Ik ben het helemaal met je eens, ik heb het verwijderd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:04 schreef deedeetee het volgende:
Mopshond
harajuku is niet echt leuk en isdatzo óók niet
Ik heb je toegevoegdquote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef Qwea het volgende:
dank u, dank u
Actie is gesloten. Even douchen en dan ga ik een handleiding voor je schrijven
echt niequote:Op woensdag 19 december 2007 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Word het laat voor je op msn komt?
Ik wil heel erg graag niet te laat naar mijn bedje![]()
ik zit de hele dag op msnquote:Op woensdag 19 december 2007 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd
Word het laat voor je op msn komt?
Ik wil heel erg graag niet te laat naar mijn bedje![]()
Heb jij een leven?quote:Op donderdag 20 december 2007 19:30 schreef Litso het volgende:
Doe ik als ik thuis ben, nu even druk aan het werk
Nou, dat mag altijd heaquote:Op donderdag 20 december 2007 20:57 schreef senesta het volgende:
Zal ik even de donateurs en zo knippen en plakken, ja?
Het leven is wel verdomd zwaar he jochie.quote:
Ja, ik bedoel dat SNAP je toch niet. Jemig, welke school laat mensen nou HELE dagen achter een PC zitten MET INTERNET.quote:
Wat lief!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:02 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi!
Hoest met Senesta's hoofd? Vroeg ik me zomaar even af
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Ja, een goede nachtrust heeft een hoop goed gedaan![]()
Ik was echt zo vreselijk moe, ik kan me amper herinneren hoe ik naar bed ben gekomen![]()
Zullen we morgenochtend controleren of wilde je het later doen?
Oh en je lijstje is aangepast.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:04 schreef Litso het volgende:
No wai, straks pakken ze m'n internet af [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:21 schreef Qwea het volgende:
Halloooo!
Voor ik het morgen vergeet ;
Ik wens jullie ontzettend fijne kerstdagen en een gelukkig 2008En ontzettend bedankt dat ik mn actie mocht houden in F&F
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijk kerstfeest!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:48 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel Qwea, ik vind dat jullie het super hebben gedaan en jij natuurlijk in het bijzonder.
En ik hoop dat jij ook hele fijne kerstdagen hebt en een heel goed 2008.
Oh en wil je MM ook even een complimentje geven voor de goede dingen die hij vanaf de achtergrond voor de actie heeft gedaan?
fine with me. Neem aan dat de bank de rekening niet zo snel opheft toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:02 schreef senesta het volgende:
Vanmiddag om een uurtje of twee?
ik hoop van niet iigquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:08 schreef senesta het volgende:
Nee, zal toch niet?!
Ik dacht dat er wel zoiets is geweest, ik zal even voor je zoeken maar dan is het zowiezo niet erg recent, je kan als je wilt ook een nieuw topic openen hoorquote:Op maandag 31 december 2007 13:11 schreef OA het volgende:
Is er een topic over katten en (voor hen) giftige planten?
De zoekfunctie weigert iig weer alle dienst...![]()
Ik wacht heel even jouw zoekresultaat af.quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel zoiets is geweest, ik zal even voor je zoeken maar dan is het zowiezo niet erg recent, je kan als je wilt ook een nieuw topic openen hoor
Bedankt voor het zoeken!quote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef senesta het volgende:
Volgens mij doet de hele search het niet![]()
Hij geeft wel aan dat hij topics vind maar laat ze niet zien.
Ik heb ook nog even met google gekeken en niets gevonden, in het feestdagen topic staan wel wat feestdagen gerelateerde dingetjes die giftig zijn maar erg beknopt natuurlijk
Je sig. too.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef de_priester het volgende:
cavia met plekken, gaat niet weg, imaverol
wil iemand even editten? 2e post na OP.
thanks [afbeelding]
Ik vind het wel mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
FF lijkt zo raar zonder sticky topics.
We hebben wel een honden foto topic waarin wel wat kleine vragen tussendoor gesteld worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is er naast het kattenvraagbaak topic ook een hondenvraagbaak topic?
Ik wil een vraag stellen over vreemd gedrag van een hond maar ik ben bang dat een eventuele TT onzin users aan gaat trekken.
Prima, ik ben geen mod tenslotte, maar mij zul je niet meer zien in het topic of in F&F voorlopig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:03 schreef senesta het volgende:
Dizzy, ik heb in het topic gepost, ik wil hem eigenlijk nog niet dicht gooien
Dit vind ik nou een beetje jammer hara. Juist jij bent een van de personen die al gauw zorgt dat een discussie hoog oploopt met je beschuldigende toontje af en toe. Misschien moet je eens bij jezelf gaan bedenken of dat wat minder kan, in plaats van vervolgens mensen nog even na te bonjouren in het FB-topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
Doei.
Jammer van mij? Ik geef gewoon advies, word beticht van niets toevoegen door iemand die helemaal niets ontopics toevoegd, en dan nog mod ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een beetje jammer hara. Juist jij bent een van de personen die al gauw zorgt dat een discussie hoog oploopt met je beschuldigende toontje af en toe. Misschien moet je eens bij jezelf gaan bedenken of dat wat minder kan, in plaats van vervolgens mensen nog even na te bonjouren in het FB-topic.
Heb jij uberhaupt dat topic wel gelezen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een beetje jammer hara. Juist jij bent een van de personen die al gauw zorgt dat een discussie hoog oploopt met je beschuldigende toontje af en toe. Misschien moet je eens bij jezelf gaan bedenken of dat wat minder kan, in plaats van vervolgens mensen nog even na te bonjouren in het FB-topic.
Zie mijn reply daar ook. Ja, ik heb het topic gelezen, en ja er wordt goedbedoeld advies gegeven op een dusdanige toon dat TS zich niet meer welkom voelt. Ik heb daar ook aangegeven dat ze wat minder lange tenen moet kweken en de reacties niet zo persoonlijk moet opvatten, maar ik vind ook dat er behoorlijk fel en beschuldigend gepost wordt. Of dat nou zo bedoeld is of niet, het is hoe dan ook vervelend dat de TS zich gewoon niet meer welkom voelt, en dat mag voor beide partijen een moment zijn waarop ze even kijken waar het misgaat. De toon van een aantal mensen staat me bepaald niet aan in dat topic, en dan nog even zo'n 'doei' met begeleidende PI hier posten schiet me even in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt dat topic wel gelezen?
Als dat waar zou zijn zou ze niet komen met "Nee want het is helemaal niet leuk om je hond elke keer te moeten straffen." Zou ze echt advies willen zou ze vragen hoe dat dan wel te doen, ipv het gelijk afdoen omdat het niet leuk is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef simmu het volgende:
[..]
zie de post hierboven. TS loopt helemaal niet weg van wat niet leuk is, TS probeert alleen maar vrienden te helpen door info te vragen, en wordt vervolgens aan alle kanten bekritiseerd dat TS haar hond niet goed opvoed.
en kritiek is iets anders dan goedbedoeld advies. en als je dan advies wil geven (wat denk ik welkom is) is het wel aardig om iig de situatie en achtergrond door te lezen opdat de adviesgever weet waar het advies dan over dient te gaan.
ze weet het helemaal niet beter, het is namelijk TS haar/zijn hond helemaal niet. duh!
Je eerste advies was inderdaad prima Hara, het is alleen jammer dat een hoop van je verdere posts een behoorlijke dosis sarcasme en hoon bevatten, dat zet best wel een toon namelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer van mij? Ik geef gewoon advies, word beticht van niets toevoegen door iemand die helemaal niets ontopics toevoegd, en dan nog mod ook.
Bite me.
Ik heb het niet op dat zielige "Boohoo dan kom ik lekker eerst helemaal niet meer terugquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Je eerste advies was inderdaad prima Hara, het is alleen jammer dat een hoop van je verdere posts een behoorlijke dosis sarcasme en hoon bevatten, dat zet best wel een toon namelijk.
En je reactie hier in het FB topic is ook absoluut niet nodig [afbeelding]
tsjek: je hebt het hele topic dus niet doorgelezen: TS gaat helemaal niets doen, het is niet TS haar/zijn hond. als je *dat* nu eerst eens meeneemt, ipv TS steeds maar aan te vallen......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn zou ze niet komen met "Nee want het is helemaal niet leuk om je hond elke keer te moeten straffen." Zou ze echt advies willen zou ze vragen hoe dat dan wel te doen, ipv het gelijk afdoen omdat het niet leuk is.
Aan de andere kant wordt symptoonbestrijding gelijk met twee handen aangepakt "Ja. Dát ga ik doen!"
Hello.
Ik stel mijn mening bij. Ik word het steeds meer eens met DML dat ze het topic verlaat. Kan iedereen niet gewoon even op een vriendelijke toon posten ofzo? Nogmaals, het advies is vast goedbedoeld maar dat 'kijk ons het eens beter doen' toontje is gewoon niet prettig. Ze vraagt gewoon of mensen nog ideeën hebben om dit probleem te verhelpen, en wat ze krijgt is dat ze van alle kanten hoort hoe slecht ze d'r hond heeft opgevoed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:29 schreef Litso het volgende:
Ok, ik heb in de OP het stukje 'een goede vriend' aangezien voor 'mijn vriend'. Ik ga het topic nog even opnieuw lezen Isdatzo.
Ik weet dondersgoed dat het niet TS betreft. Maar de antwoorden zijn door TS gegeven. Volgens jouw redenatie moeten we maar niets zeggen want het bereft TS haar hond niet. Tenzij het positief is, hè.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:33 schreef simmu het volgende:
[..]
tsjek: je hebt het hele topic dus niet doorgelezen: TS gaat helemaal niets doen, het is niet TS haar/zijn hond. als je *dat* nu eerst eens meeneemt, ipv TS steeds maar aan te vallen......
ik denk dat TS gewoon info en oplossingsmogelijkheden zocht. om dan zo aangevallen te worden is zuur en zeker niet behulpzaam.
overigens heb ik ook de ervaring dat F&F niet de plaats is om gewoon oprecht info te zoeken, je wordt steeds aangevallen op "dit doe je verkeerd" "dat doe je verkeerd" je moet dan dit doen, dat doen, zu en zo, en ondertussen voel je je dan zelf mega rot omdat je oprecht probeerde info te zoeken, en dan aan alle kanten afgekraakt wordt. ik voor mij bijvoorbeeld start hier geen topic meer (en ja: ik heb op het moment wel degelijk een probleempje met een van mijn katten)
Nogmaals, het is niet mijn hond en we hebben het ook niet over dat dit een weekje speelt en er niks geprobeerd is door het baasje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn zou ze niet komen met "Nee want het is helemaal niet leuk om je hond elke keer te moeten straffen." Zou ze echt advies willen zou ze vragen hoe dat dan wel te doen, ipv het gelijk afdoen omdat het niet leuk is.
Aan de andere kant wordt symptoonbestrijding gelijk met twee handen aangepakt "Ja. Dát ga ik doen!"
Hello.
laat maar, als de toon die je gebruikt in het topic je normale toon is, valt er denk ik weinig meer aan te doen. misschien moest je je wat meer in mensen verdiepen, da's tenslotte ook een diersoort.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet dondersgoed dat het niet TS betreft. Maar de antwoorden zijn door TS gegeven. Volgens jouw redenatie moeten we maar niets zeggen want het bereft TS haar hond niet. Tenzij het positief is, hè.
Ik weet dat het niet jouw hond is, maar het verhaal speelt via jou. Dus reageer ik op jou.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nogmaals, het is niet mijn hond en we hebben het ook niet over dat dit een weekje speelt en er niks geprobeerd is door het baasje.
Heb ik niet gezegd.quote:Er is straffen en straffen. Er werd gedaan alsof het beestje structureel op haar lazer kreeg en dat viel heel erg verkeerd aangezien straffen een vermanend foei zeggen is in dit geval.
quote:En omdat ik zeg dat straffen niet leuk is betekend dat toch niet direct dat straffen daarom uit den boze is? Ik zeg alleen dat het tot nu toe niet tot resultaten heeft geleid en dat het baasje met een naar gevoel zit omdat hij meende dr toch eerst op haar actie te moeten wijzen en even te moeten laten ipv dat hij bij thuiskomst dr direct vrolijk kan aanhalen.
Ik zal hem vertellen dat achteraf straffen echt niet werkt maar om het elke dag ongemerkt voorbij te laten gaan omdat je dr niet op hederdaad kan betrappen is ook weer zoiets.
Ik zei dat omdat, zoals ik al eerder zei, je een opgevoede hond best dingen kan afleren, of leren. Ik bedoelde dat niet zo nasty als het misschien overkwam. En dat het beest verpest zou zijn? Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb.quote:Hara ik vroeg hoe JIJ het dan zou doen en de toon van je post kwam op mij over alsof jouw beest geweldig was opgevoed en deze hond in kwestie verpest zou zijn door het baasje. Ik stoorde me nogal aan de veroordelende toon over een baasje en hond dat je niet kent en waarover ik wat korte zinnen schrijf die misschien ook nog eens niet helemaal lekker geformuleerd zijn.
Ik ben ook helemaal niet anti symptoonbestrijding. Dat hoor je mij nergens zeggen. Maar ik ben er wel tegen als dat het enige is wat er gedaan wordt.quote:Verder ben ik van mening dat als de hond het doet als je niet thuis bent en je haar dus zelden of nooit op hederdaad kan betrappen, symptoombestrijding voor het moment dan de enige oplossing is.
Als je het niet erg vindt, ik heb verder geen behoefte meer om de discussie met jou aan te gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
laat maar, als de toon die je gebruikt in het topic je normale toon is, valt er denk ik weinig meer aan te doen. misschien moest je je wat meer in mensen verdiepen, da's tenslotte ook een diersoort.
ts voelt zich behoorlijk gekwetst en verongelijkt, en (lijkt mij iig) terecht, vanwege het nare toontje wat door jou en anderen gebruikt wordt. zou je je hond zo benaderen?
Ja, ocharme, er wordt eens een keer iets gezegd wat je niet aanstaat.. boe-hoe. Dat moet wat worden als je later in de grote boze wereld terecht komt..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:50 schreef simmu het volgende:
[..]
laat maar, als de toon die je gebruikt in het topic je normale toon is, valt er denk ik weinig meer aan te doen. misschien moest je je wat meer in mensen verdiepen, da's tenslotte ook een diersoort.
ts voelt zich behoorlijk gekwetst en verongelijkt, en (lijkt mij iig) terecht, vanwege het nare toontje wat door jou en anderen gebruikt wordt. zou je je hond zo benaderen?
Ik kan me vergissen maar volgens mij was ik de enige die uit haar panty schootquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik stel mijn mening bij. Ik word het steeds meer eens met DML dat ze het topic verlaat. Kan iedereen niet gewoon even op een vriendelijke toon posten ofzo? Nogmaals, het advies is vast goedbedoeld maar dat 'kijk ons het eens beter doen' toontje is gewoon niet prettig. Ze vraagt gewoon of mensen nog ideeën hebben om dit probleem te verhelpen, en wat ze krijgt is dat ze van alle kanten hoort hoe slecht ze d'r hond heeft opgevoed.
Noem het naief maar ik had van te voren echt niet verwacht dat het baasje zijn manier van opvoeden door het slijk zou worden gehaald omdat ik advies vraag over een drollen etende hond. Sowieso heeft het baasje dat niet verdient in mijn ogen en baasje kan zich niet verdedigen aangezien ik hier om wat tips kwam vragen en niet hij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef MinderMutsig het volgende:
De slachtofferrol die TS zich nu aanmeet is echt zwaar overdreven.![]()
Want?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ik heb verder geen behoefte meer om de discussie met jou aan te gaan.
Dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
F&F blijkt gewoon anders dan ik ingeschat heb en ja daarom zal ik het wel uit mijn hoofd laten nog eens een topic te openen.
Jij verwoord het iets beter dan ik deed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen maar volgens mij was ik de enige die uit haar panty schoot [afbeelding] bij het lezen van een aantal opmerkingen van TS en ook de enige die krengerig uit de hoek kwam. Daarvan heb ik in het topic al aangegeven dat het te kort door de bocht was en dat ik wel iets tactischer had kunnen antwoorden. Bovendien heb ik de in mijn optiek kwetsende opmerking gelijk geedit en gezegd dat ik uit het topic zou blijven tot ik mijn tact teruggevonden had. Daarmee had de kous gewoon af kunnen zijn maar ze blijft zelf doorgaan nog even aangemoedigd door een aantal modjes. De slachtofferrol die TS zich nu aanmeet is echt zwaar overdreven. [afbeelding]
Er worden door een aantal mensen goede tips, adviezen en informatie gegeven. Als ze het daar niet mee eens is of er niks mee wil doen is dat aan haar (of haar vriend) maar om nou te zeggen dat iedereen onvriendelijk reageert is echt zwaar overdreven. Het overgrote deel van de reacties zijn gewoon nuttig.
Maar goed, bij deze nogmaals mijn excuses voor mijn door PMS ingegeven krengerigheid [afbeelding]
Want dat is de enige reacties die ik terug krijg. Wat mij betreft stuur je me PMs vol kritiek, maar beantwoord dan ook mijn vragen en reageer op de rest. Maar dat gebeurt niet, en dan kan ik net zo goed een discussie met mezelf aangaan. Of de muur for that matter.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Want? [afbeelding]
Ik geef haar eigenlijk wel gelijk, blijkbaar bedoel je het echt niet zo maar je toon jaagt mensen nog wel eens flink in het harnas. Vervolgens laat je je er amper op aanspreken.
wellicht komt dat omdat ik je vragen niet begrijp, en je zelf ook niet ingaat op de vragen die een ander stelt. en nee: ik ga iid niet in op een welles-nietus gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Want dat is de enige reacties die ik terug krijg. Wat mij betreft stuur je me PMs vol kritiek, maar beantwoord dan ook mijn vragen en reageer op de rest. Maar dat gebeurt niet, en dan kan ik net zo goed een discussie met mezelf aangaan. Of de muur for that matter.
Waarbij je voor het gemak even vergeet dat die in jouw ogen rottige opmerkingen pas kwamen nadat jij het had over de hond straffen bij thuiskomt, steeds de hond straffen en dat straffen niet leuk was.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Noem het naief maar ik had van te voren echt niet verwacht dat het baasje zijn manier van opvoeden door het slijk zou worden gehaald omdat ik advies vraag over een drollen etende hond. Sowieso heeft het baasje dat niet verdient in mijn ogen en baasje kan zich niet verdedigen aangezien ik hier om wat tips kwam vragen en niet hij.
F&F blijkt gewoon anders dan ik ingeschat heb en ja daarom zal ik het wel uit mijn hoofd laten nog eens een topic te openen. Mijn goed recht omdat even te uiten toch aangezien jij jouw kwetsende opmerking geedit of niet en met of zonder disclaimer ook mocht uiten.
Jij reageert niet op mijn posts maar ik moet wel jouw vragen direct beantwoorden? I think not. En je kunt over mij zeuren, maar deze toon van jou bevalt mij ook niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:49 schreef simmu het volgende:
[..]
wellicht komt dat omdat ik je vragen niet begrijp, en je zelf ook niet ingaat op de vragen die een ander stelt. en nee: ik ga iid niet in op een welles-nietus gedoe.
ik herhaal: behandel je je hond ook zoals je de mensen hier te woord staat?
is dit dan de vraag waar je naar refereert?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, ik heb verder geen behoefte meer om de discussie met jou aan te gaan.
Nope.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:00 schreef simmu het volgende:
[..]
is dit dan de vraag waar je naar refereert?
en als je mensen onbeschoft te woord staat moet je niet vreemd opkijken als die mensen nou niet direct de behoefte hebben om lief & schattig & aardig tegen je te doen.
wat is dan de vraag?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nope.
Ik vraag niemand om lief of schattig te doen.
Hara, het gaat het niet om wat je mee wilde geven in dat topic want ik weet ook wel dat je het goed bedoeld, het gaat meer om hoe je het brengt, lees het nou eens terug en probeer je eens in de TS te verplaatsenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Want dat is de enige reacties die ik terug krijg. Wat mij betreft stuur je me PMs vol kritiek, maar beantwoord dan ook mijn vragen en reageer op de rest. Maar dat gebeurt niet, en dan kan ik net zo goed een discussie met mezelf aangaan. Of de muur for that matter.
heb net die hele discussie gelezen en kan het nou niet echt wereldschokkennd vinden. Beetje fel idd, wat lange tenen hier en daar, so what.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vandaar ook 'sommige'. Maar bij bijna elk adviesvraagtopic gaat het hier hetzelfde. Een stelletje moraalridders die zonder eerst iets te vragen meteen denken te weten dat zij het beter weten en jou wel even gaan vertellen dat je het fout doet, dat je je hond/kat/whatever naar de knoppen helpt en dat je 'dat arme beest beter in het asiel had kunnen laten zitten, daar was 'ie beter afgeweest'. Dit is niet de eerste keer, en het zal niet de laatste keer zijn. Of het nou een vraag is over poepetende honden, katten met een uitvallende vacht, dieren die vermist zijn, fretten met een afwijking: er komen altijd vaste F&F bezoekers op af die er gelijk vol overheen gaan met de meest wilde beschuldigingen. "Ach ach dat arme beestje". Maar ondertussen niet even het fatsoen hebben om eerst te vragen hoe het zit.
Je zou mensen er ook gewoon op kunnen wijzen dat ze (nieuwe) users hiermee wegjagen.
Buiten F&F ben ik gewoon een user. Ik heb in dat topic ook gewoon als user gereageerd. Ik kwam met een tip, TS gaf aan wat met de tips te gaan doen, en daarna komen er een aantal reacties die ik niet vind kunnen. Het is niet de eerste keer dat ik dat waarneem in F&F (of in sommige andere subfora), en het is mijn goed recht dat te zeggen. Dat achter de schermen zeggen heeft compleet geen nut: het gaat om users die nieuwe mensen wegjagen. Daar moeten zij zelf op aangesproken worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb net die hele discussie gelezen en kan het nou niet echt wereldschokkennd vinden. Beetje fel idd, wat lange tenen hier en daar, so what.
Wel erger ik me kapot aan de reacties van deze 'medemod', die het schijnbaar leuk vind om geheel F&F, haar users en de moderators af te zeiken.
Rot lekker op wijf, ga je eigen forum modden en als je kritiek hebt op je collega's, doe dat dan lekker op jullie crewforum. Echt onbeschoft dit.
Ik ga even kijkenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef simmu het volgende:
het lekkere sfeertje gaat gewoon door. het geweldige sfeertje zet zich gewoon voort. Hond wordt blind aan beide ogen
tis hier echt standaard dat dingen toch "op een bepaalde manier" gezegd worden is het niet? jammer hoor.
Hoi, sorry voor mijn late reactie, ik heb hier helemaal overheen gekekenquote:Op maandag 14 januari 2008 00:10 schreef loveli het volgende:
Ik ben nog een post aan het schrijven die ik er wel graag in wil, kan ik die anders aan jou pm-en als hij niet meer open gaat?
Ooh en mocht TS hier lezen ; TS, zou je me via PM/Fotoboek/Mail een update over de situatie willen geven?quote:Ik vind het persoonlijk een veel beter idee om dat hondje ergens onder te brengen en te kijken of het beestje zou kunnen wennen aan een nieuw huis, dan het beest simpelweg af te maken
Als het beest bij iemand anders ondergebracht zou worden en het zou niet gaan, dan kan er alsnog naar een andere optie gekeken worden.
Ik vind het zo intens sneu dat het beest afgemaakt wordt omdat hij blind is en hapt. Baloe hapt naar andere mannetjes honden, dan maken we hem toch ook niet gelijk af?Ik vind gewoon dat die ouders veelste weinig doen en er veelste gemakkelijk over denken. Ik krijg de indruk dat ze denken van "ach het is maar een hond" . Een kind met zware gedragsproblemen laat je toch ook niet inslapen
tot zover mijn relaas.
Dat had ik al geprobeerd voordat ik jou vroeg of ik er nog wat bij mocht zetten, ik kan hem niet pm-en.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi, sorry voor mijn late reactie, ik heb hier helemaal overheen gekeken![]()
Ik zet geen berichten meer in het topic maar als je nog iets kwijt wilt aan de TS kun je hem natuurlijk ook een PM sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |