Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Kom maar op. Plaatjes, Tekst, whatever. Ik wil gewoon weten wat Tantra is.
Ik plop nog even een Grolsch open.
Ja hoor, prima. Ik heb ze van het Kruidvatquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef liefie_ het volgende:
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?
Haha, je bent me er wel eentje. Nou misschien dat ik dat dan maar eens een keer doe. Waar en wanneer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef sararaats het volgende:
dan moet je morgen naar FOK!radio luisteren. heb nu geen zin om het uit te leggen
Ja, maar dan beperk je je tot Tantrische sex. Iets wat slechts een klein (en zelfs niet noodzakelijk essentieel) onderdeel is van Tantra.quote:
Kom zeg, een normaal mens moet ook werken, die hebben geen tijd om tot 4 uur in de nacht te schommelenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..
Het is meer samen elkaar in de ogen starend naar een hoogte punt toe schommelen
En het kan uren duren :}
zie PMquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef MNR het volgende:
Haha, je bent me er wel eentje. Nou misschien dat ik dat dan maar eens een keer doe. Waar en wanneer?
Wat liefquote:
valt je Euro nog niet?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
ik weiger naar Fok!radio te luisteren dus deel je geheim maar gewoon met ons hier.
Helpt dat tegen de muggenquote:
Tuurlijk. Elke mug die ze ooit een masker heeft gegeven, heeft ze nooit meer teruggezienquote:
yup, ik ben er rond negen uur waarschijnlijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is er?
Woensdag gaat het Pubquizzen toch nog gewoon door?
Juist! Elkaar diep in de ogen kijken..... dat is toch gewoon super?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:35 schreef liefie_ het volgende:
Wat ik van tantra weet is dat je door beweging en ademhaling heel een word met je partner maar het is niet bats bats hard hard sex..
Het is meer samen elkaar in de ogen starend naar een hoogte punt toe schommelen
En het kan uren duren :}
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:36 schreef Litpho het volgende:
Ja, maar dan beperk je je tot Tantrische sex. Iets wat slechts een klein (en zelfs niet noodzakelijk essentieel) onderdeel is van Tantra.
yup, is binnen, dank jequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat lief.
heb je dat bestand zaterdag nog binnengehaald trouwens? Dan maak ik weer ruimte.
moet je de seks bij tantra geen maanden van tevoren opbouwen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Elkaar diep in de ogen kijken..... dat is toch gewoon super?![]()
[..]
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegen![]()
Tot hoe laat duurt het? (ivm laatste busquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
yup, ik ben er rond negen uur waarschijnlijk.
Ik had die keer mijn mond moeten houden zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:39 schreef MNR het volgende:
Nou mop, aan jou de eer om de rest toe te voegen![]()
Een maand lang in elkaars ogen staren zonder enige actie? Damn, dan kom je al op het moment dat ze aan je tepel zuigt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
moet je de seks bij tantra geen maanden van tevoren opbouwen?
geen idee, ligt eraan hoe druk het is, maar ik ga er meestal zo rond elf uur/half twaalf weer vandoor ivm trein en groepsverkrachtingen op de fiets enzo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt het? (ivm laatste bus)
Langharig werkschuw tuig, ga eens werken ipv een maand staren!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een maand lang in elkaars ogen staren zonder enige actie? Damn, dan kom je al op het moment dat ze aan je tepel zuigt.
nee, is primaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Prima. Ik loop dan wel met je mee als je dat niet erg vind. Mijn bus gaat vanaf Utrecht CS.
Ik ben aan het studerenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Langharig werkschuw tuig, ga eens werken ipv een maand staren!
quote:
Jawel, maar het maakt mij niet uit of ik nou naar CS loop of niet. Dan voel jij je misschien ook iets veiligerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, is prima. vertrekt ie niet vanaf janskerkhof dan?
een echte heerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jawel, maar het maakt mij niet uit of ik nou naar CS loop of niet. Dan voel jij je misschien ook iets veiligeren voor mij boeit het niet.
Doen ze dat ook via tantra?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ligt eraan hoe druk het is, maar ik ga er meestal zo rond elf uur/half twaalf weer vandoor ivm trein en groepsverkrachtingen op de fiets enzo.
geen idee. iedereen mag komen. Kijk, ik heb nu iedereen uitgenodigdquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kwam onze wandelende encyclopedie ook?
Ja ja, dat staat zwart op wit deze keerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, ik heb nu iedereen uitgenodigd.
Ik weet niet of het daarom ligt maar niet zo veel mensen doen er aan geloof ikquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom zeg, een normaal mens moet ook werken, die hebben geen tijd om tot 4 uur in de nacht te schommelen
ok, hopelijk welquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja ja, dat staat zwart op wit deze keer.
Ik weet het nog niet, het hangt even van de drukte deze week af. Als ik kom neem ik wel contact op met An, dat komt goed.
Zodat je kan testen hoe weinig ik weet zonder mijn directe uplink naar het internet?quote:
Zoiets jaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze fietsen eerst een maand starend achter je aan?
Adder. Gras. Smóóóóóóth.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
En mocht je echt niet meer thuiskomen heb ik hier nog wel een bed voor je als het moet CL.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
En mocht je echt niet meer thuiskomen heb ik hier nog wel een bed voor je als het moet CL.
Uh-huh.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De enige die eventueel bij haar in bed kruipt is Evert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |