Ik heb ervaring en weet inmiddels wat ik doequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef liefie_ het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng occulte dingen
Ah keejquote:
Ah, I know what you meanquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik leverde de energie, die vriendin zorgde voor de 'verbinding' zeg maar. Ik was de adapter, zij de stekker
![]()
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavondquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Tantra? Tantra is coolquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
Doen de vrouwen hier ook aan seksueel occulte praktijken?
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik volg je niet...
Prachtfiguur is toch een ideaal open begrip
LOL!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:13 schreef Pheno het volgende:
Ah, occult kunnen we dus wegstrepen
Nee. Als ik de term prachtfiguur bezig, dan is dat specifiek mijn waardering voor iemands figuur en dus compleet afhankelijk van mijn smaak.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
Mayby, maybe not, ik zou zeggen: go and find outquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef sararaats het volgende:
wel euh, door een stom toeval ben ik tot de vaststelling gekomen dat mevr. Heslinga wel eens de ware kan zijn.
maar het kan een valse vaststelling zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Parapsychologie? Omdat mannen te graag te nuchter willen zijn en zich daar te skeptisch voor opstellen. Vrouwen vinden het gebruikelijkerwijs makkelijker om zaken te accepteren die ze (nog) niet volledig verstandelijk begrijpen als het gevoelsmatig maar goed zit.
Om maar even te generaliseren, maar zoals elke goede generalisatie is deze wel op een kern van waarheid gebaseerd.
Je bent het, met dat voorbehoud, in essentie met me eens neem ik aan?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavond
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef sararaats het volgende:
I'm so fucked up !
Het maakt niets uit hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!![]()
@liefie_ maak je geen zorgen meis, denk aan iets leuks
Een lekkere massage, een heerlijke reep chocolade..... offu... een Belgische ijscoboer![]()
(sorry mop)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, story of your life?
Maar goed, go for it en zo.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het maakt niets uit hoorEr is heeeeel weinig voor nodig om me bang te krijgen
Anders was ik het vanavond wel geworden van een reklame of zo
Mijn dag is niet compleet zonder angst
Ik zou aarzelen om het als religie te zien (alhoewel er uiteraard wel groepen zijn die het in hun verdere religieuze ideeën opnemen). Daarentegen zijn er legio voorbeelden te vinden in religies door de eeuwen heen van bepaalde soorten kennis die voorbehouden waren aan een enkel geslacht. Het Noorse Pantheon zit er vol mee, om een voorbeeld te noemen, en Odin heeft aardige opofferingen moeten doen om kennis op te doen (jezelf een dag en nacht met een speer doorboord aan een boom hangen reken ik als opoffering). Ook in het oude Griekenland waren bijvoorbeeld Orakels grotendeels voorbehouden aan vrouwen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja. Wel apart dat tav de meer reguliere reliegies de man/vrouw verhouding wel evenwichtig is (tenminste, voor zover ik kan zien). Maar wellicht heeft dat er mee te maken dat die meer over gaan van ouders op kinderen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb liever een italiaanse ijscoboer. Voor het ijs natuurlijk, liefie mag die man hebben als hij mij mijn ijsje gegeven heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb ervaring en weet inmiddels wat ik doe
[..]
Ah keej
[..]
Ah, I know what you mean
[..]
En weer weet je weer het juiste te zeggen vanavond
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Tantra? Tantra is cool![]()
Oke nu ga ik heel even het zeikwijf uithangen hoor maar gewoon puur omdat ie te makkelijk isquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Als ik de term prachtfiguur bezig, dan is dat specifiek mijn waardering voor iemands figuur en dus compleet afhankelijk van mijn smaak.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Kees, das de beste Italiaan. Voor de onwetenden onder ons: te vinden in het immer gezellige Geldrop.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik volg je niet...
Ik ook niet in enge dingenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Angst schijnt gezond te zijn. Het rotte is dat ik niet zo snel ergens gevaar in zie
Geduldige mensen tochquote:
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oke nu ga ik heel even het zeikwijf uithangen hoor maar gewoon puur omdat ie te makkelijk is
En mijn lichaam vind jij dus niet prachtig? Ondanks de kennis die je er van hebt!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ook niet in enge dingen
Wel in dingen die nergens op slaanOf die alleen in mijn hoofd bestaan
quote:
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er valt immers weinig objectiefs over te zeggen. Iedereen heeft het figuur dat hem of haar past, en de een vindt het mooi en de ander vindt het niks.
Maar het belangrijkste blijft natuurlijk nog altijd dat je zelf tevreden bent over hoe je eruit ziet.
()
Het soort mensen die met veel pijn en moeite de hulpdienst bellen zodat een arme ambulancechauffeur een emmer koud water over ze heen kan gooienquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigen. Als het lichaam de geest die erin huist reflecteert is het uiteraard onmogelijk om de schoonheid daarvan te kunnen ontkennen, maar ik ben bang dat de foto's die ik heb gezien je wat dat betreft nog niet voldoende gelegenheid geven je ware jij te ontplooien.
Ow dit klinkt dan wel weerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw lichaam ken ik niet goed genoeg om me een oordeel aan te matigen. Als het lichaam de geest die erin huist reflecteert is het uiteraard onmogelijk om de schoonheid daarvan te kunnen ontkennen, maar ik ben bang dat de foto's die ik heb gezien je wat dat betreft nog niet voldoende gelegenheid geven je ware jij te ontplooien.
Strikt genomen is dat Tantrische sex trouwens, Tantra is wel meer dan sex, maar in de westerse volksmond...quote:
Ja, dan krijg je het "opgelegd".quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Frezer het volgende:
Zoiets denk ik ook ja. Wel apart dat tav de meer reguliere reliegies de man/vrouw verhouding wel evenwichtig is (tenminste, voor zover ik kan zien). Maar wellicht heeft dat er mee te maken dat die meer over gaan van ouders op kinderen.
Je weet je mooi uit te drukken en aan deze kant van het verhaal ben ik het met je eens. Maar zoals je weet, de N he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
Je bent het, met dat voorbehoud, in essentie met me eens neem ik aan?
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:20 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat MNR niet weet wie mevr. Heslinga is
het ligt aan de 2 Mexicaanse Tortilla's
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de handquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:19 schreef liefie_ het volgende:
Het maakt niets uit hoorEr is heeeeel weinig voor nodig om me bang te krijgen
Anders was ik het vanavond wel geworden van een reklame of zo
Mijn dag is niet compleet zonder angst
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
[Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
Je bent echt een wandelende encyclopedie he?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef Litpho het volgende:
Strikt genomen is dat Tantrische sex trouwens, Tantra is wel meer dan sex, maar in de westerse volksmond...
Afhankelijk van het materiaal waarvan de kaars gemaakt is. Oude talgkaarsen zijn, afhankelijk waar het talg vandaan komt, niet noodzakelijk zo positief geënt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef Pheno het volgende:
Tip, niet bij het gordijn zetten, anders staat de zooi in de hens.
Ik zoek tussendoor wel dingen op (en dan krijg je dus dingen als bovenstaande terugkrabbelposts verduidelijkingen), maar het scheelt natuurlijk heel wat als je weet waar je moet zoeken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent echt een wandelende encyclopedie he?
Maskertjesquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
zo, even een paars maskertje op, lijk ik ook op een spook.
Stuur de foto maar in:quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:30 schreef CherryLips het volgende:
zo, even een paars maskertje op, lijk ik ook op een spook.
Mooiquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je het "opgelegd".
[..]
Je weet je mooi uit te drukken en aan deze kant van het verhaal ben ik het met je eens. Maar zoals je weet, de N he?
[..]
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?
[..]
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
Kijk, voor dat soort dingen ben ik grandioos skeptischquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Weet je? Ik ben ook - ondanks dat het verweven is in m'n leven - bang ervoor hoor. Maar omdat ik weet hoe ik mezelf kan beschermen en veilig kan stellen, weet ik dat me niets kan overkomen. En mocht je nu vannacht bang zijn, moet je een kaarsje (waxinelichtje) aansteken. Het is een hele oude truc: kaars is heilig licht en trekt het goede aan en stoot het kwade af. Dus dan heb je dat altijd achter de hand</ zweverige info>
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=tantra&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
Kom maar op. Plaatjes, Tekst, whatever. Ik wil gewoon weten wat Tantra is.
Ik plop nog even een Grolsch open.
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Afhankelijk van het materiaal waarvan de kaars gemaakt is. Oude talgkaarsen zijn, afhankelijk waar het talg vandaan komt, niet noodzakelijk zo positief geënt.
dan moet je morgen naar FOK!radio luisteren. heb nu geen zin om het uit te leggenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef MNR het volgende:
Neuj, dat weet MNR idd niet. Ga je het me nog vertellen?
Okay, daar heb je een punt. Ik doe wel een poging, I don't give a shitquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
Ik zoek tussendoor wel dingen op (en dan krijg je dus dingen als bovenstaande terugkrabbelposts verduidelijkingen), maar het scheelt natuurlijk heel wat als je weet waar je moet zoeken.
Een goede uitleg van Tantra ga ik me niet aan wagen, daar ken ik te weinig inhoudelijk van (en nemen beoefenaars te serieus) om het risico van mijn westerse grove misvattingen op los te laten.
Het is hele passionele, wellustige seks. Waarbij het niet gaat om het klaarkomen, maar alles daarvoor een tussenin. Als je een goeie sessie hebt, ben je gewoon helemaal geestelijk voldaan. De filosofie is ook dat je eerst zelf aan je trekken komt en dan je partner bevredigt en dan ben je helemaal fullfilled. Laat ik het daar op houden.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is Tantra?
Ja, een drogistfranchise was niet helemaal waar ik op doelde met "waar het vandaan komt"quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Oho... waxinilichtjes van de etos? Kunnen die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |