Ik kon ook geen actuele Life vinden, dus ik denk dat NBC gewoon een herhaling uitzond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Zie net in de aflevering van Knight Rider van afgelopen donderdag "Next on NBC: Life", maar kan die episode (s02e17 dan?) nergens vinden... iemand een idee hoe dat zit?
Heb je het einde niet gezien? Die fotografe ging zelf dood.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Schitterende episode
Ben ook benieuwd wat er met Reese gaat gebeuren.. 'someone close to you will be dying soon'
Misschien moet hij close niet te geografisch bekijken dan![]()
Gabrielle Union, prima partner voor Crews. Ik vind dat ze Shani's zwangerschap op een originele manier hebben opgevangen: een FBI-zaak die met de doorlopende verhaallijn te maken heeft, eerst die agent en daarna Union als vervanger, best okay allemaalquote:Wat vinden we trouwens van de nieuwe partner?
Ik vind het best een puike vervanging.. heel ander type natuurlijk maar past perfect in de serie en lijkt goed te klikken met Crews on screen.. leuk pigmentvlekje heeft ze ook
Of leek dat alleen maar zo
Vandaar dat ik ook zeg dat hij het niet geografisch moet bekijken.. nu Reese zich in deze vreemde positie bevindt met een paar vreemde gevaarlijke kerels had de fotografe het misschien toch over een vriend/vriendin/familielid van Crewsquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Heb je het einde niet gezien? Die fotografe ging zelf dood.
Same, snel Reese terug voordat deze show down the drain gaat!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef appelvla het volgende:
Ik vind deze serie de laatste tijd een beetje tegenvallen. De zaken die hij de laatste tijd moet oplossen boeien me niet meer zo veel..
Merci.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:41 schreef bob1234 het volgende:
Nee nog niet bekend waarschijnlijk pas rond mei krijgen we het te weten
Ik vond in seizoen 1 ook cool dat iedereen iedere keer werd geinterviewd in het begin van een aflevering.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Kijkcijfers laten idd wat na.. denk echter niet dat ze de serie nu al zullen cancellen
Ik denk dat Reese daar toch wel een grotere rol in speelt of gaat spelen en dat ze dat nu vanwege de zwangerschap op een lager pitje moesten zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 18:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Ze moeten meer inspelen op de zoektocht naar wat er jaren geleden gebeurd is.. het enige dat hij doet is stom rond kijken in zijn kamertje met de conspiracy wall.. daar is veel meer uit te halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |