Een pendel? Als in een slinger? Wat engelsen (en andere mensen die nog net doen of ze Latijn kennen) een pendulum noemen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef MNR het volgende:
Avond allen! Heb een pendel gekocht. Iemand die hem even online voor mij wil uittesten? (een simpel ja of nee-vraag volstaat)
Bepaalde constanten zijn noodzakelijk voor het correct functioneren van het universum.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Dat is geen simpele ja-nee vraag, dat hangt teveel af van de definitie van 'beter'.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Vrouwen zijn beter dan mannen?![]()
![]()
Of is die te makkelijk
Hahaha, daar geeft hij uiteraard een 'ja' opquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef liefie_ het volgende:
Een pendel? Hmz
Maar oke
Vrouwen zijn beter dan mannen?![]()
![]()
Of is die te makkelijk
Die eerste kan ik probleemloos beantwoorden. Die tweede waag ik me niet aanquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:24 schreef liefie_ het volgende:
Heeft Litpho ook wel eens ongelijk?
Is Liefie_ geweldig?
Ow laten we dan maar gaan voor is Liefie_ geweldig?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, daar geeft hij uiteraard een 'ja' op
Nou, ik bedoel eigenlijk een vraag waarvan jij zeker weet dat het antwoord 'ja' of 'nee' is zodat ik kan kijken of ik het ook over afstand kan doen. Lijkt me leuk
Daar staat het antwoord nog niet van vast he? Ik moet eerst calibrerenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Ja, een slinger idd. Weet niet hoe de Engelsen het noemen, maar zou best kunnen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef Litpho het volgende:
Een pendel? Als in een slinger? Wat engelsen (en andere mensen die nog net doen of ze Latijn kennen) een pendulum noemen?
Mutsquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:27 schreef liefie_ het volgende:
Ow laten we dan maar gaan voor is Liefie_ geweldig?
Keej.. ga ik die proberen. Moment.quote:Nou laten we dan maar gaan met heeft Liefie_ een spijkerbroek aan?
Om daar achter te komen had je hopelijk geen slinger nodig?quote:
Nee, dat staat gelijk aan dat L een maffe kerel isquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:29 schreef Litpho het volgende:
Om daar achter te komen had je hopelijk geen slinger nodig?.
Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb eindelijk weer een huis(compleet dan).
Ik zou maar eens hercalibreren als ik jou wasquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat staat gelijk aan dat L een maffe kerel is![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
Nee idd! Ik heb geen spijkerbroek aan!quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:29 schreef MNR het volgende:
Je hebt geen spijkerbroek aan?
Ah, Anna is weer terug uit Groningen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef MNR het volgende:
@TD: zou willen dat ik iets voor je kon doen... situatie is een beetje machteloos. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:23 schreef liefie_ het volgende:
Blijft Q altijd single?
Die acht ik minder noodzakelijk voor de compleetheid dan Anna, sorryquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, ik heb vloerbedekking.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee idd! Ik heb geen spijkerbroek aan!
jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:32 schreef Anthraxx het volgende:
Wie, ik? Tuurlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent niet eens blij voor me?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent niet eens blij voor me?
Is dit je eigen referentiekader dat spreekt?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:33 schreef Litpho het volgende:
Is dat de reden?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
Pheno? Hoe was je vakantie?![]()
.
Oh, en je hebt wel iets tofs gemist op de Virtual Console. Super Mario Bros 2 was tijdelijk beschikbaar. Degene die dus als The Lost levels is uitgebracht in Super Mario Allstars, maar dan de originele 8-bit versie. Helaas niet meer beschikbaar voor je.
Het gedeelte van het referentiekader wat gevuld is met feitjes over liefie_, ja. Niet helemaal de ongefundeerde gok waar je nu op doelt, en al helemaal geen projectie.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Is dit je eigen referentiekader dat spreekt?![]()
Euhm.. Litpho noem je me nu dik??quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het gedeelte van het referentiekader wat gevuld is met feitjes over liefie_, ja. Niet helemaal de ongefundeerde gok waar je nu op doelt, en al helemaal geen projectie.
Sprak hij defensief.
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?quote:
Somebody needs to do some damage controlquote:
Ow leuk, dat heb ik nog nooit gedaan. Doe je dat vaker? En je mag het voor de gein wel doen wmbquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:44 schreef CherryLips het volgende:
zal ik een ouijabord erbij pakken om de antwoorden van de pendel te controleren?.
Ahhh...quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?
Mannenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik zei dat de manier waarop jij over je eigen figuur oordeelde geen verrassing voor me was. Dat is uiteraard, zoals je heel goed weet, niet gebaseerd op persoonlijke ervaring met jouw figuur, dus hoe zou ik je dik kunnen noemen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mannenweinig subtiel...
Maar oke je lult je er nog redelijk uit
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:51 schreef Frezer het volgende:
Good evening, my fellow subjects of this ongoing sociological experiment..
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:47 schreef MNR het volgende:
Ow leuk, dat heb ik nog nooit gedaan. Doe je dat vaker? En je mag het voor de gein wel doen wmb
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Pheno het volgende:
Ik was subtieler geweest als ik je gewoon dik had genoemd? Misschien is jouw perceptie van wat 'subtiel' inhoudt wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendelquote:
Het is niet zozeer me eruit lullen als wel voorkomen dat je me ergens in lult natuurlijk.quote:Maar oke je lult je er nog redelijk uit
Picsquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het vroeger vrij vaak gedaan, werd een beetje eng
quote:
Oke weinig tactvol danquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was subtieler geweest als ik je gewoon dik had genoemd? Misschien is jouw perceptie van wat 'subtiel' inhoudt wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendel.
[..]
Het is niet zozeer me eruit lullen als wel voorkomen dat je me ergens in lult natuurlijk.
quote:
Wat bedoel met 'een beetje eng'?quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het vroeger vrij vaak gedaan, werd een beetje eng en heb het nu al een paar jaar niet meer gedaan.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:53 schreef Litpho het volgende:
[*cut*]wel aan dezelfde recalibratie toe als MNRs pendel.
Hehe.. niets om bang voor te zijn hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef DaMart het volgende:
Jullie houden je hier nu bezig met duistere, oculte zaken?
quote:
Vertelquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef sararaats het volgende:
een doorbraak in m'n liefdesleven !!!
whohoooooo !
En mijn hele postgeschiedenis is bij uitstek geschikt om dat excuus te voorzien van een alibiquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke weinig tactvol dan
Hoewel je daar ook een goed excuus voor hebt natuurlijk
Wie zegt dat ik niet houd van een vrouw met wat mooie vrouwelijke rondingen in plaats van een meisje wat net zo goed aan de irreële maten van een supermodel voldoet als een wat lange tienjarige?quote:En misschien had je gewoon iets moeten zeggen als: Liefie_ dik? Neeeee zo'n geweldig meisje heeft vast een prachtfiguur!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:56 schreef sararaats het volgende:
een doorbraak in m'n liefdesleven !!!
whohoooooo !
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de pics was niks te zien, thank god. maar een vriendin van me begon tegen de lucht te lullen, zei dat ze gewurgd werd door haar gids en ze begon in haar armen te raggen.
toen was ik het wel beu.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ze opeens beginnen met uitzenden. Net dat wij op vakantie gaan. Dus na 4 afleveringen al gemist te hebben kunnen ze me de pot op, ik wacht wel op de dvdbox. Ik laat in het midden of die gekocht wordt of omlaag geladen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de pics was niks te zien, thank god. maar een vriendin van me begon tegen de lucht te lullen, zei dat ze gewurgd werd door haar gids en ze begon in haar armen te raggen.
toen was ik het wel beu.
He gadver... !quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
toen was ik het wel beu.
quote:
Okay. That makes two of usquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:59 schreef DaMart het volgende:
O nee, ik vind dat soort dingen altijd wel intrigerend.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef MNR het volgende:
[..]
He gadver... !
Kan me voorstellen dat je er dan de brui aangeeft. Ik heb gelukkig wel geleerd hoe ik me kan beschermen tegen dat soort enge toestanden.
Vind ik ook echt een mindere kant hoor.. heb ook ooit wel eens vervelende dingen meegemaakt, maar daar ga ik nu niet op in, anders durf ik dadelijk niet meer te slapen![]()
Wat is een echt vrouwending? Daar bang voor zijn of je bezighouden met bijv. pendelen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef Frezer het volgende:
Ik vraag me wel af waarom dat nou een echt vrouwen ding is.
Er zijn meer mannen die dat iedere ochtend even doen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige occulte wat ik doe is mezelf met scheermesjes bewerken.
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waarom dat nou een echt vrouwen ding is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng occulte dingen
Brrr nu word ik bangigquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toen was ik het wel beu.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen die dat iedere ochtend even doen.
Als je energie wordt weggezogen, moet je er direct afstand van nemen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het sindsdien wel nog met iemand gedaan die er verstand van heeft en dat ging goed. Maar ik heb het idee dat mijn energie wordt weggezogen, ik zat steeds half te slapen.
Ik weet nog een keer dat ik half lag te pitten met m'n vingers op dat ding, en dat de telefoon van een vriendin ineens afging. Ik lag te stuiptrekken van schrik.
LOL!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige occulte wat ik doe is mezelf met scheermesjes bewerken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Als je energie wordt weggezogen, moet je er direct afstand van nemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat is een echt vrouwending? Daar bang voor zijn of je bezighouden met bijv. pendelen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Daarom stond er ook prachtfiguur zodat dat voor iedereen kan gelden hoe het ook ingevult wordquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En mijn hele postgeschiedenis is bij uitstek geschikt om dat excuus te voorzien van een alibi.
[..]
Wie zegt dat ik niet houd van een vrouw met wat mooie vrouwelijke rondingen in plaats van een meisje wat net zo goed aan de irreële maten van een supermodel voldoet als een wat lange tienjarige?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik leverde de energie, die vriendin zorgde voor de 'verbinding' zeg maar. Ik was de adapter, zij de stekker
.
An? Loop weg. Dat is beter voor je. Echt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Doen de vrouwen hier ook aan seksueel occulte praktijken?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je was het vrouwtje in dat spelletje?
Strikt genomen is een adapter natuurlijk niet noodzakelijk beperkt tot één geslacht. Je hebt ze ook om een mannetje naar een incompatible vrouwtje te verbindenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je was het vrouwtje in dat spelletje?
Laat ik het anders stellen. Wil je echt dat ik lieg over de kennis die ik heb van jouw figuur?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daarom stond er ook prachtfiguur zodat dat voor iedereen kan gelden hoe het ook ingevult word
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Strikt genomen is een adapter natuurlijk niet noodzakelijk beperkt tot één geslacht. Je hebt ze ook om een mannetje naar een incompatible vrouwtje te verbinden.
Ik doe niks occultsquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik doe niks occults
Ik ben gewoon overal bang voor
Na die enge verhalen nu zit ik ook met mn voeten op de bankIk durf namelijk nauwlijks met mn voeten op de grond te zitten
Ja ik weet het een idiote tik
Slecht voor mn knieen ook![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik volg je niet...quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik het anders stellen. Wil je echt dat ik lieg over de kennis die ik heb van jouw figuur?
Ik heb ervaring en weet inmiddels wat ik doequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng occulte dingen
Ah keejquote:
Ah, I know what you meanquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik leverde de energie, die vriendin zorgde voor de 'verbinding' zeg maar. Ik was de adapter, zij de stekker
![]()
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavondquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Tantra? Tantra is coolquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |