En daar zitten de ingezamelde spullen van Nonneke/BigBird nog niet bij!quote:38 blikjes whiskas
49 blikjes gourmet
5 blikjes iams
2 zakjes iams
10 zakjes Technical
1 Zak iams Active Maturity 7+ van 1kg
3 Zakken iams Active Maturity 7+ van 3kg
2 pakken felix brokken
1 Zak Topper van 10KG
1 zak Viancat Royal van 10KG
1 Krabpaal
aah, was jij datquote:Op donderdag 20 december 2007 19:18 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Cool, zelfs een foto met de blikken en brokken
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:21 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Ja, sorry dat het zoveel woog, ik heb het moeten meezeulen in me rugtas richting werk
Ja die TNT dude vondt het al niet niet tof toen ie bij mij weg gingquote:Op donderdag 20 december 2007 19:23 schreef Qwea het volgende:
[..]De man van tnt kwam aan de deur "ja sorry hij staat op zn kop, de bodem knapte opeens"
Ik heb me rot gesjouwt aan dat pakket
Nou, ikquote:Op donderdag 20 december 2007 20:38 schreef jora23 het volgende:
Ik ben officieel vrij, maar het is wel de bedoeling om even te kijken ja. Het moet natuurlijk ook weer niet veel te druk worden haha. Dan zien jullie nog niet hoe de katjes reageren. Maar wel grappig, al die mensen achter een avatar. Wie gaan er mee dan? Allemaal kattengekken neem ik aan?
Zeg, zijn er mensen handig bij jullie? Of moeten wij die katten krabpaal ff in elkaar schroeven?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:30 schreef jora23 het volgende:
Ik zie Arnie (onze huiskat) nu al genieten van die gourmetblikjes![]()
Aangezien Arnie een verwend manneke is. Maar goed gedaan allemaal. Ik zal hier ook nog even een reactie geven, als de spulletjes op hun plekje staan begin volgende week![]()
Dit maakt mijn kerst al goed, ik weet namelijk nu al dat sommige katten er met hun snufferd bovenop zitten zaterdag. Anderen zullen pas als iedereen weer weg is er van gaan genieten.
Afz Miranda assistente bij makatsi
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:27 schreef ImmortalOne het volgende:
[..]
Ja die TNT dude vondt het al niet niet tof toen ie bij mij weg ging
En Jochem? Is die nog steeds zo schuchter? Of valt dat nu wel mee?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:52 schreef jora23 het volgende:
Als jullie zaterdag in de kattenkamer zijn, moeten jullie ook ff naar Scruntch kijken hoor!!!
Dat is een echte lieverd met van die schrompeloortjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |