Moet zeggen dat ik House nog niet gezien heb, maar de muziek in Life kan ik wel waarderen. Heb al aardig wat (voor mij nieuwe) nummers gedownload en zal binnenkort dat complete album even downloaden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind een toffe serie. Maar ik weet niet wat het is met deze serie, d'r hangt zo'n ontzettende "House-aura" om deze serie. Van de muziek op de achtergrond tot het puzzelen/oplossen van een moordzaak. Het lijkt gewoon op een of andere manier op de serie House.
Taz, je moet ook de serie 'The Kill Point' is gaan kijken. Ik heb nu achter elkaar aflevering 1 t/m 4 gekeken en "I am impressed"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuk dat Life terug is, maar om nou te zeggen dat het geweldig was... het had z'n briljante momenten
maar ik hoop toch dat het gaande weg S2 nog een stuk beter gaat worden!!
Will do.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Taz, je moet ook de serie 'The Kill Point' is gaan kijken. Ik heb nu achter elkaar aflevering 1 t/m 4 gekeken en "I am impressed"
Die dus.... neen, kheb geen idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Hey mensen,
weet iemand de echte naam van die afro-amer. vrouw die de slachtoffers in het park gezien had?? (die met dat kleine kind) of weet iemand waar ik het kan vinden.. op tv.com of imdb vind k iig niks!!
bvd!
Aflevering 2 is inmiddels te downen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:48 schreef APK het volgende:
Vanavond maar even downloaden.
De eerste twee weken 2x per week, toch?
Ik vind haar een beetje een eng gezicht hebben... Ik heb liever Dani (Sarah Shahi).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Ex van Crews blijft een mooi ding..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |