Heb je ze getest in de winkel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Asics Gel-100waren afgeprijsd
[afbeelding]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.
Ik heb ook saucony, neutraal. Eerst ook op Asics, maar sinds ik saucony een keer probeerde, wil ik niets anders meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal om het half jaar ongeveer nieuwe schoenen en eigenlijk altijd weer het zelfde model van Mizuno of Saucony.
Mizuno heb ik voor de indoorschoenen nuquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heel veel mensen kennen het merk niet en gaan voor Adidas, Nike of Asics.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb ook saucony, neutraal. Eerst ook op Asics, maar sinds ik saucony een keer probeerde, wil ik niets anders meer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Esmee Denters kan niet aan deze Jenny tippen: (meer op Youtube te vinden van haar)
http://www.youtube.com/watch?v=CzxQ1Z2g2Vw&mode=related&search=
quote:hi
je zingt erg goed mooie stem
sucses!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Je had 'r twee weken geleden al opgemerkt Grulez.![]()
Weer een rondje om de boom gelopen?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Weer een rondje om de boom gelopen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:19 schreef golfer het volgende:
Het kippenhok is nog zeer luidruchtig hier.
Pfoe...zet 10 vrouwen van middelbare leeftijd bij elkaar en het kakelt maar door elkaar heen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |