quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ook lang leve Britney Spears?
Gewonnen met korfbal, 9-5.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals wij de dr in de 90's leerde kenne zeker wel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwembadquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:35 schreef Bruce117 het volgende:
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat door vervelende omstadigheden er vanavond minder bier beschikbaar is.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:35 schreef Bruce117 het volgende:
Tot mijn spijt moet ik u meedelen dat door vervelende omstadigheden er vanavond minder bier beschikbaar is.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:35 schreef Bruce117 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo te zien is het grootste deel nog heel, in tegenstelling tot deze crash:
[afbeelding]
Welke runningschoenen heb je gehaald?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:50 schreef pascalheister het volgende:
middag
vanmiddag even nieuwe indoorsportschoenen gehaald en wat runningschoenen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen Grolschen Bavaria
. Duidelijk betere kwaliteit dus.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo te zien is het grootste deel nog heel, in tegenstelling tot deze crash:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke runningschoenen heb je gehaald?
Heb je ze getest in de winkel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Asics Gel-100waren afgeprijsd
[afbeelding]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.
Ik heb ook saucony, neutraal. Eerst ook op Asics, maar sinds ik saucony een keer probeerde, wil ik niets anders meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.
Mizuno heb ik voor de indoorschoenen nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen het merk niet en gaan voor Adidas, Nike of Asics.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb ook saucony, neutraal. Eerst ook op Asics, maar sinds ik saucony een keer probeerde, wil ik niets anders meer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Esmee Denters kan niet aan deze Jenny tippen: (meer op Youtube te vinden van haar)
http://www.youtube.com/watch?v=CzxQ1Z2g2Vw&mode=related&search=
quote:hi
je zingt erg goed mooie stem
sucses!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had 'r twee weken geleden al opgemerkt Grulez.![]()
Weer een rondje om de boom gelopen?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer een rondje om de boom gelopen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Het kippenhok is nog zeer luidruchtig hier.
Pfoe...zet 10 vrouwen van middelbare leeftijd bij elkaar en het kakelt maar door elkaar heen.
quote:
die uitslagen kun je zo ook wel invullenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Voor het eerst sinds tijden dat ik de tussenstanden van de eredivisie niet weet.
Straks kijken mét spanning.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
Voor het eerst sinds tijden dat ik de tussenstanden van de eredivisie niet weet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Steun hier Voreg :
Er wordt met twee maten gemeten op Fok!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Steun hier Voreg :
Er wordt met twee maten gemeten op Fok!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:54 schreef golfer het volgende:
Nu even Gouden Kalven kijken en daarna de Nacht van de Popmuziek.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Golfer heeft 450 jaar midlife crisis over de vloer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Nee beschouw, het waren ex-collega'swe hebben het wel over tupperware gehad, dat wel
![]()
Een schilderij als vloerkleed. Doe maar duur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
arme golferKLIK
Maar wij vonden het gezellig, en een handige ober
Nee beschouw, het waren ex-collega'swe hebben het wel over tupperware gehad, dat wel
![]()
Mooi he, een handgeknoopte Miróquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een schilderij als vloerkleed. Doe maar duur.
Miró?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi he, een handgeknoopte MiróIn Turkije gekocht op een vakantie.
Je zag wel dat het een schilderij was, dat vind ik best knap voor een kindquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Miró?
Zegt me niksMaar waarom in Turkije kopen als dat ook op de Zwarte Markt kan? Scheelt een hoop gezeul
Pfft. Ik zat op het Felisenum. Culturele opleidig blablaquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zag wel dat het een schilderij was, dat vind ik best knap voor een kind![]()
Ach ja, we zijn erin gestonken toenEn het is gebracht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pfft. Ik zat op het Felisenum. Culturele opleidig blabla
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:40 schreef Inquistor87 het volgende:
Hoe moet ik nou m'n nachtdienst doorkomen!?
Heerlijk hequote:Op zondag 7 oktober 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ned-3 opzetten
En meezingen m,et Tong Bluezz en Golfert
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ned-3 opzetten
En meezingen m,et Tong Bluezz en Golfert
Ik vond het best knap zo zonder de %^$&^$%% codetjes Doesquote:Op zondag 7 oktober 2007 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder code nog wel, die ik ook vergeten ben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zo eens geen onderhoud aan het spoor vandaag op mijn trajecten
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:02 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zo eens geen onderhoud aan het spoor vandaag op mijn trajecten
NS humorquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef Blawh het volgende:
Kans dat je alsnog vertraging hebt. Ik had van de week een conducteur die ongeveer 500 meter voor ieder station even een kleine minuut stil ging staan en door de omroepinstallatie heen tetterde: ATV!
Resultaat: 20 minuten vertraagd thuis op een traject van 35 km (normaal 30 minuten).
Als de metro normaal rijdt, dat is pas abnormaalquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de metro normaal rijdt. Was vorige week erg irri.
Al kwam ik met een gelukje en wat overstappen verder op de juiste plaats maar niet iedereen waardoor de halve groep halverwege binnen kwam lopen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:32 schreef Againzender het volgende:
MogguhTot 10 uur uitgeslapen
[..]
Als de metro normaal rijdt, dat is pas abnormaal
Ik woon naast een metrostation, en werkt naast het eindpunt op de Isolatorweg. Rechtstreekse verbinding, maar over een jaar genomen is het gewoon sneller om te fietsen. Daarom fiets is dus altijd maar
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kans dat je alsnog vertraging hebt. Ik had van de week een conducteur die ongeveer 500 meter voor ieder station even een kleine minuut stil ging staan en door de omroepinstallatie heen tetterde: ATV!
Resultaat: 20 minuten vertraagd thuis op een traject van 35 km (normaal 30 minuten).
Oh, het was nog spits ook dusquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig zitten, de vele mensen die moesten staan konden het helemaal niet waarderen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh, het was nog spits ook dus
Maar nee, zoiets is helemaal niet leuk. 'Staking' over de rug van anderen is heel fout.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
The Nineties,
,
!
Er wordt op mijn werk volgende week _niet_ aan de radio gezeten.
Inconsequent beleid ook altijd op FOK.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:25 schreef VoreG het volgende:
How you doin'
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inconsequent beleid ook altijd op FOK.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef pascalheister het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk dagelijks eend?
Consequent inconsequent dus. Das ook goed.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pure charmes en daarnaast is het consequent, want door een fout werd een andere user (daggla) ook eerder unbanned voor hetzelfde.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Consequent inconsequent dus. Das ook goed.
Nouja, welkom terug. Je hebt je nachtdienst in ieder geval overleefd.
En je krijgt koffie van charmante Limbo's, toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup en dan vanaovnd weer. Ik was al ontzettend moe vannacht, maar nu heb ik nog maar 4 uurtjes geslapen ook.
Leuk.
Gelukkig verdien ik er geld mee.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Ole het volgende:
waarom staan alle tussenstanden om 0-0? lijkt me wel erg toevallig..
niet bij sparta- ajaxquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Ole het volgende:
De brillen waren in de aanbieding. Maar die bij Sparta-Ajax was van slechte kwaliteit, die is kapot.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Ole het volgende:
En El Tanquequote:Op zondag 7 oktober 2007 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
nu wel
Ajax wordt kampioen door kJH en Luis
die luis breekt nog wel een keer een been en kjh is met de winter wegquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
nu wel
Ajax wordt kampioen door kJH en Luis
Juich niet te vroeg, Ursaiz staat er nog in.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
De punten zijn nog niet binnen Frenk.
quote:
quote:
Siem naar het EKquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En je krijgt koffie van charmante Limbo's, toch?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geef je geen antwoord? Ik stel de vraag toch niet voor niets?
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft al zo'n geweldige middag gehad. Een rondje weggeven zou helemaal een drama zijn. Dat gun ik hem niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef tong80 het volgende:
Iemand die het studio voetbal topic kan vinden ?
Ja, ik meld het niet overal, maar als ik me verveel, scroll ik er een beetje doorheen en ga ik er wat in zitten lezen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet eens hier?
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
thxquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
TV tip: Om 21:00 uur BBC2 nieuwe Top Gear.
kwam er ook pas net achter toen ik de nieuwe TV liep te verkennen. Best handig die digitale zooiquote:
quote:
What the fuck ik heb helemaal niet gespeeldquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:00 schreef borisz het volgende:eilanden
sjimmie
Diek zit bij Does aan tafel bij de freeroll
Hoe was je verjaardag?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ze haalden inderdaad opgelucht adem
Jazeker, lachen programma vind ik dat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Try before you die was weer leuk
Je was wel ingeschreven, ik zag je einde nog net.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
What the fuck ik heb helemaal niet gespeeld
je had je wel aangemeld maar bleef sitting outquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
What the fuck ik heb helemaal niet gespeeld
Katja was weerquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
Try before you die was weer leuk
Ze heeft er wel eens beter uitgezien, maar sexy was ze welquote:
dat ding ziet er sowieso belachelijk uitquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:Abend!
Volgens sjimmie is de ArenA roze vanwege Pink Ribbon, maar belachelijk ziet het er wel uit
Nee, het Guus Meeuwis Stadion is een architectonisch hoogstandjequote:Op zondag 7 oktober 2007 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ding ziet er sowieso belachelijk uit
Guus Meeuwis stadionquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het Guus Meeuwis Stadion is een architectonisch hoogstandje
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat kon je niet in je vorige post zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoord
dat zie je tochquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat kon je niet in je vorige post zeggen?
Hier kan ik dus echt niet tegen hè. In VBL heb je altijd van die betweterige mods, die het dan weer niet eens zijn met de manier waarop je een discussie voert. Voetbal is beleving, voetbal is drogredenen. Je zal ermee moeten leven. Of iedereen in een heropvoedingskamp stoppen. Kan wel gezellig worden trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoord
Hangt er van af wat je met het brood hebt gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Hoort brood dat je vrijdag hebt gekocht nu al beschimmeld te zijn?
Het is btw echt mistig, kan misschien net 20 meter zien.
Ik ben 9 x klaargekomen vannachtquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is SCH vanochtend met een odol wakker geworden
Teveel details zo vroeg op de ochtend.....quote:
quote:
Volgens mij zit z'n bandje met "goedemorgen" gewoon vast in een loop.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:00 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is SCH vanochtend met een odol wakker geworden
Omdat ik in een goede bui ben, ook nog taart erbijquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:56 schreef Suijk het volgende:
Bossie moet een rondje geven, hi ha ho!
slagroom naast de taartquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat ik in een goede bui ben, ook nog taart erbij
[ afbeelding ]
Helemaal niks, dat is het gekke. Had het vrijdag gekocht om vandaag las ontbijt te gebruiken, maar dat ging dus niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je met het brood hebt gedaan![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij bent zo'n smeerkees, voor jouw geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |