Waren +/- 4.5m viewers.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend pas ergens in mei, Maar de kijkcijfers waren niet al te best dus nog helemaal niks over te zeggen. Daarom ook wel blij dat ze er een echt einde aan hebben gemaakt.
Ook leuk stukje als Charlie met 1 slag Roman vermoordt
Nou, hij heeft wel lang genoeg geen zuurstof gekregen om aanzienlijke hersenschade opgelopen te hebben, dus als hij het heeft overleefd zal het wel een retard zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:39 schreef denB het volgende:
Wellicht is hij nooit dood gegaan, want de auto heb ik niet in vlammen zien op gaan
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend pas ergens in mei, Maar de kijkcijfers waren niet al te best dus nog helemaal niks over te zeggen. Daarom ook wel blij dat ze er een echt einde aan hebben gemaakt.
Ook leuk stukje als Charlie met 1 slag Roman vermoordt
Meer hier!quote:Alas, this long-running plot line may never be entirely resolved. At the moment it appears that Life will soon end its own life with the episode that will air on Wednesday, April 8. Ratings having been respectable but not robust, it seems likely NBC will let it die.
Meanwhile, waiting for the end, we Life fans enjoy watching Crews try to figure out why and how he was set up. It must have been a sizable conspiracy, so he spends much of his spare time studying an alcove in his house where he posts photos of everyone who might be guilty and draws charts that will, he hopes, crack the case.
Tuurlijk gebeurd dat weleens.. maar helaas niet al te vaakquote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef popolon het volgende:
Jammer maar ik ben bang van wel. Zou een ander netwerk het op kunnen pakken, gebeurt dat wel eens?
Het gebeurt net zoals met scrubs vorig jaar maar is heel zeldzaam.quote:Op zondag 12 april 2009 16:38 schreef popolon het volgende:
Jammer maar ik ben bang van wel. Zou een ander netwerk het op kunnen pakken, gebeurt dat wel eens?
Ik weet niet of jullie Chuck ook volgen maar daar is ook sprake om het op The CW verder te laten gaan als het door NBC niet verlengd wordt!!quote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Het gebeurt net zoals met scrubs vorig jaar maar is heel zeldzaam.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 06:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Erg jammer... mja ik zag het al aankomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |