Die is ook wel leuk, maar heeft ook een raar gezicht, zeker als ze een paardenstaart in heeft..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een eng gezicht hebben... Ik heb liever Dani (Sarah Shahi).
Yup elke show heeft dat bijna, dat ze 1 episode hebben waar je totaal niet in komt, Dit was er zo één.quote:
Hehe episode 4 jah.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Jullie hebben het over ep04? ... laatst 03 gezien, met die professor die bevroren was en dan 'uit elkaar valt' ---> minder![]()
en terwijl jullie vechten om z'n ex en z'n collega .... loop ik weg met z'n advocaat
Gast..quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Die moeder deed mij een beetje denken aan die moeder uit Dunya (![]()
) & Desi (
)
[ afbeelding ]
Ze hebben de schedule veranderd naar woensdags zodat ze hopelijk betere ratings krijgen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:47 schreef APK het volgende:
Oh, wist niet dat er al een nieuwe aflevering was.
Daar ben ik het zeker mee eens, als Richards ben ik echt fan van hem geworden, geweldige acteurquote:
Dat viel ons dus ook al opquote:Op zondag 16 november 2008 02:01 schreef Xebrozius het volgende:
Tja, het lijk wat overduidelijk een buikademhaling had terwijl het tussen de pakjes lag was dan wel weer een beetje slorig. Voor de rest een beetje chaotische aflevering, maar goed het was niet voor niets op black friday.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |