquote:
valt je Euro nog niet?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
ik weiger naar Fok!radio te luisteren dus deel je geheim maar gewoon met ons hier.
Helpt dat tegen de muggenquote:
Tuurlijk. Elke mug die ze ooit een masker heeft gegeven, heeft ze nooit meer teruggezienquote:
yup, ik ben er rond negen uur waarschijnlijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er?
Woensdag gaat het Pubquizzen toch nog gewoon door?
Juist! Elkaar diep in de ogen kijken..... dat is toch gewoon super?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..
Het is meer samen elkaar in de ogen starend naar een hoogte punt toe schommelen
En het kan uren duren :}
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef Litpho het volgende:
Ja, maar dan beperk je je tot Tantrische sex. Iets wat slechts een klein (en zelfs niet noodzakelijk essentieel) onderdeel is van Tantra.
yup, is binnen, dank jequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat lief.
heb je dat bestand zaterdag nog binnengehaald trouwens? Dan maak ik weer ruimte.
moet je de seks bij tantra geen maanden van tevoren opbouwen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Elkaar diep in de ogen kijken..... dat is toch gewoon super?![]()
[..]
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegen![]()
Tot hoe laat duurt het? (ivm laatste busquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yup, ik ben er rond negen uur waarschijnlijk.
Ik had die keer mijn mond moeten houden zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef MNR het volgende:
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegen![]()
Een maand lang in elkaars ogen staren zonder enige actie? Damn, dan kom je al op het moment dat ze aan je tepel zuigt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je de seks bij tantra geen maanden van tevoren opbouwen?
geen idee, ligt eraan hoe druk het is, maar ik ga er meestal zo rond elf uur/half twaalf weer vandoor ivm trein en groepsverkrachtingen op de fiets enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het? (ivm laatste bus)
Langharig werkschuw tuig, ga eens werken ipv een maand staren!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een maand lang in elkaars ogen staren zonder enige actie? Damn, dan kom je al op het moment dat ze aan je tepel zuigt.
nee, is primaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Ik loop dan wel met je mee als je dat niet erg vind. Mijn bus gaat vanaf Utrecht CS.
Ik ben aan het studerenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Langharig werkschuw tuig, ga eens werken ipv een maand staren!
quote:
Jawel, maar het maakt mij niet uit of ik nou naar CS loop of niet. Dan voel jij je misschien ook iets veiligerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, is prima. vertrekt ie niet vanaf janskerkhof dan?
een echte heerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar het maakt mij niet uit of ik nou naar CS loop of niet. Dan voel jij je misschien ook iets veiligeren voor mij boeit het niet.
Doen ze dat ook via tantra?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ligt eraan hoe druk het is, maar ik ga er meestal zo rond elf uur/half twaalf weer vandoor ivm trein en groepsverkrachtingen op de fiets enzo.
geen idee. iedereen mag komen. Kijk, ik heb nu iedereen uitgenodigdquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kwam onze wandelende encyclopedie ook?
Ja ja, dat staat zwart op wit deze keerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik heb nu iedereen uitgenodigd.
Ik weet niet of het daarom ligt maar niet zo veel mensen doen er aan geloof ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom zeg, een normaal mens moet ook werken, die hebben geen tijd om tot 4 uur in de nacht te schommelen
ok, hopelijk welquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, dat staat zwart op wit deze keer.
Ik weet het nog niet, het hangt even van de drukte deze week af. Als ik kom neem ik wel contact op met An, dat komt goed.
Zodat je kan testen hoe weinig ik weet zonder mijn directe uplink naar het internet?quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze fietsen eerst een maand starend achter je aan?
Adder. Gras. Smóóóóóóth.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
En mocht je echt niet meer thuiskomen heb ik hier nog wel een bed voor je als het moet CL.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
En mocht je echt niet meer thuiskomen heb ik hier nog wel een bed voor je als het moet CL.
Uh-huh.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige die eventueel bij haar in bed kruipt is Evert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |