quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, het Guus Meeuwis Stadion is een architectonisch hoogstandje
zeg ik dat ergens?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoordquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat kon je niet in je vorige post zeggen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoord
dat zie je tochquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat kon je niet in je vorige post zeggen?
Hier kan ik dus echt niet tegen hè. In VBL heb je altijd van die betweterige mods, die het dan weer niet eens zijn met de manier waarop je een discussie voert. Voetbal is beleving, voetbal is drogredenen. Je zal ermee moeten leven. Of iedereen in een heropvoedingskamp stoppen. Kan wel gezellig worden trouwens.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan dit soort posts heb ik trouwens echt de pest in VBL, je wordt er mee doodgegooid. Meldt een Feyenoorders iets kritisch over Ajax, krijgt hij in plaats van een dicussie een sneer terug over Feyenoord
Hangt er van af wat je met het brood hebt gedaanquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:03 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Hoort brood dat je vrijdag hebt gekocht nu al beschimmeld te zijn?
Het is btw echt mistig, kan misschien net 20 meter zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |