Aaah wat liefquote:Op donderdag 6 december 2007 08:01 schreef Qwea het volgende:
Hallo, ik wilde jullie even bedanken voor al het OP aanpassings werk enzoot wat jullie regelmatig moeten doen in mijn actie topic
lievthank you both!
Hihi.quote:Op maandag 10 december 2007 17:57 schreef Nitros het volgende:
hallo lid brighteyes waarom sluit u mijn topic over mijn poes dit was een serieus topic maar ik kan echt niets doen aan de reactie van de andere mensen hoor ik vind dat je die dan maar moet straffen anders open ik het topic opnieuw in een ander forum
Doe datquote:Op maandag 10 december 2007 17:57 schreef Nitros het volgende:
hallo lid brighteyes waarom sluit u mijn topic over mijn poes dit was een serieus topic maar ik kan echt niets doen aan de reactie van de andere mensen hoor ik vind dat je die dan maar moet straffen anders open ik het topic opnieuw in een ander forum
Gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:53 schreef Qwea het volgende:
hoooi
kan iemand de Op van het oude topic in het nieuwe topic gooien? Mn OP staat op mn server, en die ligt momenteel plat
thnx
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:24 schreef Qwea het volgende:
hoi, zou een waanzinnige mod even de TT van de Jochem actie willen aanpassen? 724 euro vervangen voor 827 ?![]()
Thank you very mug.
Ik ben het helemaal met je eens, ik heb het verwijderd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef deedeetee het volgende:
Mopshond
harajuku is niet echt leuk en isdatzo óók niet
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Qwea het volgende:
dank u, dank u
Actie is gesloten. Even douchen en dan ga ik een handleiding voor je schrijven
echt niequote:Op woensdag 19 december 2007 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Word het laat voor je op msn komt?
Ik wil heel erg graag niet te laat naar mijn bedje![]()
ik zit de hele dag op msnquote:Op woensdag 19 december 2007 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Word het laat voor je op msn komt?
Ik wil heel erg graag niet te laat naar mijn bedje![]()
Heb jij een leven?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef Litso het volgende:
Doe ik als ik thuis ben, nu even druk aan het werk
Nou, dat mag altijd heaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef senesta het volgende:
Zal ik even de donateurs en zo knippen en plakken, ja?
Het leven is wel verdomd zwaar he jochie.quote:
Ja, ik bedoel dat SNAP je toch niet. Jemig, welke school laat mensen nou HELE dagen achter een PC zitten MET INTERNET.quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:02 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi!
Hoest met Senesta's hoofd? Vroeg ik me zomaar even af
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Ja, een goede nachtrust heeft een hoop goed gedaan![]()
Ik was echt zo vreselijk moe, ik kan me amper herinneren hoe ik naar bed ben gekomen![]()
Zullen we morgenochtend controleren of wilde je het later doen?
Oh en je lijstje is aangepast.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:04 schreef Litso het volgende:
No wai, straks pakken ze m'n internet af [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef Qwea het volgende:
Halloooo!
Voor ik het morgen vergeet ;
Ik wens jullie ontzettend fijne kerstdagen en een gelukkig 2008En ontzettend bedankt dat ik mn actie mocht houden in F&F
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk kerstfeest!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel Qwea, ik vind dat jullie het super hebben gedaan en jij natuurlijk in het bijzonder.
En ik hoop dat jij ook hele fijne kerstdagen hebt en een heel goed 2008.
Oh en wil je MM ook even een complimentje geven voor de goede dingen die hij vanaf de achtergrond voor de actie heeft gedaan?
fine with me. Neem aan dat de bank de rekening niet zo snel opheft toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag om een uurtje of twee?
ik hoop van niet iigquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef senesta het volgende:
Nee, zal toch niet?!
Ik dacht dat er wel zoiets is geweest, ik zal even voor je zoeken maar dan is het zowiezo niet erg recent, je kan als je wilt ook een nieuw topic openen hoorquote:Op maandag 31 december 2007 13:11 schreef OA het volgende:
Is er een topic over katten en (voor hen) giftige planten?
De zoekfunctie weigert iig weer alle dienst...![]()
Ik wacht heel even jouw zoekresultaat af.quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel zoiets is geweest, ik zal even voor je zoeken maar dan is het zowiezo niet erg recent, je kan als je wilt ook een nieuw topic openen hoor
Bedankt voor het zoeken!quote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef senesta het volgende:
Volgens mij doet de hele search het niet![]()
Hij geeft wel aan dat hij topics vind maar laat ze niet zien.
Ik heb ook nog even met google gekeken en niets gevonden, in het feestdagen topic staan wel wat feestdagen gerelateerde dingetjes die giftig zijn maar erg beknopt natuurlijk
Je sig. too.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef de_priester het volgende:
cavia met plekken, gaat niet weg, imaverol
wil iemand even editten? 2e post na OP.
thanks [afbeelding]
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
FF lijkt zo raar zonder sticky topics.
We hebben wel een honden foto topic waarin wel wat kleine vragen tussendoor gesteld worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er naast het kattenvraagbaak topic ook een hondenvraagbaak topic?
Ik wil een vraag stellen over vreemd gedrag van een hond maar ik ben bang dat een eventuele TT onzin users aan gaat trekken.
Prima, ik ben geen mod tenslotte, maar mij zul je niet meer zien in het topic of in F&F voorlopig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:03 schreef senesta het volgende:
Dizzy, ik heb in het topic gepost, ik wil hem eigenlijk nog niet dicht gooien
Dit vind ik nou een beetje jammer hara. Juist jij bent een van de personen die al gauw zorgt dat een discussie hoog oploopt met je beschuldigende toontje af en toe. Misschien moet je eens bij jezelf gaan bedenken of dat wat minder kan, in plaats van vervolgens mensen nog even na te bonjouren in het FB-topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |