SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede aflevering weer met een grappig einde.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Vind ik ook een beetje zonde, maar dat kunnen ze natuurlijk ook niet te snel weggeven. Is wel het interessantste deel van de serie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Vind wel jammer dat de verhaallijn over zijn verleden zo langzaam lijkt te gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door popolon op 18-10-2007 05:44:18 ]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Tjah als ze dat al meteen in de eerste 5 eps gaan gooien valt er niet meer veel om naar toe te kijken, dat is nu eenmaal in TV shows dat ze alles zolang mogelijk proberen te stallen voordat ze je het verhaal duidelijk uitleggen, ach ja hoort erbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:32 schreef Symer het volgende:
Het is wel een aardige serie, de humor is leuk idd en Lewis is top.
Toch vind ik het jammer dat z'n verleden zo langzaam uitgewerkt wordt. Die moordzaken zijn wel leuk enzo, maar er zijn al zo veel series die dat doen.
Dit is geen serie waar je na het einde van een aflevering meteen de volgende wil zien, dus twijfel ik nog een beetje of ik nu verder kijk of gewoon wacht tot ie hier een keer op tv verschijnt.
Je denkt niet dat er een middenweg is tussen alles in 5 afleveringen proppen aan de ene kant en aan het eind van elke afl. een shot waarbij Charlie naar z'n muur met foto's kijkt aan de andere kant?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:43 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah als ze dat al meteen in de eerste 5 eps gaan gooien valt er niet meer veel om naar toe te kijken, dat is nu eenmaal in TV shows dat ze alles zolang mogelijk proberen te stallen voordat ze je het verhaal duidelijk uitleggen, ach ja hoort erbij
Klopt, maar daar wordt het zo'n technisch verhaal van. Bovendien heeft Life daar 33% van de kijkers verloren en is het onder die doelgroep in 4 weken tijd van het best bekeken programma naar het slechts bekeken programma van dat tijdstip gegaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:40 schreef Kokstra het volgende:
De kijkcijfers stabiliseren iig wel een beetje, al is het nu wel wat aan de lage kant. Beter is het trouwens om naar de cijfers in doelgroep 18-49 te kijken aangezien dit de bepalende factor is voor zenders om een programma een vol seizoen te geven of van de buis te halen.
Geen slechte cijfers tot nu toe. Waar haal je ze vandaan? Nielsen geeft niet echt veel meer info dan de top 20.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:33 schreef Symer het volgende:
Week................Viewers
-------------------------------
09/26/07............ 9.95 M
10/03/07.............8.68 M
10/10/07.............8.10 M
10/17/07.............7.34 M
Deze site van Mediaweek is een goeie. Hier is het topic waar de cijfers van Life bijgehouden worden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Geen slechte cijfers tot nu toe. Waar haal je ze vandaan? Nielsen geeft niet echt veel meer info dan de top 20.
Ah thanks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Deze site van Mediaweek is een goeie. Hier is het topic waar de cijfers van Life bijgehouden worden.
Naja, zolang het boven de 2,7 scoort gaat het door, zo technisch is dat niet...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wordt het zo'n technisch verhaal van. Bovendien heeft Life daar 33% van de kijkers verloren en is het onder die doelgroep in 4 weken tijd van het best bekeken programma naar het slechts bekeken programma van dat tijdstip gegaan.
Ik durf dus niet te zeggen dat de serie gewoon doorgaat als het bij deze cijfers blijft.
Met een 2,7 kan ik als leek minder dan met 7,3 miljoen kijkers, dat bedoelde ik met 'technischer'.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Naja, zolang het boven de 2,7 scoort gaat het door, zo technisch is dat niet...
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het zou ietsje sneller mogen, nu kijk ik vooral voor de laatste 2 minutenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:32 schreef Symer het volgende:
Het is wel een aardige serie, de humor is leuk idd en Lewis is top.
Toch vind ik het jammer dat z'n verleden zo langzaam uitgewerkt wordt. Die moordzaken zijn wel leuk enzo, maar er zijn al zo veel series die dat doen.
Dit is geen serie waar je na het einde van een aflevering meteen de volgende wil zien, dus twijfel ik nog een beetje of ik nu verder kijk of gewoon wacht tot ie hier een keer op tv verschijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten ! En Crews is weer zo heerlijk droog.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Dat is de rode draad en vooral hij. Die ontmoeting met hem en Crews in de bar was ook leuk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:54 schreef Crazykill het volgende:
Hey een topic over Life!
Volg het ook al een tijdje en ik vind het ook een leuke serie
Die droge humor
Alleen snap ik niet waarom ze zovaak die ene vraag aan die oude neger die dat onderzoek leidde laten zien![]()
Will do.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 03:03 schreef popolon het volgende:
Ik heb niks gedaan.
Kijk nou eerst even de eerste paar afleveringen en laat dan weten wat je er van vindt.
Ja die bar stukje was wel leuk jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is de rode draad en vooral hij. Die ontmoeting met hem en Crews in de bar was ook leuk.
Zijn die afleveringen op de NBC site ook van buiten de VS te bekijken? Ze staan er allemaal op maar ik heb geen flauw idee of dat alleen voor de VS geldt. De kwaliteit online is trouwens erg goed.
Ook zo mooi uit episode 5:quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:49 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ja die bar stukje was wel leuk ja
Ik vond 5 echt goed
Die chick word helemaal gek van zn filosofische gedoe
De eerste is ook een van de minste. Daat hadden ze een betere pilot voor moeten kiezen inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef APK het volgende:
Hmmz, aflevering 1 bekeken.
What's the big deal
Ik vind het een beetje een 1000 in een dozijn detective serie.![]()
The big deal = Damian Lewisquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:14 schreef APK het volgende:
Hmmz, aflevering 1 bekeken.
What's the big deal
Ik vind het een beetje een 1000 in een dozijn detective serie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zal er niet teveel over zeggen.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
E! Onlinequote:Great news, kids. Inside sources tell me two of my new faves, Chuck and Life, have both gotten back nine orders from NBC, meaning when the strike ends they'll get full seasons!
Now, what does this delicious news mean in the grand scheme of things?
Well, about a month ago, I heard from a source very close to Chuck that the network was not going to pick it up until after the strike was over. Talks resumed today, and rumor has it things are looking very positive. Could the bosses over at the Peacock net know something good about the strike ending sometime soon? Let's hope so!
Also, what about NBC's other freshman shows? Sadly, it seems like Journeyman will only finish 12 episodes before going off into that good night. And Bionic Woman? Well, despite everyone's highest hopes, it continues to struggle, and today, a blogger reported that Katee Sackhoff has left that building...
Dat is goed nieuws.quote:
Waarom kijk jij niet gewoon livequote:Op vrijdag 30 november 2007 02:40 schreef popolon het volgende:
Niks.
Wat een geweldige aflevering weer. Vol met typische 'Crews' humor maar ook weer een erg goed verhaal.
Ik was gisteren basketball aan het kijken.quote:
Okay, priorities.quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:06 schreef popolon het volgende:
Ik was gisteren basketball aan het kijken.
Afl 9 is dus idd de nieuwste, maandag komt de volgende.quote:09. 28 Nov 07 Serious Control Issues
10. 03 Dec 07 Dig a Hole, Fill It Up (part 1)
11. 05 Dec 07 Dig a Hole, Fill It Up (part 2)
En woensdag blijkbaar nog een aflevering?quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Afl 9 is dus idd de nieuwste, maandag komt de volgende.
Blijkbaar ja. Dat is trouwens tevens voorlopig de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:29 schreef APK het volgende:
[..]
En woensdag blijkbaar nog een aflevering?
Mooi, ik ga toch op vakantie.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Dat is trouwens tevens voorlopig de laatste aflevering.
Hangt nog van de staking af. Als die snel eindigt beginnen de laatste 11 afleveringen ergens in de lente.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi, ik ga toch op vakantie.
Weet je ook wanneer het verder gaat?
Vokgend jaar na de zomer?
Doen!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:32 schreef popolon het volgende:
Ik ga hem vanavond kijken denk ik.
LIFE
Eens!!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jeeeeeeeeezus. Vanaf het begin tot het eind op het puntje van mijn stoel gezeten en steeds verder.
Wat een briljante ep. Er gebeurde van alles! Heel veel onverwachte wendingen, veel spanningen, leuke quotes weer: 'I am not Alfred am I, as in Batman and Alfred?'.![]()
![]()
!
Ik dacht even dat Reese Sr. zelfmoord ging plegen, en dan het einde![]()
![]()
! Fantastisch ook met zijn fruit weer
.
Echt de serie van het seizoen.
Volgens diverse sites zou er a.s. zaterdag (19e) een nieuwe ep komenquote:
Moet zeggen dat ik House nog niet gezien heb, maar de muziek in Life kan ik wel waarderen. Heb al aardig wat (voor mij nieuwe) nummers gedownload en zal binnenkort dat complete album even downloaden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind een toffe serie. Maar ik weet niet wat het is met deze serie, d'r hangt zo'n ontzettende "House-aura" om deze serie. Van de muziek op de achtergrond tot het puzzelen/oplossen van een moordzaak. Het lijkt gewoon op een of andere manier op de serie House.
Taz, je moet ook de serie 'The Kill Point' is gaan kijken. Ik heb nu achter elkaar aflevering 1 t/m 4 gekeken en "I am impressed"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk dat Life terug is, maar om nou te zeggen dat het geweldig was... het had z'n briljante momenten
maar ik hoop toch dat het gaande weg S2 nog een stuk beter gaat worden!!
Will do.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Taz, je moet ook de serie 'The Kill Point' is gaan kijken. Ik heb nu achter elkaar aflevering 1 t/m 4 gekeken en "I am impressed"
Die dus.... neen, kheb geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Hey mensen,
weet iemand de echte naam van die afro-amer. vrouw die de slachtoffers in het park gezien had?? (die met dat kleine kind) of weet iemand waar ik het kan vinden.. op tv.com of imdb vind k iig niks!!
bvd!
Aflevering 2 is inmiddels te downen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef APK het volgende:
Vanavond maar even downloaden.
De eerste twee weken 2x per week, toch?
Ik vind haar een beetje een eng gezicht hebben... Ik heb liever Dani (Sarah Shahi).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Ex van Crews blijft een mooi ding..![]()
Die is ook wel leuk, maar heeft ook een raar gezicht, zeker als ze een paardenstaart in heeft..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een eng gezicht hebben... Ik heb liever Dani (Sarah Shahi).
Yup elke show heeft dat bijna, dat ze 1 episode hebben waar je totaal niet in komt, Dit was er zo één.quote:
Hehe episode 4 jah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie hebben het over ep04? ... laatst 03 gezien, met die professor die bevroren was en dan 'uit elkaar valt' ---> minder![]()
en terwijl jullie vechten om z'n ex en z'n collega .... loop ik weg met z'n advocaat
Gast..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Die moeder deed mij een beetje denken aan die moeder uit Dunya (![]()
) & Desi (
)
[ afbeelding ]
Ze hebben de schedule veranderd naar woensdags zodat ze hopelijk betere ratings krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:47 schreef APK het volgende:
Oh, wist niet dat er al een nieuwe aflevering was.
Daar ben ik het zeker mee eens, als Richards ben ik echt fan van hem geworden, geweldige acteurquote:
Dat viel ons dus ook al opquote:Op zondag 16 november 2008 02:01 schreef Xebrozius het volgende:
Tja, het lijk wat overduidelijk een buikademhaling had terwijl het tussen de pakjes lag was dan wel weer een beetje slorig. Voor de rest een beetje chaotische aflevering, maar goed het was niet voor niets op black friday.
Ja dat part snapte ik ook niet zo.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuke aflevering wel, al volgde ik het eind niet helemaal. Was die Hayes nou de vader van Anna?
Geweldige scène aan tafel bij Crews thuis trouwens
Die was geweldig jaquote:
of Rachelquote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef RuiDaSilva het volgende:
Vandaag de series finale! Wel een verwacht einde, maar o zo goed....
Nou maar wachten op het volgende seizoen, maar ik weet niet of ik zo lang kan zonder Reese![]()
O gelukkig dan maar, 6 weken zonder Reese valt nog wel vol te houdenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:09 schreef Jnk18 het volgende:
Idd dat einde zag ik van miles away komen mja gewoon weer een heerlijke episode!
En het is trouwens niet de series finale!
Season Episode #.: 13
Production Number: 313
Original Airdate: Wednesday February 04th, 2009
Of die geile Olivia, met d'r dikke tieten. Twee keer een teleurstelling, eerst komt Reese binnen en daarna krijgt Crews een kogelquote:
Ik kon ook geen actuele Life vinden, dus ik denk dat NBC gewoon een herhaling uitzond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Zie net in de aflevering van Knight Rider van afgelopen donderdag "Next on NBC: Life", maar kan die episode (s02e17 dan?) nergens vinden... iemand een idee hoe dat zit?
Heb je het einde niet gezien? Die fotografe ging zelf dood.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Schitterende episode
Ben ook benieuwd wat er met Reese gaat gebeuren.. 'someone close to you will be dying soon'
Misschien moet hij close niet te geografisch bekijken dan![]()
Gabrielle Union, prima partner voor Crews. Ik vind dat ze Shani's zwangerschap op een originele manier hebben opgevangen: een FBI-zaak die met de doorlopende verhaallijn te maken heeft, eerst die agent en daarna Union als vervanger, best okay allemaalquote:Wat vinden we trouwens van de nieuwe partner?
Ik vind het best een puike vervanging.. heel ander type natuurlijk maar past perfect in de serie en lijkt goed te klikken met Crews on screen.. leuk pigmentvlekje heeft ze ook
Of leek dat alleen maar zo
Vandaar dat ik ook zeg dat hij het niet geografisch moet bekijken.. nu Reese zich in deze vreemde positie bevindt met een paar vreemde gevaarlijke kerels had de fotografe het misschien toch over een vriend/vriendin/familielid van Crewsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb je het einde niet gezien? Die fotografe ging zelf dood.
Same, snel Reese terug voordat deze show down the drain gaat!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef appelvla het volgende:
Ik vind deze serie de laatste tijd een beetje tegenvallen. De zaken die hij de laatste tijd moet oplossen boeien me niet meer zo veel..
Merci.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:41 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend waarschijnlijk pas rond mei krijgen we het te weten
Ik vond in seizoen 1 ook cool dat iedereen iedere keer werd geinterviewd in het begin van een aflevering.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijkcijfers laten idd wat na.. denk echter niet dat ze de serie nu al zullen cancellen
Ik denk dat Reese daar toch wel een grotere rol in speelt of gaat spelen en dat ze dat nu vanwege de zwangerschap op een lager pitje moesten zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze moeten meer inspelen op de zoektocht naar wat er jaren geleden gebeurd is.. het enige dat hij doet is stom rond kijken in zijn kamertje met de conspiracy wall.. daar is veel meer uit te halen
Waren +/- 4.5m viewers.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend pas ergens in mei, Maar de kijkcijfers waren niet al te best dus nog helemaal niks over te zeggen. Daarom ook wel blij dat ze er een echt einde aan hebben gemaakt.
Ook leuk stukje als Charlie met 1 slag Roman vermoordt
Nou, hij heeft wel lang genoeg geen zuurstof gekregen om aanzienlijke hersenschade opgelopen te hebben, dus als hij het heeft overleefd zal het wel een retard zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef denB het volgende:
Wellicht is hij nooit dood gegaan, want de auto heb ik niet in vlammen zien op gaan
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend pas ergens in mei, Maar de kijkcijfers waren niet al te best dus nog helemaal niks over te zeggen. Daarom ook wel blij dat ze er een echt einde aan hebben gemaakt.
Ook leuk stukje als Charlie met 1 slag Roman vermoordt
Meer hier!quote:Alas, this long-running plot line may never be entirely resolved. At the moment it appears that Life will soon end its own life with the episode that will air on Wednesday, April 8. Ratings having been respectable but not robust, it seems likely NBC will let it die.
Meanwhile, waiting for the end, we Life fans enjoy watching Crews try to figure out why and how he was set up. It must have been a sizable conspiracy, so he spends much of his spare time studying an alcove in his house where he posts photos of everyone who might be guilty and draws charts that will, he hopes, crack the case.
Tuurlijk gebeurd dat weleens.. maar helaas niet al te vaakquote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef popolon het volgende:
Jammer maar ik ben bang van wel. Zou een ander netwerk het op kunnen pakken, gebeurt dat wel eens?
Het gebeurt net zoals met scrubs vorig jaar maar is heel zeldzaam.quote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef popolon het volgende:
Jammer maar ik ben bang van wel. Zou een ander netwerk het op kunnen pakken, gebeurt dat wel eens?
Ik weet niet of jullie Chuck ook volgen maar daar is ook sprake om het op The CW verder te laten gaan als het door NBC niet verlengd wordt!!quote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Het gebeurt net zoals met scrubs vorig jaar maar is heel zeldzaam.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Erg jammer... mja ik zag het al aankomen..
Yep nadat ik Band of Brothers zovaak had gezien eindelijk een show met Damian Lewis, hebben ze een geweldige show en wordt het weer zo vroegtijdig gecancelled, om van te kotsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een stelletje motherfuckers daar!!
Life was echt wel een gave serie verdomme!!!
Nu maar hopen dat Damien Lewis weer snel terug op t.v. komt met een leuke serie!!
maar het is idd wel weer 40minuten meer vrije tijd in de week.. al zal er waarschijnlijk snel weer een nieuwe serie volgen die ik wil gaan kijken
maar het blijft zonde!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |